Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2742963
Thea schreef: Zit al zeker 2 maanden vast op 147 en ben idd (bijna) gestopt speel nu farm heroes en papa pear ;)
Het spel is echt niet eerlijk. Idd sommige levels doe je bv 100 x en dan ineens bij 101 gaat het ook niet vlot maar krijg je ineens wel heel veel punten of combies ???
ik zit ook al heel lang vast in 147! en verder speel ik nu ook farm heroes en papa pear!
#2743009
Kinnie schreef: Geprobeerd, en vind er geen ruk aan...  :-X
Ook ik wordt lijp van die uitnodigingen op FB. Tot nu toe nog niet gelukt om uit te zetten
Als je weer een verzoek krijgt ga je naear je app center, verzoeken en ipv accepteren druk je op het kruisje en dan staat er in het blok of je wilt blokkeren, op ja drukken en je bent ervan af.
Laatst gewijzigd door Ruby/Billy op zo 18 aug 2013, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#2743198
Kinnie schreef: Geprobeerd, en vind er geen ruk aan...  :-X
Ook ik wordt lijp van die uitnodigingen op FB. Tot nu toe nog niet gelukt om uit te zetten
Ik laat alle spelletjes uitnodigingen altijd links liggen. Heb wel wat beters te doen als de hele tijd achter mijn pc te zitten. Wil graag naar buiten en lekker wandelen of fietsen :)
#2743248
Vivianneb schreef: Level 410.. al best wel weer een tijdje..
Had em BIJNA vandaag.. grom
Ik dacht al dat ik de enige hier op BP was die zo ver was.
Vriendlief en ik zitten beide vast op 410.

Ik heb eerder al eens de moed opgegeven om verder te spelen omdat ik een eeuwigheid vast zat. Zo ook bij 409, maar daar had vriendlief me geholpen, maar ja 410 is nog lastiger. :(
Ben ook maar overgestapt op andere spelletjes. Ik vind het gewoon niet leuk meer om 1 level meer dan een maand te moeten spelen voordat ik er doorheen ben. (ik ben niet zo geduldig)
#2743249
**Jolanda** schreef: Ik dacht al dat ik de enige hier op BP was die zo ver was.
Vriendlief en ik zitten beide vast op 410.

Ik heb eerder al eens de moed opgegeven om verder te spelen omdat ik een eeuwigheid vast zat. Zo ook bij 409, maar daar had vriendlief me geholpen, maar ja 410 is nog lastiger. :(
Ben ook maar overgestapt op andere spelletjes. Ik vind het gewoon niet leuk meer om 1 level meer dan een maand te moeten spelen voordat ik er doorheen ben. (ik ben niet zo geduldig)
Echt een vreselijk level he Jolan!! Ik heb ook al mijn boosters opgemaakt.. ben +zetten aan het sparen..
Ik ben ook niet geduldig, maar ik mijn koppigheid en mijn competitie gevoel overwinnen (hmmm overwinnen.. hahaha ja)
Ik laat me er toch niet onder krijgen door zo'n stom spelletje :P

Heb het met Bubble witch ook gehad hoor.. zat ergens vast echt maaaaaaanden op level 180+ -even geen idee meer welk level- en toen ik er eenmaal door was hoppa... zit nu op 289 oops

Ik speel maar een paar spelletjes, al heel lang (soms probeer ik wat nieuws maar nothing sticks), en daar probeer ik dan toch wel in door te blijven gaan... en hopen dat er onderweg niet te veel mensen stoppen anders krijg ik geen sleutels meer hahaha
#2743472
Die +-zetten kan je sturen en ontvangen van vrienden (ene keer kan ik levens sturen, andere keer +-zetten)

Zelf speel ik het op mijn tablet (nexus 7) en dan kan ik geen boosters kiezen (op pc staan die rechtsboven in het scherm) en ook niet die +-zetten.
Ben geloof ik op moment in level 264 ofzo. Vind het wel fijn om af en toe half gedachteloos te spelen op de bank ;)
#2743486
Ik speel dus echt noooooiiit online spelletjes. Ze kunnen me echt niet bekoren. Ik heb het een paar keer geprobeerd omdat 'men'  vond dat ik niet achter moest blijven. Maar langer dan 2 weken nooit kunnen volhouden, en dan moest ik de 2de week steeds aangespoord worden.

Ik vraag me soms ook af waar men de tijd vandaan haalt. Ik krijg dan een zoveelste uitnodiging, ik stoor me er niet aan, maar vraag me soms wel eens af hoeveel tijd daar in gaat zitten.

Wat ik speel aan spelletjes is aan tafel, met vrienden. Gezellig eerst samen eten, dan de tafel leeg. Bordspel erop. Hapjes, drankjes. Zo komen we ook snel een paar uur door. Vind ik veel gezelliger en leuker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door