Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#2832386
nanne schreef: En hoe weet ik dan volgens jou zeker dat het vlees wat ik van de fabrikant koop wel goed is? Dat koop ik toch ook van een fabrikant en jij ook neem ik aan? Of heb jij wel je eigen slacht? Die geloof je toch ook als ze zeggen dat er geen toevoegingen inzit? Of niet? Hoe controleer je dat dan?

Fabrikanten moeten gewoon eerlijk zijn, als jij iets eet waar waar je ziek van wordt omdat hetgeen wat erin zit niet op de verpakking staat kun je zelfs een rechtszaak aanspannen.

En hoezo geld, als ik er voor kies om dit te kopen in plaats van zelf te drogen, dan is dat toch mijn keus? Ik zeur er toch ook niet over? Het enige wat ik doe is mensen hiervoor waarschuwen, maar dat wordt me niet in dank afgenomen dus.

Het lijkt op dit forum wel een sport om mensen te bekritiseren en af te zeiken terwijl ik met dit bericht gewoon mensen wil waarschuwen. Dit heb ik al eerder gemerkt, echt niet gewoon! Ik ben zelf moderator op een forum maar zoals het hier toegaat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben na een paar vorige berichten dus ook helemaal klaar met dit forum dus beheerders, jullie mogen me verwijderen en eveneens mijn berichten.
Afzeiken??? Waar doe ik dat dan?
Natuurlijk mag je waaschuwen. Doe ik ook wel eens, wordt me ook niet altijd in dank afgenomen. Zo zij het. Ik kan daar niet wakker van liggen. Maar ik vraag me echt af waar koop je het vlees voor je zelf dan? Of ben je vegetariër? En natuurlijk mag je kopen ipv zelf drogen, is jouw keus, prima niks mis mee, ieder wat hij zelf wil, maar dan loop,je, zoals je zelf ontdekt hebt, een risico. En het enige wat ik doe is aangeven hoe je dat risico kan omzeilen. Niks meer niks minder. En ik heb het in mijn eerste reactie niet gezegd, maar gezien je felle reactie zal ik het nu wel doen; voor mijn gevoel ben jij het die in dit geval de boel doortrekt in het belachelijke, door te zeggen dat ik dan ook maar zelf moet fokken en slachten. Want dat slaat toch nergens op? Alhoewel er ook met vers vlees wat wordt afgesjoemeld, is er nog een heel groot verschil tussen vers vlees en bewerkte vleesprodukten. Ik koop mijn vlees bij een slager, slachter, uitbeenderij of jager. En nooit in de supermarkt, niet voor mezelf en niet voor mijn honden.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2832388
nanne schreef: En hoe weet ik dan volgens jou zeker dat het vlees wat ik van de fabrikant koop wel goed is? Dat koop ik toch ook van een fabrikant en jij ook neem ik aan? Of heb jij wel je eigen slacht? Die geloof je toch ook als ze zeggen dat er geen toevoegingen inzit? Of niet? Hoe controleer je dat dan?

Fabrikanten moeten gewoon eerlijk zijn, als jij iets eet waar waar je ziek van wordt omdat hetgeen wat erin zit niet op de verpakking staat kun je zelfs een rechtszaak aanspannen.

En hoezo geld, als ik er voor kies om dit te kopen in plaats van zelf te drogen, dan is dat toch mijn keus? Ik zeur er toch ook niet over? Het enige wat ik doe is mensen hiervoor waarschuwen, maar dat wordt me niet in dank afgenomen dus.

Het lijkt op dit forum wel een sport om mensen te bekritiseren en af te zeiken terwijl ik met dit bericht gewoon mensen wil waarschuwen. Dit heb ik al eerder gemerkt, echt niet gewoon! Ik ben zelf moderator op een forum maar zoals het hier toegaat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben na een paar vorige berichten dus ook helemaal klaar met dit forum dus beheerders, jullie mogen me verwijderen en eveneens mijn berichten.
Op verzoek is het account van Nanne verwijderd.
Door Emmanuelle
#2852951
Wij hebben zelf een winkel & webshop met enkel natuurlijke & gezonde producten voor honden. Sinds kort hadden wij deze snack in ons assortiment opgenomen. Als wij een nieuw product toevoegen zoeken we hier alle nodige informatie over op. Op alle websites en webshops die we gevonden hebben is te lezen "zonder conserveermiddelen", ook op de website van de leverancier waar wij dit product afnemen.  Dat was ook de reden waarom wij dit product opnamen in ons assortiment, want geen denken aan dat wij iets verkopen waar onnatuurlijke conserveermiddelen aan toegevoegd zijn.

Nu verkopen wij het product enkele weken en kregen wij een klacht van een klant over conserveermiddelen, en we zijn op de verpakking gaan kijken en inderdaad... We hebben nog een voorraadje liggen, maar geen denken aan dat wij dit product nog verkopen. Dus ik zou aanraden aan mensen die een natuurlijke winkel weten waar het ligt, dat zij die uitbaters op de hoogte brengen, want misschien weten ze het helemaal zelf niet? We zijn hier best van geschrokken en vanaf nu worden alle verpakkingen dubbel gecontroleerd, ook al is er overal iets anders te lezen. De fabrikant en groothandel hebben in ieder geval al een mailtje van ons ontvangen, we vinden dit echt niet kunnen en hebben ons lesje geleerd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door