Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328828
Hier vandaag aardig zonnig :) behalve toen ik op de fiets terug naar huis ging natuurlijk, dikke hagelbui met behoorlijke stenen ::)
Door Anne in Zweden
#3330448
Ik ben benieuwd. Volgens de weersverwachting gaat er morgen tussen de 30 en 60 cm sneeuw vallen, inclusief harde wind. En er ligt al 70 cm... Als daar nog 50 of 100% bij komt, kunnen we voorlopig de deur niet uit. :biggrin2: Gelukkig vandaag nog boodschappen gedaan, dus we kunnen lekker cocoonen tot midzomer. :D
Door Siberienne
#3330450
Anne in Zweden schreef:Ik ben benieuwd. Volgens de weersverwachting gaat er morgen tussen de 30 en 60 cm sneeuw vallen, inclusief harde wind. En er ligt al 70 cm... Als daar nog 50 of 100% bij komt, kunnen we voorlopig de deur niet uit. :biggrin2: Gelukkig vandaag nog boodschappen gedaan, dus we kunnen lekker cocoonen tot midzomer. :D

Ooooh spannend Anne, of je je huis nog uit komt!

Hier voorspellen ze zowaar voor volgende week ook serieus vorst en misschien wat sneeuw, tnt is het zo bizar zacht geweest dat mijn lobelia nog steeds in bloei staat...
Door Anne in Zweden
#3330451
Siberienne schreef:Ooooh spannend Anne, of je je huis nog uit komt!

Hier voorspellen ze zowaar voor volgende week ook serieus vorst en misschien wat sneeuw, tnt is het zo bizar zacht geweest dat mijn lobelia nog steeds in bloei staat...
Bleh, niets zo deprimerend als een mislukte winter. Winters moeten koud zijn, met veel sneeuw. Maar als zelfs de scholen preventief dichtgaan in Noord-Zweden, dan weet je dat het serieus is! :biggrin2:
Door smulpaap
#3330457
Anne in Zweden schreef:Ik ben benieuwd. Volgens de weersverwachting gaat er morgen tussen de 30 en 60 cm sneeuw vallen, inclusief harde wind. En er ligt al 70 cm... Als daar nog 50 of 100% bij komt, kunnen we voorlopig de deur niet uit. :biggrin2: Gelukkig vandaag nog boodschappen gedaan, dus we kunnen lekker cocoonen tot midzomer. :D
Er kan nog meer bij :D ;D :biggrin2: Nou , je hebt in ieder geval een voorraad boodschappen
Wij hebben ooit in een kano in Noorwegen gezeten . dat was in Augustus , en we hadden heule grote hagelstenen :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3330462
smulpaap schreef:Er kan nog meer bij :D ;D :biggrin2: Nou , je hebt in ieder geval een voorraad boodschappen
Wij hebben ooit in een kano in Noorwegen gezeten . dat was in Augustus , en we hadden heule grote hagelstenen :biggrin2:
Graag! :biggrin2: Het is alleen onhandig als je bij het apporteren de bal te laat loslaat, waardoor die niet op de (gesneeuwruimde) weg terechtkomt maar in de berm - waar de gesneeuwruimde sneeuw naartoe gesneeuwruimd is, boven op de 70 cm gewoon gevallen sneeuw. En als je dan een hond hebt die te intelligent is om in die sneeuwhoop te duiken, zodat je er zelf achteraan moet. Ik zakte letterlijk tot aan mijn heupen de sneeuw in. :sneeuwpop: :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3330595
Uiteindelijk hebben wij er maar 10 cm bij gekregen, dus dat viel mee. Een groter probleem was de harde wind, waardoor alle paden die we de afgelopen maanden door de sneeuw hadden gemaakt helemaal waren volgewaaid. Het is dan altijd even zoeken waar het pad ook alweer liep, want als je te ver opzij gaat, sta je zo tot over je knieën in de sneeuw. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330639
Hier gaan geruchten dat we volgende week zouden kunnen schaatsen op natuurijs :D
En daarbij helder zonnig weer dus perfect winterweer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3330641
Anne in Zweden schreef:Uiteindelijk hebben wij er maar 10 cm bij gekregen, dus dat viel mee. Een groter probleem was de harde wind, waardoor alle paden die we de afgelopen maanden door de sneeuw hadden gemaakt helemaal waren volgewaaid. Het is dan altijd even zoeken waar het pad ook alweer liep, want als je te ver opzij gaat, sta je zo tot over je knieën in de sneeuw. :biggrin2:
Paaltjes langs je pad plaatsen? Of heb je teveel kilometers gemaakt?
Door smulpaap
#3331194
Wat een genot dit weer :D Zon en heerlijk koud .
De kleine muppet heeft zich twee dagen vermaakt bij de plas ... racen en spelen
Net een rustige aangelijnde route van twee uur gedaan door de polder
Onderweg wel een hagelbui , maar daarna weer volop zon
En even het alleen op de wereld gevoel , geen sterveling gezien onderweg
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3331199
Tis best frisjes hier :biggrin2: Inmiddels al -3 , had me dik aangekleed en naar de winkel gegaan , sta ik me daar toch weer uit te kleden, kreeg het iets te warm :P
Maar voor de rest prachtig droog , en GEEN modder :D :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3331205
Hier inmiddels helaas helemaal bewolkt maar de afgelopen dagen waren echt heerlijk inderdaad :D
Had van mij alleen wel wat meer mogen vriezen zodat er ook nog geschaatst kon worden op buitenwater ::)
Door Siberienne
#3331208
Gisteren bijna de hele dag buiten geweest, vanmorgen ook in vrieskou, opkomende zon twee stuiterballen uitgelaten. Heerlijk!!!
Door smulpaap
#3331212
Hier komen de wolken er ook aan , er is weer iemand wakker en fris en fruitig :biggrin2:
Dus nog even per fietskar naar een andere polder
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3331216
Hier zijn de wolken ook weer verdwenen dus schijnt nu weer een lekker zonnetje :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door