Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2793844
Esther11 schreef: Wat doet de trauma en de spondy?
Puur Trauma is voor inwendig gebruik wanneer een hond zich geblesseerd heeft, verwond heeft.
Vergelijk het maar enigzins met traumeel.
"Voor soepel bewegen. Ondersteunt herstel. Bij de gevolgen van een aanrijding, botsing of vechtpartij. Rustgevend. Na schrik of shock."

Puur Spondy wordt ingezet bij honden met spondylose, om ze soepeler te laten bewegen en het proces van spondylose af te remmen.
#2794107
pearlsofpassion schreef: Zijn deze producten enkel geschikt voor honden, of ook voor katten?
En de spijsvertering is dat dan iets van probiotica, of is dat nog wat anders?
Is voor hond en kat.
Spijsvertering kun je vergelijken met okugest. De darmen worden er rustig van, zowel bij diaree als obstipatie.
#2794372
Anne in Duitsland schreef: Hai,

Ik zou wel 1 x Puur Trauma en 1 x Puur Reisziekte willen proberen. Zit er iets van een gebruiksaanwijzing bij of op, ivm dosering?
Staat een gebruiksaanwijzing op, maar zal voor verzenden nog even controleren en anders een bijsluiter extra afdrukken.
#2794831
Heb je enig idee hoeveel het kost om naar Belgie te verzenden?
Ik heb de beste ervaringen met TNT.


Luis heeft wat slappe ontlasting tegenwoordig. Hij heeft net een AB-kuur achter de rug, dus het zou daaraan kunnen liggen.  Hij had ook verminderde eetlust en liet vooral zijn vleesbot liggen, dus dacht eerst dat het daaraan lag.  Maar nu eet hij al een paar dagen gewoon in verhouding en het is nog steeds plat.  Denk je dat die Puur Spijsvertering daar iets aan zou helpen? Of kan ik beter probiotica proberen?
Laatst gewijzigd door pearlsofpassion op za 26 okt 2013, 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#2795340
pearlsofpassion schreef: Heb je enig idee hoeveel het kost om naar Belgie te verzenden?
Ik heb de beste ervaringen met TNT.


Luis heeft wat slappe ontlasting tegenwoordig. Hij heeft net een AB-kuur achter de rug, dus het zou daaraan kunnen liggen.  Hij had ook verminderde eetlust en liet vooral zijn vleesbot liggen, dus dacht eerst dat het daaraan lag.  Maar nu eet hij al een paar dagen gewoon in verhouding en het is nog steeds plat.  Denk je dat die Puur Spijsvertering daar iets aan zou helpen? Of kan ik beter probiotica proberen?
Op zich, als hij zich niet al te ziek eronder voelt, zal de spijsvertering wel kunnen helpen.
Het helpt een beetje zoals Okugest. Als stopmiddeltje en tegen misselijkheid.
Maar als hij ook een AB kuur heeft gehad, dan is het misschien handiger om er eerst een probiotica ertegen aan te gooien, AB maakt de darmflora behoorlijk in de war.

Verzendkosten ga ik even nakijken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door