Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Behendige hovi
#2836550
Ik heb bij mijn 2 nesten hovawarts verwarmingskussens van inventum gebruikt. Hebben 3 standen.
http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... ousPage=lr

Ik heb er twee, deed er nog een extra handdoek overheen. Het enige nadeel is dat ze naar 90 minuten vanzelf uit schakelen. Gelukkig had ik ook nog een oud model die niet uitging na 90 minuten.

Ik heb pups in het voor jaar gehad en najaar/winter. De pups vonden het heerlijk en de moeder kon lekker bij de pups gaan liggen zonder dat zij het heel erg warm kreeg.
Door **Jillaroo**
#2836675
Mijn nest zal hopelijk in juni geboren worden ( als Yenga zich aan onze afspraak houdt  ;D) en ik ga inderdaad voor een warmtekussen. Dat is mij heel erg goed bevallen de laatst keer en galyi toen ook.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#2839548
Nou ben ik misschien niet heel slim maar zou een electrische deken dan ook niet kunnen?
Als je zorgt dat daar een waterdichte hoes overheen zit?
Door **Jillaroo**
#2840570
**Marjolijn** schreef: Nou ben ik misschien niet heel slim maar zou een electrische deken dan ook niet kunnen?
Als je zorgt dat daar een waterdichte hoes overheen zit?
Ik denk dat dat een tikje te groot is voor mijn werpkist ( 90x90)
Door eelke
#2840690
**Jillaroo** schreef: Ik denk dat dat een tikje te groot is voor mijn werpkist ( 90x90)
Je hebt ook hele kleintjes blijkbaar. Voor alleen je rug of voeten zeg maar.
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#2842229
De bodem is bij mij in 2 gedeelten.. Iets minder dan de helft is dan "open" en kan ik naar wens de warmteplaat (van Spat) in doen of de een dichte plaat.. Werkt voor mij met de buhunden ideaal
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door