Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#2741092
Grmbl aardappels droog gekookt/aangebrand........en ik heb juist zo'n honger.
Nu maar nieuwe aardappels opgezet want het was bedoeld bij opgewarmd stoofvlees.
Weet nu weer waarom ik een pizza in de oven stop of langs de snackbar ga als de man van huis is :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2741094
calimero_a schreef: die is gaaaaaaaaf!!!!  ;D ;D ;D
Die neemt dochterlief dagelijks mee naar de kindergarten  :biggrin2:

(De lampjes hebben we overigens ook, net als de peuterdekbedjes  ::) volgens mij zijn we Ikea fan  :biggrin2:)
Door eelke
#2741193
koekje schreef: Eelke, en zoiets? :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50197476/

Ik vind het helemaal schattig voor Gijsje en Joep. Ook leuk om erbij te nemen, voor als ze met hun autootjes willen spelen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20176809/
och jaaa! Dan kunnen ze autotjes voor hun verjaardag gaan vragen!

Ik moet de maat nog eens nameten maar het zouden goede kunnen zijn..staan nu ook goedkopere op de site zag ik, voor een tientje. Toch gek hoor, heb er de vorige keer een lits jemaux overtrek met 2 kussenslopen voor 7 euro gehaald bv.
calimero_a schreef: 28-letter-woorden-lingo :D

haha, heb je er nu meer dan een uur over gedaan om 28 lettertjes te tellen? :P

koekje schreef: Oh en als Gijsje en Joepke op visite gaan bij oma, kunnen ze hun eigen barfhapjes meenemen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20160403/

Ik ging er vanuit dat ze al wel nachtlampjes hadden in de keuken, zoniet hebben ze bij de Ikea ook hele schattige.
Drie keer raden wat mijn vriend van de 'Oma' van Joep en Gijs heeft gekregen voor zijn verjaardag. Met mensensnoepjes erin. Als dat op is gaan de hondensnoepjes erin. Joep vind het nu al een heel mooi trommeltje. Die moet er steeds even aan zitten.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2741231
Naomi M. schreef: hmmm ,ja Koekje, doe mij ook je receptje maar.

Ramon heeft me teruggebeld. Gesprek ging fijn. Volgende week gesprek bij bedrijf en mogelijk een dagje meelopen en als dat goed gaat dan heeft hij voor 7 weekjes werk. Dat zou fijn zijn. Ook voor zijn CV weer.
Super, dat geeft de burger moed!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2741284
Vuurwerkfestival op de boulevard, Flow verblikt of verbloost niet en ligt in de tuin vuurwerk te kijken. IK dacht net dat mn ruiten zouden sneuvelen, zo hard klapte de handel, maar goed, so far so good. Straks nog een ronde, dan morgen 2 shows en volgende week ook vrijdag en zaterdag. Wat een feest. ::)
Door hannabelgje
#2741527
De buren van mijn buren zijn aan het inhuizen. Zoë vindt het geen goed idee en blaft wat af. Steeds dus maar naar binnen geroepen. Ze is erg stressy van het hele gebeuren. Nu slaapt ze gelukkig en dat ga ik zo ook maar doen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2741774
Els&Flow schreef: Vuurwerkfestival op de boulevard, Flow verblikt of verbloost niet en ligt in de tuin vuurwerk te kijken. IK dacht net dat mn ruiten zouden sneuvelen, zo hard klapte de handel, maar goed, so far so good. Straks nog een ronde, dan morgen 2 shows en volgende week ook vrijdag en zaterdag. Wat een feest. ::)
Jaaaaa! Geweldig!!  :D
Gebruikersavatar
Door kira
#2741931
Geslapen en bedolven onder kleffe berenpootjes en lebbertjes. Tante blinkt uit in liefde geven. Gewandeld en grote beer zwaar mishandeld. Het is hier op de camping twee minuten lopen naar het bos en grote beer gaat gewoon bij de auto staan. Heb haar een half uur door het bos getrokken en toen was mijn lol er ook wel af. Net op natte kussens gaan zitten dus zit nu onder een kleedje te wachten tot mijn broek weer droog is. Duimen dat de zon even blijft schijnen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2741932
kira schreef: Geslapen en bedolven onder kleffe berenpootjes en lebbertjes. Tante blinkt uit in liefde geven. Gewandeld en grote beer zwaar mishandeld. Het is hier op de camping twee minuten lopen naar het bos en grote beer gaat gewoon bij de auto staan. Heb haar een half uur door het bos getrokken en toen was mijn lol er ook wel af. Net op natte kussens gaan zitten dus zit nu onder een kleedje te wachten tot mijn broek weer droog is. Duimen dat de zon even blijft schijnen.
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2741939
Mezelf naar de Appie gesleept, ik háát boodschappen doen. Bij het uitpakken (dat vind ik dan wél weer leuk) hard om mezelf gelachen, want ik blijk autistisch van alles 2 te kopen.  ::) Niemand weet waarom. Boodschappen opgeruimd en zo nog maar even op het fietsje naar vriend Thomas, de Dettol is op. *paniek*  :o

Verder geniet ik heerlijk van een welverdiend rustig aan weekend. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2741950
Net begrepen dat vriend lief eters heeft uitgenodigd, was ie vast even vergeten te vertellen :D. Er komen gelukkig maar 5 extra mensen eten vanavond, dus ik ga mezelf ook zo maar eens even naar de appie slepen. Ik haat boodschappen doen op zaterdag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door