Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3341808
dinky89 schreef:Misschien komt die rode vlek op de kaart boven dit topic nog bij jullie ;)
Buienradar zegt 0.9 mm morgenochtend om 5 uur. Nou, das een lekkere plens ja :P maar wie weet, ze zitten er wel vaker naast en het ziet er inderdaad uit als een flinke bui.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3341819
Nou hier is het eindelijk droog hoor. Gras ed kunnen wel weer een week vooruit hoor ::) Fozzy is ook even lekker buiten gaan liggen. Wordt dalijk leuk binnen krijgen ..
Morgen en overmorgen weer warm maar zag behoorlijke wind erbij staan dus heb goede hoop op geen broeierig weer.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3341821
Ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag niet toegegeven heb aan de bevlieging om mijn ramen te lappen.... De vorige keer dat ik ze lapte regende het echt binnen 1 uur.... Nu zouden ze 2 dagen redelijk schoon zijn geweest, maar ach.... wat is twee dagen op een mensenleven? Nu zijn ze weer gewoon nat en vies! ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342566
Zo we kunnen hier buiten zwemmen.....
Onweert al een uurtje of 2 met liters water en nog niet klaar
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342571
Kaio schreef:Zo we kunnen hier buiten zwemmen.....
Onweert al een uurtje of 2 met liters water en nog niet klaar
Hoezo regen en onweer??? ;D ..... Hier is het warm en de zon schijnt :biggrin2: .....
Door Aprilsnow
#3342574
Kaio schreef:Zo we kunnen hier buiten zwemmen.....
Onweert al een uurtje of 2 met liters water en nog niet klaar
Dus toch eerst het weer checken voor we de vijver bijvullen ::) .... te laat ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342587
CindyMayella schreef:Hoezo regen en onweer??? ;D ..... Hier is het warm en de zon schijnt :biggrin2: .....
Dat was hier voor het begon ook zo :biggrin2:


Het heeft hier best lang geregend en geonweerd, nou is sproeien in ieder geval echt niet nodig de komende dagen :P
Door smulpaap
#3342604
Tijdens het wandelen wat gespetter . Het is hier erg brommerig , en geen pukkel wind
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342620
Kaio schreef:

Het heeft hier best lang geregend en geonweerd, nou is sproeien in ieder geval echt niet nodig de komende dagen :P
Hier vannacht alleen geregend (miss heb het onweer niet gehoord ;) ).... lounge kussen niet naar binnen gehaald, dus die liggen uit te druipen in de schuur :'( ..... vanochtend wel in de regen een ronde met de hondjes..... nu droog, maar wel benauwd :-\ ......
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342629
Het was hier vanochtend al poeh warm. Ik heb maar mijn luchtigste renkleding in huis aan :biggrin2:
En nu is het nog zonnig, maar een hele hoop onweer en dreiging in de verte. Volgens buienradar zitten we ingesloten tussen het onweer. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft...
Door Mandarijn
#3342631
Hief is de lucht betrokken en horen de honden en ik al onweer. Volgens buienradar valt er rond 16u 80ml/u water!!! Ik mag toch hopen dat ze er goed naast zitten!!
Door smulpaap
#3342632
Hier net even een klein rondje gedaan . Normaal 10 minuten , nu 20 minuten . Zo nu en dan even lekker in het gras onder de bomen
En niet over de dijk op de terugweg . Het gras staat er een halve meter hoog , erg heet asfalt en volop zon
Dus over het veld . Lekker in de schaduw , en even op een bankje met de tut . Kwam nog een vrouw aan met een Keeshond
Die zei ook ik ga maar niet over de dijk . Dus even samen op het bankje , hondjes lagen lekker te chillen
En ja hoor , daar kwam weer een vent aan met een hond naaste de fiets .
Zegt die mevrouw , hij zal toch niet de dijk opgaan ? Nou , wel dus :-X
En die hond had me een lol zeg :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342644
20180522_145835.jpg
20180522_145835.jpg (1.9 MiB) 1318 keer bekeken
20180522_144829.jpg
20180522_144829.jpg (1.66 MiB) 1318 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342645


En help het is al een half uur verder en gaat nog steeds zo te keer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door