Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3328635
Kaio schreef:Ja de buren hebben ook van alles staan ....hoop dat het niet tegen mijn auto opknald, maar maakt niet uit waar ik heb neerzet, is niet te voorspellen met deze wind. Heb net onze kliko's binnen gezet, voor de zekerheid idd.
Hier stonden er nog heel wat langs de weg , ze worden op Woe geleegd
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328639
Die van mij waren tenminste halfvol, maar toch he ;)
Is trouwens fijn zo een open huis tot aan de nok, je hoort echt van alles ::) :o
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328640
Oo we hebben nog dode klimop op de hoogste deel van de muur van het huis nog hangen...komt net voorbij vliegen...ook een manier om het te verwijderen ::)
Door src_esther
#3328647
Aan onze straat stonden er geen containers aan de straat, de vuilophaal kon lekker doorrijden...

Hier kwam een houtenbank voorbij vliegen, die ligt nu tussen de fruitboompjes... Pellet voor kwart gevuld met hout is omgewaaid... Deuren waaien ondanks een extra handvat bijna uit onze handen dus liever niet naar buiten. Straks alle schade bekijken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328648
Hier zijn we net begonnen , mogen nog tot een uur of 2 . Ik ga toch maar 2 zeurende beren meenemen . Kan ik zelf niet wegwaaien :P
Maci krijgt min of meer pyjama dag, die waait om vrees ik ::)
Laatst gewijzigd door Kaio op do 18 jan 2018, 11:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328649
Oo crap de schutting van de buren gaat bijna ( die tussen onze en hun tuin instaat :-X :-X :-X ) eh gelukkig vinden ze newfies wel leuk ::) ::) ::) ::)
Door - pien -
#3328651
Het gaat hier aardig tekeer :o (hemelsbreed zo'n 10 kilometer van de kust).
Gelukkig waaien er geen trampolines voorbij, of dakpannen of kliko's...alleen takjes van de boom die tegen de ramen waaien (losgegaan dus).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328652
Kaio schreef:Hier zijn we net begonnen , mogen nog tot een uur of 2 . Ik ga toch maar 2 zeurende beren meenemen . Kan ik zelf niet wegwaaien :P
Maci krijgt min of meer pyjama dag, die waait om vrees ik ::)
Nou bij nader inzien mogen ze nog verder zeuren...ik pas eventjes...

De klimop zit nog ergens vast aan een dakpan, vrees dat die dakpan eraf gaat, we zullen zien....
Door eelke
#3328654
Er heeft een trein gebotst met een trampoline. Je krijgt wel bijzonder nieuws door zo'n storm!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328655
Hier liggen er dus niet lege kliko's op straat, niet zo bijzonder als die trein en trampoline ::)
Maar heeft een trein last van een trampoline dan ?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3328656
Hier was het tussen 10 en 11 best ff heftig en nu lijkt het windstil. Maar volgens zeggen moet het hoogtepunt hier nog aankomen. Tot nu toe geen noemenswaardige schade hier.
Door src_esther
#3328657
Wij hebben het ergste gehad, ons huisje staat niet meer te trillen. Hier is de storm gaan liggen, het waait nog wel flink. Het wordt lichter en ik zie stukjes blauwe lucht!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door