Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3351805
Aaah, Siepie wil weer op schoot knuffelen, de hele dag zoekt ze al mijn aandacht en knuffels. Dat wil ze alleen in de winter, als mn huis fris is. Als het haar te warm is miauwt ze om aandacht op tafel, de wc of het aanrecht, dan wil ze wel even knuffelen. Met de hitte wilde ze alleen op het aanrecht geaaid worden en dan het liefst met een zeiknatte borstel :o ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3351808
sam28 schreef:En je woont bij mij om de hoek? ;D Hier is het exact hetzelfde.
Geen idee maar in dat geval heet jouw hond Micky of Teun :biggrin2:
De hele dag geen druppel. Volgens de radar moet het nu regenen maar het is nog steeds droog. Maar het ziet er wel naar uit dat het vannacht toch nog gaat gebeuren.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351811
Het neerslagterkort zal niet in een paar dagen opgelost zijn, maar hier is inmiddels serieus leuk regen gevallen. Je ziet de planten voor je ogen opknappen. Grasvelden die nog niet compleet dor waren, krijgen alweer een nieuwe groene waas. Ben benieuwd wanneer ik weer kan gaan grasmaaien!

Wat een verademing voor de natuur! En de temperaturen zijn ook aangenamer. Maar ik moet er ook wel weer aan wennen, vergeet steeds mijn jas ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351813
Jas? :???:
Neu daar is het te warm voor hoor. En gisteren was droog, vannacht flink geregend, nu weer droog met zonnetje. Ik zeg prima indeling!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3351815
Hier is de afgelopen 24 uur vrijwel niets gevallen. Volgens de 'neerslagsom' van weerplaza in totaal max. 1,8mm. Helaas.... :-\
Door hannabelgje
#3351816
Vannacht heeft het weer flink geregend. De Afgelopen weken werden we steeds overgeslagen maar de regenten zit inmiddels weer lekker vol. Mijn bomen in de tuin beginnen weer op te knappen. Alleen de grote laurier heeft het denk ik niet overleefd. En de vlier ook niet maar die was al zielig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351817
Voor het eerst in maanden heb ik weer 10liter regenwater voor de plantjes!! Er is hier om de hoek een lekkende regenpijp waar ik een emmer onder kan zetten. ;D

Ik hoef hier ook geen jas aan. Maar ben erg warmbloedig sinds mn schildklier het niet meer doet en je dat ziet aan mn kledingmaat :-\ :-X Gelukkig heb ik nu goede medicijnen en val ik langzaam af.
Ik zie veel mensen in een lange broek en trui/jas langskomen. 21 graden is toch niet koud maar juist heerlijk? Heb de hele dag alles openstaan om de warme eruit te gooien.

Van mij mag het zo blijven tot september, dan herfst en een lekkere strenge winter heb ik besteld. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351819
Kaio schreef:Jas? :???:
Neu daar is het te warm voor hoor. En gisteren was droog, vannacht flink geregend, nu weer droog met zonnetje. Ik zeg prima indeling!
Ik vond het in de regen op de fiets echt te fris voor zonder jas.

Wat een verschillen nog aan hoeveelheid neerslag. Hopelijk komt er bij jullie dan nog wat langs de komende dagen.
Door hannabelgje
#3351820
Met de dazen hier heb ik met uitlaten sowieso een jas aan en dat is met deze temperaturen lekkerder dan met +30.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351823
21 graden is inderdaad niet koud.
Hier in Groningen is het nu 17 graden met een stevige bries, dan is een jas wel lekker ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351826
17 graden, ik ga verhuizen!! :cool: Wat enorm heerlijk!
Moet eerlijk bekennen dat het hier nu ook wel lekker is buiten. Maar kouder is altijd beter voor mij ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351829
sam28 schreef:17 graden, ik ga verhuizen!! :cool: Wat enorm heerlijk!
Moet eerlijk bekennen dat het hier nu ook wel lekker is buiten. Maar kouder is altijd beter voor mij ;)
Je krijgt er dan ook nog regen bij, al de hele dag buitjes ;) Denk dat de tuin hier erg blij is ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351837
Mag, buien en regen zijn ook altijd welkom. Mij hoor je echt alleen klagen over warmte (oke, en koude vingers in de winter want die doen gewoon zeer) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3351855
Topweer vandaag. Tussen wat buien door eindelijk weer eens uitgebreid kunnen wandelen met de honden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351856
:D ja lekker


Maar de wind en minimaal 15 graden minder hakte er hij ons ( niet de honden) wel ff flink in vandaag bij het waterwerk. Kreeg het ff een tijdje niet meer warm :o :o :o En dan is het toch niet eens echt koud of zo, maar toch...niks meer gewend he :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door