Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2734225
Kreeg een berichtje of ik met spoed paardje kon komen bekappen. Tuurlijk, spoed kan altijd. Gelukkig viel de spoed erg mee, dus gewoon lekker aan de slag gegaan en 3 hoeven bekapt. De vierde moeten we nog doen, want paardje heeft een blessure en kon met geen mogelijkheid die vierde voet nog in de lucht houden. Oftewel, ik mag zaterdagmorgen mijn werk afmaken en tot die tijd blijft het paard op zachte ondergrond.

Oscar is net klaar met mij helemaal afsnuffelen. Altijd leuk om met paardenluchtje thuis te komen.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2734269
lange dag gewerkt, gezeur gehad van chef en uitermatig sachhie vervolgens verder gegaan met het leeghalen van oma's huis.
stuk nu, lekker op de bank met voetjes omhoog  ;)
zal blij zijn als het weekend is  :-[
Door hannabelgje
#2734434
Vanavond heerlijk op de koffie geweest bij mijn ex poetsvrouw. Was heel gezellig. Ze wilde graag mijn buff kuiken hebben, maar die blijft toch echt lekker bij mij wonen. Nu moet ik nog nieuwe gordijnen ophangen in de keuken en 10 kilo knijn in de vriezer proppen. Eerst even mijn vliegtuigen naar boven laten vliegen.
Door hannabelgje
#2734471
En klaar. Ben heel blij met de nieuwe gordijnen. Het fleurt heel de keuken op. Morgen de woonkamer voorzien van nieuwe gordijnen en dan heb ik weer een nieuw huis. ;D nu mijn bedje maar eens opzoeken. Of ik kan slapen na al die koffie van vanavond is nog de vraag. Zoë slaapt al in elk geval.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2734540
Ik snap waarom er 4 afbak kaiserbroodjes in een verpakking zitten. Dat is omdat ik standaard de eerste twee laat verbranden en dan kan ik nog in de herkansing. I did it again  ::) !
Door Nynke
#2734541
Kaela schreef: Ik snap waarom er 4 afbak kaiserbroodjes in een verpakking zitten. Dat is omdat ik standaard de eerste twee laat verbranden en dan kan ik nog in de herkansing. I did it again  ::) !
:D :D :D :D :D :D :D :D :D  oelewapper !!!

OT: Vandaag is schoonmama jarig, dus straks even een cadeautje kopen. En meteen boeken halen voor het boekenvrouwtje. Eerst effies werken  :) :)
Door fem fatale
#2734544
Er is weer prooi bezorgd. De pinautomaten deed het weer niet (altijd als ik eerste op de route ben, dan is ie niet opgeladen), maar daar doen ze nooit moeilijk, laten alles gewoon in de keuken staan en dan moet ik het maar overmaken. Fijn voor mij, maar ik bestel best veel in één keer, dus wel heel erg goed van vertrouwen. Nouja, ze komen van de Noble belt geloof ik.

De katten staan nu hysterisch te miauwen in de keuken. Helden.
Door hannabelgje
#2734737
Weer een kuiken verkocht. Ik zag wel dat het kuiken wat erg achterblijft in groei een hele scheve snavel heeft. Nou is de vraag wat ik daarmee moet doen. Hij eet blijkbaar wel, anders was hij er natuurlijk al niet meer geweest. Hij is nu 9 weekjes oud en loopt nog bij mama. Zal ik hem laten lopen of moet hij dood?
Wel weer handig vandaag. De hangkast in de garage is naar beneden gekukeld op mijn mooie fiets. Nou is mijn fiets beetje stuk. Vanavond kijkt broerlief erna en ik hoop dat hij em kan maken. :'(
Door eelke
#2734817
Whoeha! Vanaf volgende week mag ik weer gaan werken voor 11 uur per week :-) dat dan 3 weken, en dan heb ik 3 weken vakantie.
Wel erg fijn om weer een beetje te kunnen gaan werken... ben er blij mee!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2734847
hannabelgje schreef: Weer een kuiken verkocht. Ik zag wel dat het kuiken wat erg achterblijft in groei een hele scheve snavel heeft. Nou is de vraag wat ik daarmee moet doen. Hij eet blijkbaar wel, anders was hij er natuurlijk al niet meer geweest. Hij is nu 9 weekjes oud en loopt nog bij mama. Zal ik hem laten lopen of moet hij dood?
Wel weer handig vandaag. De hangkast in de garage is naar beneden gekukeld op mijn mooie fiets. Nou is mijn fiets beetje stuk. Vanavond kijkt broerlief erna en ik hoop dat hij em kan maken. :'(
Ik zou 'm nog even laten lopen. Verkopen zal lastig gaan natuurlijk. Maar zolang die goed eet, ach. Sommigen blijven ook achter zonder scheve snavel.

Ik ga hier vanavond onprettige maatregelen nemen. De hennen hebben momenteel geen leven, ze beginnen te knokken, krijsen met z'n 6en dag en nacht de hele buurt bij elkaar en ben het zelf ondertussen ook een beetje zat aan het worden. :-X
Door hannabelgje
#2734860
Angelique schreef: Ik zou 'm nog even laten lopen. Verkopen zal lastig gaan natuurlijk. Maar zolang die goed eet, ach. Sommigen blijven ook achter zonder scheve snavel.

Ik ga hier vanavond onprettige maatregelen nemen. De hennen hebben momenteel geen leven, ze beginnen te knokken, krijsen met z'n 6en dag en nacht de hele buurt bij elkaar en ben het zelf ondertussen ook een beetje zat aan het worden. :-X
Dan laat ik het ukje nog fijn lopen. Zal straks ff een foto plaatsen. Verkopen was ik sowieso niet van plan.
Voor nu ook mijn nieuwe gordijnen gehangen. Nu nog een bordje erbij: geen krabpaal en/of speelgoed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door