Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3346409
Het lijkt hier wel herfst in plaats van zomer ::) Normaal vind ik herfst héérlijk maar ik ben blij als het volgende week een aangenamere temperatuur wordt met een zonnetje. De voorspelde hittegolf, 24C op z'n hoogst, dat is bij ons bij de kust 'gewoon lekker' met een zeewindje :D Gok ik ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3346421
Kaela schreef:Ik ben vannacht ook steeds wakker geworden van de regen. Nu was het hier ook kurkdroog, dus zeer welkom!
Hier net zo. Inmiddels lekker zonnetje, droog en wat wolkjes :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346426
dinky89 schreef:Hier net zo. Inmiddels lekker zonnetje, droog en wat wolkjes :)
Hier ook, maar dat zijn ook rookwolken van een fikse fik in de stad :o
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346431
Hier geen drup hoor.
En weer veeel zon. En al minstens zoveel wind.
Beetje minder warm, maar dat stoort me niet.
Door src_esther
#3346459
- pien - schreef:Het lijkt hier wel herfst in plaats van zomer ::) Normaal vind ik herfst héérlijk maar ik ben blij als het volgende week een aangenamere temperatuur wordt met een zonnetje. De voorspelde hittegolf, 24C op z'n hoogst, dat is bij ons bij de kust 'gewoon lekker' met een zeewindje :D Gok ik ;D
Wel graag iets minder heftig dan het huidige windje... Vannacht bijna geen oog dicht gedaan, huisje stond weer te trillen van de harde wind.
Door enya13
#3346483
hier in het midden van het land is het gewoon de sahara, het gras is hooi en er valt geen bui. 3 druppels en het is over. de boeren beregenen volop.
heel fijn voor ons hooikoortsmensen die droogte. maar niet heus!
Door - pien -
#3346486
src_esther schreef:Wel graag iets minder heftig dan het huidige windje... Vannacht bijna geen oog dicht gedaan, huisje stond weer te trillen van de harde wind.
Oei :o
Onze parasol had een poging gedaan tot wegvliegen :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346489
enya13 schreef:hier in het midden van het land is het gewoon de sahara, het gras is hooi en er valt geen bui. 3 druppels en het is over. de boeren beregenen volop.
heel fijn voor ons hooikoortsmensen die droogte. maar niet heus!
Nou, wij hadden gisternacht dus best veel regen. Van het goede soort, langdurig en niet al te hard ineens. Gisteravond wat plantjes verpot en die grond was dus kurk en kurk droog.
Als het eenmaal zo droog is, duurt het ook weer heel lang voor de grond weer vocht op kan nemen. Dus ik ga maar wat braver plantjes water geven.
Door src_esther
#3346491
- pien - schreef:Oei :o
Onze parasol had een poging gedaan tot wegvliegen :-X
Oeps. Dat kan een gevaarlijk projectiel zijn. Alles nog heel?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3346492
Het is maar goed dat de hooiopbrengst heel goed was dit jaar. De weilanden zijn bruin, dus daar valt niets meer te halen voor de geiten. :-\ Het is andere jaren wel vaker droog geweest, maar zoals het er nu uit ziet gaat het voorlopig nog niet regenen.
Door - pien -
#3346493
src_esther schreef:Oeps. Dat kan een gevaarlijk projectiel zijn. Alles nog heel?
Ja! Hij is heel groot en zwaar dus hij hing (gelukkig!) scheef in de tafel.
Er zit zo'n windvanger in, maar ja, met heul veul wind werkte dat niet genoeg.
Voortaan klappen we 'm maar even in als het zo stormt *leermomentje* :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346514
Hmm was toch wel wat koud zo bij het waterwerk....volgende week weer beter weer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3347396
Is het 23 graden buiten dus lekker zou je denken. Maar het waait een halve storm waardoor ik in de schaduw met kippenvel zit ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3347397
23?
Hier 28, maar wel met een behoorlijke wind idd. Maar geen kippevel dus hier
Door Too
#3347399
dinky89 schreef:Is het 23 graden buiten dus lekker zou je denken. Maar het waait een halve storm waardoor ik in de schaduw met kippenvel zit ::)
Heerlijk die wind, mag nog best een tandje harder ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door