Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3360208
Ik vind het te koud om boodschappen te doen :(
gelukkig is de winkel morgen ook open. Dan is het vast warmer weer.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3360210
Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
Ze vinden het duidelijk hondenweer en geen poezenweer. Toen ik de optie wintervacht voorstelde keken ze me raar aan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3360212
Eef+doggies schreef:Kun je eindelijk je mooie nieuwe vest aan! :D
Ja zeker!!! En nu is het op de fiets eigenlijk te koud, dus doe ik er een extra softshell onder. ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360225
koekje schreef:Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
Ze vinden het duidelijk hondenweer en geen poezenweer. Toen ik de optie wintervacht voorstelde keken ze me raar aan.

Gelijk hebben ze :biggrin2:

Deze is helemaal klaar voor de winter ::) :biggrin2:
5F3359BC-92FF-469C-BED0-F6830CC123C2.jpeg
5F3359BC-92FF-469C-BED0-F6830CC123C2.jpeg (1.89 MiB) 2195 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door koekje
#3360227
Touwtje eraan en kan zo dienst doen als een soort omgekeerde mezenbol.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3360228
koekje schreef:Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
Ze vinden het duidelijk hondenweer en geen poezenweer. Toen ik de optie wintervacht voorstelde keken ze me raar aan.
Hier ook zo eentje.
De andere wil het liefst de hele dag over en weer lopen tussen binnen en buiten. Maar dat vind ik niet goed, dus moet ie kiezen. Vandaag was het toch maar binnen, ookal kweekt die al een tijdje wintervacht.
Door src_esther
#3360231
Cathelijn schreef:Ik zie al dat ik niet de enige ben die de weken (dagen) aftelt naar de kortste dag en het gevoel daarna dat we het ergste qua donkerte gehad hebben en weer richting de lente gaan :D :cool:
Hier wordt ook afgeteld, verder stel ik de winter en het bijbehorende weer en de temperatuur zeer op prijs.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360235
Hier vind mevrouw de labrador dat ze gewoon nog rustig dagelijks in zee kan zwemmen. Geen probleem en kou bestaat niet bij haar. Bij mij wel, ik was vanmorgen slecht gekleed, geen muts, geen handschoenen. Half bevroren weer naar huis en ook een nadeel van dit weer.. Kloven. :-\ In mijn duim, altijd als het koud word.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360290
Pauline schreef:Geeft het een beetje extra troost als ik zeg dat dit zo echt wel mijn seizoen is?? En dan het liefst met veel sneeuw, ijs en kou?
:bigarmhug: Geniet ervan!

Vandaag was heerlijk! Zolang het zonnig is vind ik zelfs de korte dagen prima. :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360375
Vandaag vind ik het echt vies heel vies koud :cold: Dat is weer even wennen :-\
Denk dat we er zo ook nog eens nattigheid bij gaan krijgen.
En gisteren was het ondanks dezelfde lage temperatuur wel lekker :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360388
Ja inderdaad,
En nog een heel flinke koude wind :cold:
Ik heb geloof ik meteen een * kruipopbankmetdekentjeenhetethee* dagje ;D
Door Cathelijn
#3360397
Ik sla zo de lunchwandeling met de collega's over. Het is de eerste dag dat ik het echt koud heb... donker, harde wind en koud. Bah!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3360477
4 honden uitgelaten, boodschappen gedaan.. ondertussen bevroren. Grijs, koud, veel wind en nat buiten.. niks an. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door