Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yvette_van_alert
#2820188
Wow..  Schrijf haar in bij een dierenmodellen buro!  Als ze er te minste zelf ook lol in heeft en tegen vreemde omgevingen kan
Door kaszi
#2820250
yvette_van_alert schreef: Wow..  Schrijf haar in bij een dierenmodellen buro!  Als ze er te minste zelf ook lol in heeft en tegen vreemde omgevingen kan
Hihi
Door Nadia
#2820821
Een bengaal Nova :)

Inderdaad een geweldige foto, alsof ze het er om doet :D
Door Nadia
#2820957
Ik heb altijd zo'n respect voor mensen die een bengaal een waardevol huis kunnen bieden, met voldoende uitdaging enzo. Ik vind ze echt geweldig. Maar ze zouden niets voor mij zijn.
Door kaszi
#2820980
Nadia schreef: Ik heb altijd zo'n respect voor mensen die een bengaal een waardevol huis kunnen bieden, met voldoende uitdaging enzo. Ik vind ze echt geweldig. Maar ze zouden niets voor mij zijn.
Lemoni heeft een schitterend  karakter, ze heeft veel energie, maar er wordt ook veel mee gespeeld en regelmatig gaan we de tuin met haar in aan een lijntje, we hopen de tuin nog catproof te maken.

Ik wil wel nog voor haar een kattenwiel aanschaffen, maar wat zijn die dingen duur zeg!  Bij haar fokker hadden ze er ook 1 en daar liepen ze regelmatig in.
Door Shanti en co
#2821138
kaszi schreef: Lemoni heeft een schitterend  karakter, ze heeft veel energie, maar er wordt ook veel mee gespeeld en regelmatig gaan we de tuin met haar in aan een lijntje, we hopen de tuin nog catproof te maken.

Ik wil wel nog voor haar een kattenwiel aanschaffen, maar wat zijn die dingen duur zeg!  Bij haar fokker hadden ze er ook 1 en daar liepen ze regelmatig in.
Bij het asiel hier hebben ze ook zo'n wiel in de kittenroom. En het is zo leuk als ze daar in rennen, laatst stopte eentje gewoon met rennen en vloog zowat uit dat ding.  ;D
Door Alba
#2821229
Ze kijkt er ook zo droog bij de camera in ;D! Lemoni is schitterend!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door