Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2816328
vandaag had ik de 2e les met bisou, ik wissel al m n hondjes af zodat ze allemaal een keer kunnen speuren.

de eerste keer speuren stonden juf en ik versteld, wat een power! wat een werk hond! 1 doel voor ogen en dat is de "vermiste" vinden! de start is dan ook echt een vliegende start ;)
we speuren in een bos wat druk bezocht word in het weekend, een flinke uitdaging dus voor een hondje van bijna 9 maanden, EN haar 2 les.
honden kwamen op haar af om te spelen, bleven maar aan haar snuffelen zonder dat ze terug geroepen werden, honden die achter de bal aan renden, en we moesten zelfs langs het hondenstrand waar honden aan het zwemmen waren!  m n kin hangt nu nog ergens op de grond want ze heeft alles compleet! genegeerd!! echt geweldig! ze reageerde helemaal niet op die honden en had meer een houding zo van aan de kant ik ben aan het werk haha.
ze trekt met een power van heb ik jou daar, heeft geen afslag mis (behalve op het eind als ze moe word)  echt ik ben zo trots op m n meissie!





lachwekkend hoe sommige mensen je aankijken als je achter een grote zwarte hond hangt die je hard mee sleurt hahaha

zo mooi, hoeveel vaart ze ook maakt, de kruisingen worden normaal rustig afgewerkt en vertrouwd volledig op haar eigen neus :smitten: :smitten:  ben zo blij met zo n top hond als bisou!
Laatst gewijzigd door chipjolie op za 23 nov 2013, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2816329
gvd....  dan maar ff zo via de link, iemand een idee hoe ik hem direct hier krijg? via de haakjes die ik normaal doe doet hij het niet, en het is net zo n leuk filmpje :(

Gebruikersavatar
Door koekje
#2816338
chipjolie schreef: gvd....  dan maar ff zo via de link, iemand een idee hoe ik hem direct hier krijg? via de haakjes die ik normaal doe doet hij het niet, en het is net zo n leuk filmpje :(

Code: Selecteer alles
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WYuJjqlg76U[/youtube]
http ipv https
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2816457
joepie toch gelukt het andere filmpje :D    hondje negeren! :)

@simone nee lekker onhandig 1hand lijn 1hand filmen haha daarom zijn het ook maar korte stukjes anders hou ik haar niet :P
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#2816518
Super is dat he.
Hier kwamen we een keer een hond van de jachttraining tegen terwijl Didi op haar spoor zat, ze liep er straal voorbij, pas toen ze zo ongeveer bovenop haar sprong (baasje had totaal niet in de gaten dat we aan het speuren waren en dacht leuk haar vriendin.......) stopte Didi om zodra het kon zelf haar spoor weer te hervatten, dat was les 3.
Afgelopen jachttraining ook trouwens ze was onderweg terug met een dummy en er liep een vrolijke hond achter haar aan, geen reactie totdat ze bij me was en toen keek ze alleen maar om zo van wie zit er aan m'n kont  :biggrin2:

Waar speur jij?
Door Simone V
#2816949
chipjolie schreef: joepie toch gelukt het andere filmpje :D    hondje negeren! :)

@simone nee lekker onhandig 1hand lijn 1hand filmen haha daarom zijn het ook maar korte stukjes anders hou ik haar niet :P
;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2816957
Wat gaaf! Leuk he als ze iets zó leuk vinden en het zo natuurlijk voor ze is om te doen!

Ik loop altijd met Oscar en mijn vriend mee, maar zelfs dan is filmen en foto's maken bijzonder moeilijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door