Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3367509
En ja, gister was het guur zeikweer.
Ik kijk op buienradar want moest nog fietsen en zat te twijfelen of ik met de auto zou gaan (moest uur fietsen in totaal).
Als het droog zou zijn zou ik fietsen, niks te zien op buienradar dus de fiets op gesprongen. Valt er vieze miezer en kwam ik zowel heen als terug zeiknat aan. Dwars door mn regenbroek ook.
Door Tanna
#3367688
Angelique schreef:Hier wat oostelijker was het ook maar matig wat vandaag viel. Maar Tanna woont dan ook in een hoekje waar de weergoden wel vaker wat meer regen/hagel en sneeuw loslaten. :)
Dat is zo, Angelique! Het is ook niet zo dat we waren ingesneeuwd maar mijn bordertjes zakten toch wel tot aan hun knieën weg. En ze hadden dikke pret, sneeuw is altijd leuk!
Door eelke
#3368187
Ik word nu al helemaal hyper van de zon, hoe lekker!

Jammer dat ie nog niet tot in de achtertuin raakt. Koffie in de zon in de voortuin dan maar straks, misschien (want euh, dat is altijd een beetje raar wel, maar ja, zon).
Door Too
#3368188
eelke schreef:Ik word nu al helemaal hyper van de zon, hoe lekker!

Jammer dat ie nog niet tot in de achtertuin raakt. Koffie in de zon in de voortuin dan maar straks, misschien (want euh, dat is altijd een beetje raar wel, maar ja, zon).
Dan woon jij in een deftige buurt ;D
Hier hoort dat zo... die achtertuin is voor scooters en zooi, voor zie je tenminste wat..veel beter dus.

Ik ga zo het balkon even prepareren, lekker straks op t bankje lummelen
Door eelke
#3368190
Too schreef:Dan woon jij in een deftige buurt ;D
Hier hoort dat zo... die achtertuin is voor scooters en zooi, voor zie je tenminste wat..veel beter dus.

Ik ga zo het balkon even prepareren, lekker straks op t bankje lummelen
Haha, nou, mijn buurt is echt niet bepaald deftig ;D alleen ons rijtje van 9 huizen dan weer wel. Ik wil eigenlijk al jaren een klein bankje in de voortuin, om ff op te zitten zo in het voor of na jaar, maar ik durf het niet aan, bang dat ie gejat wordt. Zegt ook wel genoeg :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3368191
Kun je het bankje niet vastmaken met een fietsslot?

Ik was er gewoon gaan zitten. ;)
Door Too
#3368193
eelke schreef:Haha, nou, mijn buurt is echt niet bepaald deftig ;D alleen ons rijtje van 9 huizen dan weer wel. Ik wil eigenlijk al jaren een klein bankje in de voortuin, om ff op te zitten zo in het voor of na jaar, maar ik durf het niet aan, bang dat ie gejat wordt. Zegt ook wel genoeg :D
Datheb ik dan weer voor je afgekeken... met een brommerslot aan het hek ( ook al staat ie dan op een rotplek ::) )
maar keilbout in de muur en een stukje ketting kan natuurlijk ook.
En anders neem je je bierkrat mee dat zit ook prima :biggrin2:
Door eelke
#3368194
Ja, waaraan? Aan de conifeer? :P

Ach, ik denk dat ik er straks gewoon een krukje weg zet. Of ik ga ergens wandelen en daarna daar op het terras zitten, dat klinkt ook wel luxe. En de ramen zemen, want dat is dan ineens ook erg nodig ::)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3368200
*zet bril af*
Hier zijn de ramen gewoon blinkend schoon
*zet bril weer op*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3368227
koekje schreef:*zet bril af*
Hier zijn de ramen gewoon blinkend schoon
*zet bril weer op*
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Dat ja. ;D


Lekker buiten bezig geweest, en regelmatig de stoel met de zon mee verplaatst. Dan zit je wel bijna aan de straat, aan het eind van de middag. Maar zo spreek je ook nog weer eens wat buren. ;)

Ik wil inderdaad morgen de ramen doen. :cool: Vandaag al de was buiten gedroogd. *einde huisvrouwenmodus* :P
Door Paulus5
#3370383
10,5 graden :(
Het is geen weer om een hond door te jagen :cool:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370391
Julie5 schreef:10,5 graden :(
Het is geen weer om een hond door te jagen :cool:

Hier bedanken ze ook heel vriendelijk bij de achterdeur. die zijn vandaag effectief geloof ik al 20 minuten buiten geweest :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370394
Angelique schreef:Man oh man, wat een kansloos k*tweer >:(
Ja echt :-X Vreselijk hier
Opa ging gewoon in de regen liggen, weet niet eens of ie het in de gaten had ::)
20190314_113723.jpg
20190314_113723.jpg (5.5 MiB) 1515 keer bekeken
Normaal niet zo'n probleem met newfies maar koud winderig en oud mwah.
Dus dan maar zo
20190314_114246.jpg
20190314_114246.jpg (3.29 MiB) 1515 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door