Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2838576
Knip en frobelwerk voor een bejaarde  :biggrin2:
Oma heeft er geen zin meer an om bv haar poten te gebruiken tijdens het eten
Verder wil oma graag ""hapklaar "" beginnen aan bv een stuk parelhoenkarkas 


Afbeelding
Door AnjaS
#2838699
Geweldige foto's, maar hoe doe je dat met de botjes? Die zijn toch erg gevaarlijk? Ik heb onze Jack Russell nog nooit botjes van gevogelte gegeven omdat dat te gevaarlijk zou zijn.
Door smulpaap
#2855228
En oma aan een heel piepkuiken  :biggrin2:
Het aandeel bot is zacht , te vergelijken met de kwarteltjes
Tegenwoordig stelt opoe het ook wel op prijs als het ""hapklaar "" is

Afbeelding
Door smulpaap
#2855405
[quote="Neally"]
Lekker hoor, nog steeds een beetje zelf knagen.
Hoe is het verder met mopje Opoe?  :smitten:
[/quote]

Opoe maakt het goed hoor . Uitslapen is tegenwoordig weer zo anno 2013 . Een ochtendwandeling stelt de freule tegenwoordig wel weer op prijs
En ja wat het eten betreft , het zijn tegenwoordig nog kwartels , vleugeltjes , parelhoen , zachte bouten of voor de fun eens zo,n piepkuiken .
Het fanatieke zit er nog steeds in hoor , zou ik haar bv iets wat ""harder "" is, of kaler , aanbieden dan gaat ze er zeker mee aan de gang
Maar het gaat te lang duren en dan gaat ze schrokken , en dat risico neem ik maar niet meer . Allemaal zacht en gemakkelijk(er) te verteren spul dus .
Van spiervlees eet ze nog alles , orgaan idem . Al moet ik bv ook weer opletten met wat vetter . Lam koop ik voor haar ter plekke , dan zie ik het percentage vet
Door smulpaap
#2855422
Ooh ja , wat me opgevallen is op slechts het zachte(re) vleesbot .... ze is (weer) energieker .... actiever
Mogelijk ging ander /kaler / ""harder "" vleesbot meer van haar vergen qua energie
En als je dan zoveel energie nodig hebt , verbruikt om te verteren ......
Gebruikersavatar
Door Neally
#2855581
Dat is dan dubbel op.
Mooi dat je daar dan achter komt.  :-*
Grappig hoe ze dan zelf ineens 'weer' vroeg wakker is en wel mee op pad wil. De schat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door