Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2772166
:o 3,3 kilo in 4 dagen ?!?! Gaat dat niet veel te snel voor je lichaam ?

Wens je wel veel succes, ik moet ook eens kijken hoe ik het moet doen ... Ben niet te zwaar, maar wil er wel wat af, en doordat ik nu niet kan/mag sporten is dat een lastig proces  :-\
Door fransbulletje
#2772170
Zo dat gaat wel heel snel, kan me niet voorstellen dat dat gezond is voor je lichaam.
Succes verder.
Door orinake
#2772173
staar jullie aub niet blind op die cijfers. De 3kg die ik nu kwijt ben is geen vet maar vocht.
Ik kan eindelijk terug in mijn gewone schoenen.
Ik verwacht dan ook dat het vanaf nu trager zal gaan.
Door orinake
#2774220
Gisteren op controle geweest bij de HA.
Lichaam is in Ketose, dus vanaf nu verliezen we effectief vet!
Vandaag start ik week 2 op 91,4kg.
We zijn dus goed bezig!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2775707
Go Tamara!
:)

Veel succes ermee meid.  Ik ben nu al benieuwd om te zien waar je 25 okt zal staan.  :biggrin2:


Ik lees hier mensen die 20kg afvallen met alleen gezond te gaan eten, maar wat doe je dan als je al gezond eet?  :-\
Ik ben 8kg bijgekomen met simpelweg op huwelijksreis te gaan.  Stom he.  Ok, het was heerlijk eten en allemaal inbegrepen dus je eet maar raak.  Maar ik dacht: oh die gaan er wel weer af thuis.  Niet dus  >:(
We zijn bijna een half jaar verder en niets helpt.  Smoothies als maaltijd, frisdrank laten, snack's weglaten, met de fiets naar het werk gaan (15km).  Niets werkt!
Er is er zelfs nog eentje bijgekomen  :'(
Aardappelen en pasta eet ik al zelden, brood eet ik nu dus ook bijna niet meer, ik eet voornamelijk veel fruit op een dag.  Maar dat was allemaal al zo, dus helpt het me niet met afvallen...
Ik zou misschien beter ook eens mijn schildklier laten testen. Ik heb in mijn leven nog nooit afgevallen met een dieet. Enkel door eens een week goed ziek te zijn of zo ellendig dat ik stopte met eten of niets binnenhield.  Dan ging het vlot. Maar naast dat, is het me gewoon nog nooit gelukt...
Of zou het aan die stomme pil liggen?  :-X
Door eelke
#2775722
Fijn Tamara, voel je je ook al lekkerder in je vel enzo?

pearlsofpassion schreef: Go Tamara!
:)

Veel succes ermee meid.  Ik ben nu al benieuwd om te zien waar je 25 okt zal staan.  :biggrin2:


Ik lees hier mensen die 20kg afvallen met alleen gezond te gaan eten, maar wat doe je dan als je al gezond eet?  :-\
Ik ben 8kg bijgekomen met simpelweg op huwelijksreis te gaan.  Stom he.  Ok, het was heerlijk eten en allemaal inbegrepen dus je eet maar raak.  Maar ik dacht: oh die gaan er wel weer af thuis.  Niet dus  >:(
We zijn bijna een half jaar verder en niets helpt.  Smoothies als maaltijd, frisdrank laten, snack's weglaten, met de fiets naar het werk gaan (15km).  Niets werkt!
Er is er zelfs nog eentje bijgekomen  :'(
Aardappelen en pasta eet ik al zelden, brood eet ik nu dus ook bijna niet meer, ik eet voornamelijk veel fruit op een dag.  Maar dat was allemaal al zo, dus helpt het me niet met afvallen...
Ik zou misschien beter ook eens mijn schildklier laten testen. Ik heb in mijn leven nog nooit afgevallen met een dieet. Enkel door eens een week goed ziek te zijn of zo ellendig dat ik stopte met eten of niets binnenhield.  Dan ging het vlot. Maar naast dat, is het me gewoon nog nooit gelukt...
Of zou het aan die stomme pil liggen?  :-X
Ik moest meer gaan eten. Ik eet wel koolhydraten, ik moest een boterham extra, en meer boter. Op de site van het voedingscentrum (waar ik verder van gruwel, er staat ook een heel anti-artikel over de voedselzandloper dat me doet denken aan de antibarf artikelen op site's van dierenartsen) vul ik in wat ik allemaal eet die dag. Ik zorg dan dat ik tussen de 1400 en 1800 calorieën zit.
Smoothies enzo werkte voor mij juist niet om al te vallen, toen ik daarnaast ook nog wat brood ging eten ging het weer wel.
Door orinake
#2775744
bij mij heeft de medicatie er geen goed aan gedaan (en die is nu weer opgestart helaas).
Maar ook niet meer sporten was een nadeel.
Naar voeding toe vind ik het moeilijk aangezien elk lichaam anders reageert.
Hier is nu alles geschrapt behalve bepaalde groenten (en de shakes natuurlijk).
Door Anne in Zweden
#2775749
pearlsofpassion schreef: Go Tamara!
:)

Veel succes ermee meid.  Ik ben nu al benieuwd om te zien waar je 25 okt zal staan.  :biggrin2:


Ik lees hier mensen die 20kg afvallen met alleen gezond te gaan eten, maar wat doe je dan als je al gezond eet?  :-\
Ik ben 8kg bijgekomen met simpelweg op huwelijksreis te gaan.  Stom he.  Ok, het was heerlijk eten en allemaal inbegrepen dus je eet maar raak.  Maar ik dacht: oh die gaan er wel weer af thuis.  Niet dus  >:(
We zijn bijna een half jaar verder en niets helpt.  Smoothies als maaltijd, frisdrank laten, snack's weglaten, met de fiets naar het werk gaan (15km).  Niets werkt!
Er is er zelfs nog eentje bijgekomen  :'(
Aardappelen en pasta eet ik al zelden, brood eet ik nu dus ook bijna niet meer, ik eet voornamelijk veel fruit op een dag.  Maar dat was allemaal al zo, dus helpt het me niet met afvallen...
Ik zou misschien beter ook eens mijn schildklier laten testen. Ik heb in mijn leven nog nooit afgevallen met een dieet. Enkel door eens een week goed ziek te zijn of zo ellendig dat ik stopte met eten of niets binnenhield.  Dan ging het vlot. Maar naast dat, is het me gewoon nog nooit gelukt...
Of zou het aan die stomme pil liggen?  :-X
Kan het vele fruit de boosdoener zijn? De vruchtsuikers die daarin zitten?
Door orinake
#2775759
eelke schreef: Fijn Tamara, voel je je ook al lekkerder in je vel enzo?
Momenteel merk ik niks van verschil (behalve dan dat ik terug in men gewone schoenen kan...).
ik kijk eigenlijk uit naar de moment dat ik een broek aan kan die nieuw in de kast ligt...
Was verkeerd gekocht en dus een maatje te klein...
Dat gaat voor mij een boost zijn om door te vechten.
Binnenkort moet ik door een moeilijke periode en ik hoop dat ik dan sterk genoeg ben om het vol te houden :s
Door annielaumen
#2775779
Ik was nooit te zwaar 72 kg bij een lengte van 1.71 m
Vorig jaar waren mijn bloedwaardes te hoog (chloresterol}
Ik moest dus aan de pillen of iets afvallen
Nu 10 kg lichter met perfecte waardes
Ik volg het atkins- dieet nu al 1.5 jaar en blijf op gewicht
Suc 6 met het afvallen
Door lachnat
#2775785
Hier dus 1 die met enkel gezond eten afvalt.
Moet er wel bij zeggen dat ik nu dus 3x zoveel eet als normaal en ook strak om de 2 uur. Wel gewoon brood, vlees, eieren, groente, yoghurt en fruit maar om de 2 uur. Precies vandaag ben ik dus ook 20 kilo kwijt op die manier, heb daar wel vanaf februari over gedaan dus zo snel gaat het niet.
Ik ben niet meer gaan sporten, heb een step en ik wandel met de hond maar dat deed ik normaal ook, een sportschool heb ik van binnen nog niet gezien ;D Moet ik eigenlijk ook eens gaan doen, misschien gaat het dan sneller.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door