Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2767838
Nadia schreef: Tja  maar Suzanne, ik vind dat onhandig. Ik wil achter elkaar door kunnen branden.
Ik neem trouwens het bakje met gestold vet, en houd dat een paar seconde onder de warme kraan. Dan wip je het er zo uit.
Dat snap ik niet zo goed.... de hele procedure duurt nog geen minuut hoor ;-)

Suzanne
Door kaszi
#2769641
Hier warmers zonder vlammetje

https://www.worldofscentchips.com/be/nl/scentwarmers

Naar aanleiding van dit topic scentchips gekocht in een winkel heel dicht bij ons (haha wist ik niet). 
Volgens de handleiding op het doosje dat erbij zat, moet je 3 chips op de brander leggen en dan zou het 4 uur geur afgeven.

Dat zou dan 1.35 Euro zijn voor 4 uur geur.  Vind ik behoorlijk duur.  Zou 1 niet voldoende zijn voor 4 uur?  Iemand ervaring?
#2769655
Nadia schreef: Tja  maar Suzanne, ik vind dat onhandig. Ik wil achter elkaar door kunnen branden.
Ik neem trouwens het bakje met gestold vet, en houd dat een paar seconde onder de warme kraan. Dan wip je het er zo uit.
Je kunt de gesmolten melts ook met een paar stukjes keukenpapier of toiletpapier "opzuigen" uit de brander. Wel even een extra papiertje erbij houden voor eventueel lekken  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door