Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#2817901
miik schreef: Ik heb dat ook... dan ligt de telefoon naast me en krijg ik berichtjes dat ik een oproep gemist heb....
Bij mij gebeurt het alleen aan de ene kant van het huis, en vaak kom ik er ook wel achter wie me gebeld heeft. Blijkbaar heb ik daar geen goede ontvangst ofzo. In de woonkamer heb ik dat nooit.
had ik dus vanmiddag nog,  de oproep  kwam van een toestel met KPN provider, en kwam binnen op een toestel met KPN provider
herkennen jullie hier iets van?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817902
miik schreef: Ik heb dat ook... dan ligt de telefoon naast me en krijg ik berichtjes dat ik een oproep gemist heb....
Bij mij gebeurt het alleen aan de ene kant van het huis, en vaak kom ik er ook wel achter wie me gebeld heeft. Blijkbaar heb ik daar geen goede ontvangst ofzo. In de woonkamer heb ik dat nooit.
Het gebeurt mij overal, waar in huis ik ook ben en ook als ik niet thuis ben. Terwijl andere gesprekken probleemloos binnen komen. Zit ik bijvoorbeeld aan tafel, gaat mijn telefoon. Zie ik bij het opnemen dat ik 2 minuten daarvoor een gesprek heb gemist. Terwijl ik op dat moment gewoon op exact dezelfde plaats zat met de telefoon in mijn zak. Als ik geen bereik zou hebben zou dat 2e gesprek ook niet binnen moeten komen, toch?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817903
nova schreef: had ik dus vanmiddag nog,  de oproep  kwam van een toestel met KPN provider, en kwam binnen op een toestel met KPN provider
herkennen jullie hier iets van?
Geen idee. Ik zit zelf wel op het KPN-netwerk, maar aangezien het steeds een verborgen nummer is waardoor ik gebeld word, weet ik niet wie de provider van de beller is.
Gebruikersavatar
Door nova
#2817906
Vanmiddag kwam dat tel.tje van een collega van me, die haar bedrijfsfoon gebruikte net als ik.
We waren met een aantal collega's in dezelfde ruimte, en niemand had mn  oproep gehoord. Het geluid stond hard genoeg om  te kunnen  horen. Ik  heb er geen verklaring voor
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817920
nova schreef: Vanmiddag kwam dat tel.tje van een collega van me, die haar bedrijfsfoon gebruikte net als ik.
We waren met een aantal collega's in dezelfde ruimte, en niemand had mn  oproep gehoord. Het geluid stond hard genoeg om  te kunnen  horen. Ik  heb er geen verklaring voor
Vreemd toch? En dat heb ik dan al een paar weken elke dag. En wie me dan belt?  :-\
Door El_Kato
#2817947
Ik krijg geen spookgesprekken op mijn mobiel maar zit net mijn verbruik voor deze maand te bekijken op Mijn Simyo en zag tot mijn verbazing dat ik 2 SMSjes naar de UK heb verstuurd  :o Kosten 0,25 per stuk dus dat is het niet maar ik heb geen SMSjes die kant op gestuurd sterker nog ken niemand daar.... Ben wel vorige week gebeld door het nummer waar de SMSjes naar verstuurd zijn en omdat ik al zag dat het een nummer uit het buitenland was heb ik niet opgenomen. Hoe het kan weet ik niet maar het kan dus wel degelijk dat je niet opneemt en dat je toch kosten maakt....  :-\
Heb de vraag uitgezet bij Simyo hoe hier mee omgegaan word!
Door El_Kato
#2817963
Snelle reactie van Simyo schijnt dat je bij IPhone wanneer je je sim plaatst bij Facetime word aangemeld met een sms waar je voor moet betalen. Nu heb ik laatst de laatste up-date doorgevoerd en sindsdien is schijnbaar ook Facetime actief. Ik heb een duo sim in mijn telefoon en schakel dus regelmatig over tussen deze 2 sims (werkt bij IPhone niet zo handig als bij een Blackberry) dus heb Facetime gelijk uitgeschakeld voordat ik nog meer kosten krijg. Gebruik het toch niet....

Blijf het overigens wel raar vinden dat ik vorige week dus ook gebeld ben door dat nummer....
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2818861
Nou, ik heb antwoord van simyo, maar word er dus niks wijzer van. Als ik telefonisch word lastig gevallen moet ik 10 data + tijdstippen van gesprekken doorgeven, dan krijgt de veroorzaker een waarschuwing. Maar dat moeten dan wel gesprekken zijn waarbij er verbinding is geweest. Gemiste oproepen tellen niet mee. M.a.w.: Mijn vraag wat dit kan zijn is niet beantwoord.  :-\
En ook vandaag weer een gemist gesprek om 12.39 uur zonder dat de telefoon is over gegaan.  >:(
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2818946
Ronald schreef: Lekker bijdehand weer van zo'n helpdesk... Misschien maar weer een mailtje terug om de situatie weer uit te leggen? Kennelijk is het de eerste keer niet goed aangekomen.
Dat is de ellende bij klantenservices. Medewerkers worden beoordeeld op cijfertjes. Niet alleen de klanttevredenheid telt, maar vooral ook het aantal afgehandelde telefoontjes en e-mails. Dus wordt er altijd geprobeerd om vragen of klachten zoveel mogelijk te beantwoorden m.b.v. een standaard tekstje.
#2819053
Ben je al aangemeld bij het bel-me-niet register? Bij mijn tante gebeurde iets vergelijkbaars en dat bleek van één of ander callcenter af te komen. Die bellen meestal anoniem en er gaat blijkbaar nog wel eens iets mis waardoor er nooit echt verbinding komt. Toen ze zich bij het bel-me-niet register had aangemeld hield het op. 
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2819225
Stef@nie schreef: Ben je al aangemeld bij het bel-me-niet register? Bij mijn tante gebeurde iets vergelijkbaars en dat bleek van één of ander callcenter af te komen. Die bellen meestal anoniem en er gaat blijkbaar nog wel eens iets mis waardoor er nooit echt verbinding komt. Toen ze zich bij het bel-me-niet register had aangemeld hield het op.
Dat is misschien wel een goeie, ja. Ik had ook al het vermoeden dat het van een callcenter komt, hoor. Maar ik had m'n mobiel nooit aangemeld bij bel-me-niet, dus nu maar even gedaan. Kijken wat er gebeurt.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2819449
het duurt volgens mij wel even voor je melding bij het bel-me-niet-register daadwerkelijk is geregistreerd. Over een dag of 14 zou het over moeten zijn. Succes, knap irritant zoiets >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door