Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3339525
Oo hier ook continue lawaai, was erg raar toen het ineens weer stil was ;D

Wel een voordeel nu die doofheid van opa beer ::). Die vond in het begin de flitsen nog wel verontrustend maar ja aangezien er geen knallen zijn ging ie ook slapen ::) elk nadeel heb zijn voordeel.


En gelukkig niet de hagel gehad die sommige in de omgeving hebben gehad, hadden gisteren net boompjes en struiken geplant....dat is goed gegaan, tot zover ik met mijn niet groene vingers kan zien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3339528
Zaterdag het regenwatervat schoongemaakt. Denk dat het inmiddels weer vol genoeg is om de pomp in te kunnen schakelen voor de drinkwatervoorziening van de geiten en kippen :D
Minpuntje was dan wel het onweer van vannacht :-\ . Dan moet Honyx heel dicht bij ons zijn. Meestal ga ik dan op de bank beneden slapen, maar ik was te moe om mijn spullen naar beneden te sjouwen, dus sliep hij maar naast ons bed :biggrin2: .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3339576
Hier was het veel regen, licht en gedonder vannacht waardoor ik halve nacht wakker ben geweest. Er leek geen einde aan te komen en klonk ook alsof het ergens insloeg zo'n flinke knal :-X
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3339624
dinky89 schreef:Hier was het veel regen, licht en gedonder vannacht waardoor ik halve nacht wakker ben geweest. Er leek geen einde aan te komen en klonk ook alsof het ergens insloeg zo'n flinke knal :-X
Nou, hier ging het ook flink tekeer! Ik vind dat helemaal niks, ben wel lekker opgeschoten in mijn boek. ;D
Nu is het vies nat en koud. Vanaf morgen beter! :)
Door src_esther
#3339631
Hier is gisternacht, overdag en vannacht van alles het (bouw)terrein overgevlogen. Oude dakbedekking, hout, steigerpijp!, daksporen! (sparren vanuit het 'kale' dak, die zijn een beetje erg verrot), piepschuim ( :( ) enz... Vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3339632
src_esther schreef:Hier is gisternacht, overdag en vannacht van alles het (bouw)terrein overgevlogen. Oude dakbedekking, hout, steigerpijp!, daksporen! (sparren vanuit het 'kale' dak, die zijn een beetje erg verrot), piepschuim ( :( ) enz... Vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan.
Nou zeg :o Dan is het behoorlijk tekeer gegaan daar!
Door src_esther
#3339647
Doranto schreef:Nou zeg :o Dan is het behoorlijk tekeer gegaan daar!
Als er wordt aangekondigd dat de wind aan zee krachtig is, dan geldt dat eigenlijk ook altijd voor waar wij zitten.
Gelukkig heeft VL de zonnepanelen extra stevig laten monteren, dus die zitten nog op hun plek.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3339674
-Annemarie- schreef:Nou, hier ging het ook flink tekeer! Ik vind dat helemaal niks, ben wel lekker opgeschoten in mijn boek. ;D
Nu is het vies nat en koud. Vanaf morgen beter! :)
Hier is het in de loop van de middag al zeer aangenaam geworden :)
Door smulpaap
#3339976
Hier iemand die het liefst de hele dag in de zon ligt :biggrin2:
Vanmorgen een wandeling gemaakt . Doe de deur eens open ... ik wil in de zon
Maar vanmiddag , hmm nee hoor . Maaru pak je het fietsje .... hmm dan wil ik wel mee , zet mijn dak maar open :cool: :D
Dus . Even naar de bloemenwinkel met de luie taart . En even nieuwe planten gekocht
Moeder blij , taart blij . Want het was rustig in de winkel en dan krijg je alle aandacht :D
Die meneer ging op zijn hurken zitten en de taart kon kroelen , en ze kreeg ook nog een brokje frolic :biggrin2:
Toen even een softijsje gekocht .... heuh dat lust ik ook wel hoor , naah een paar keer aan mijn vinger laten likken
En toen weer naar huis , en de taart ligt weer te bakken :cool:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3341781
Ik zit met alle lampen aan, het is gewoon donker! Onweer en regen. Buitje is wel lekker voor de tuin. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3341791
-Annemarie- schreef:En wij wonen weer eens vrijstaand aan het water. :P Luxe hoor! :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: buitje is inmiddels tot bui verworden ::) :biggrin2:

Er zitten hier 2 kippen in de betonnen duiker te balen dat ze niet naar binnen zijn gegaan :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3341799
Hier inderdaad ook donker door de regen.
Gelukkig staat de wind goed want we kwamen er bij schoonmoeder achter dat er nog raam open stond vlak voordat we etentje hadden dus ook niet gelijk thuis ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3341807
eelke schreef:Hier geen regen >:( mn gras heeft het nodig!
Misschien komt die rode vlek op de kaart boven dit topic nog bij jullie ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door