Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2743490
Heb je die +zetten en boosters nodig om verder te komen? Weet niet of ik die dan dus op de foon en tablet zie en ga het niet ook nog eens op de laptop spelen  ;)

Een spelletje speel je zo even tussendoor en een paar voor het slapen gaan of als ik ergens moet wachten. Besteed er geen uren per dag aan en dit is ook een van de weinige spelletjes wat ik echt wel leuk vind de meeste vind ik na een paar levels niet leuk meer  :)
#2743498
Nadia schreef: Ik speel dus echt noooooiiit online spelletjes. Ze kunnen me echt niet bekoren. Ik heb het een paar keer geprobeerd omdat 'men'  vond dat ik niet achter moest blijven. Maar langer dan 2 weken nooit kunnen volhouden, en dan moest ik de 2de week steeds aangespoord worden.

Ik vraag me soms ook af waar men de tijd vandaan haalt. Ik krijg dan een zoveelste uitnodiging, ik stoor me er niet aan, maar vraag me soms wel eens af hoeveel tijd daar in gaat zitten.

Wat ik speel aan spelletjes is aan tafel, met vrienden. Gezellig eerst samen eten, dan de tafel leeg. Bordspel erop. Hapjes, drankjes. Zo komen we ook snel een paar uur door. Vind ik veel gezelliger en leuker.
Ik speel games (gewoon van een schijfje) en dat speel ik vooral overdag, of als mijn vriend tv kijkt. Ik werk vnl savonds dus overdag eigenlijk alleen wat te doen aan het huishouden en de honden.

Bordspellen vind ik ook erg leuk! Helaas alleen wel weinig mensen om mij heen die dat ook echt leuk vinden. Een aantal jaar terug pokerden we nog veel, toen dat een rage was.
#2743544
Ieder zijn eigen ding natuurlijk. Ik veroordeel ook niet ;) Ik verwonder me slechts.
Mijn tijd besteed ik ook niet 100% functioneel. Zou ook niet goed zijn, zou overspannen worden denk ik.
Dus ik laat iedereen lekker zijn spelletjes spelen, maar mijn ding is het niet :)
#2743621
Monopoly vind ik wel leuk. Je hebt er ook verschillende versies van.
Wij spelen heel vaak kolonisten. Vrienden van ons hebben echt ALLE maar letterlijk ALLE uitbreidingen, sets etc etc.
Laats hebben we ook een geinig spelletje gespeeld. Voor zo even tussendoor. TIC TAC BOEM. Gewoon even een melig lache spelletje. Leuk! Vind het alleen jammer dat die spellen allemaal een fortuin kosten.
#2743805
Nadia schreef: Monopoly vind ik wel leuk. Je hebt er ook verschillende versies van.
Wij spelen heel vaak kolonisten. Vrienden van ons hebben echt ALLE maar letterlijk ALLE uitbreidingen, sets etc etc.
Laats hebben we ook een geinig spelletje gespeeld. Voor zo even tussendoor. TIC TAC BOEM. Gewoon even een melig lache spelletje. Leuk! Vind het alleen jammer dat die spellen allemaal een fortuin kosten.
Hear hear!

Ik stel een Barfplaats-bordspel-weekend voor, met Kolonisten, Skip-Bo, Monopoly, Party&Co en Risk (als ik goed nadenk kom ik er nog wel achter waar 'onze' Risk -tafel is gebleven, hebben we met een paar kameraden ooit op een ronde tafel het veld van Risk getekend.)
Ook kaartspellen als rikken, hartrenjagen, jokeren, duizenden, pokeren kun je me altijd voor porren! (niet op FB maar echt porren!)


Joke en ik zitten momenteel vaak te SKIP-BO-en. Ook erg leuk!
#2744558
Hmmm klaverjassen. Ja dat doe ik ook graag. Alleen onze vrienden spelen geen klaverjas, dus das jammer. Maar als we met broers en zusse bij elkaar zijn, steevast klaverjassen of Kolonisten.
Ik speel vaak op mijn iPhone in de trein en metro en ook wel voor ik ga slapen. De extra zetten bij Cady Crush kun je wel gebruiken op de iphone en tablet. Zodra je ze accepteert worden ze gebruikt. Voor de andere extra's moet je idd op de pc. Maar dat doe ik alleen als ik echt niet door een level kom. Dan speel ik m een keer op de laptop.

Ik merk wel dat ik met Candy Crush en Hayday sneller door mijn data heen ga. Heb nu nog maar 100 mb tot 6 september  :-[
Nou ja, daarna wordtie geknepen maar kan ik nog wel spelen.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door