Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333156
Na een zonnige dag komt er nu ineens sneeuw uit de lucht.

Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden in combi met het ijs want hoorde dat sneeuw goed kan zijn voor de ijslaag door de kracht van de zon ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3334067
Afgelopen woensdag was het nog -8 overdag en vandaag ineens +11!
Laat de lente nu maar blijven met dit weer, zonnig en niet koud :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334075
Inderdaad! Vorige week met speciale wollen sokken, thermolegging onder de broek, sjaal, dikke handschoenen en twee mutsen bij het wandelen en vanmiddag sjaal af en jas half open. Vond de koude ook wel even echt winters, maar dit is fijn voorjaar!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3334157
Ja best raar inderdaad. Vorige week deed mijn gezicht pijn van de kou. Vond er niks aan. Vanochtend vroeg al zelfs zonder muts en handschoenen gelopen met een dunnere dikke trui. Volgens mij zou ik het normaal ook niet zo warm hebben maar het verschil is nogal groot. ::) Vind het wel lekker hoor.
Maar ja de regen zal vast niet uitblijven :(

En de ketel is ook weer gewend. Dat is zo'n intelligente buitentemperatuurvoelende olie gestookte ketel plus vloerverwarming, die heeft een hysterese van 2 dagen ::) Dus gisteren was het binnen boven de 21 graden, nog even en kon mijn bikini aandoen :biggrin2: . ( helaas heeft ie dat andersom ook, dus ik hoop op stabiel weer :P)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3338834
Een paar heerlijk warme dagen, nu staat het hier na twee tropische regenbuien blank! Wát een plensbuien zeg. Het stof spoelt wel lekker weg. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338837
Hier heeft het alleen beetje in de verte gerommeld. Als het morgen nog niet regent toch maar de tuin sproeien want ik had op wat regen gerekend ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3338857
dinky89 schreef:Hier heeft het alleen beetje in de verte gerommeld. Als het morgen nog niet regent toch maar de tuin sproeien want ik had op wat regen gerekend ::)

Sproeien is hier niet nodig, denk dat er in 20 minuten genoeg i gevallen voor de hele week.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3338858
Wij waren niet thuis gisteren. Maar aan de grond zie je al niet meer dat het geregend heeft.... tis dat er een plasje op de zandbak en de glijbaan ligt, anders zou ik er niets van zien.
Waar we wel waren heeft het ook maar 2 min gegoten. Voor de rest ook geen druppel gevallen...
Ik vrees dus dat ik toch nog eens ga mogen sproeien. Ze geven pas woensdag kans op meer...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3338941
Vanmorgen kreeg ik Appje van mijn moeder, of de auto nog heel was na de hagel van gisteravond.
Ik had geen idee waar ze het over had, blijkt hier in centrum enorme hagel te zijn gevallen terwijl ik rustig buiten bezig was. Blijkbaar op paar 100 meter langs ons huis gegaan :cool:

Wel even wennen dat het nu weer stuk kouder is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3339522
Nou het was hier erg gezellie gisteravond/nacht ::)
Was 2 uur lang continue verlicht :o Jemig dat was nog eens een onweertje zeg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door