Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365927
Moest gisteren om half zes de autoruiten al krabben, terug uit het werk. In de loop van de avond was alles wit. En nu ook regelmatig winterse neerslag.
Heerlijk in het zonnetje gelopen vanmorgen, en het is lekker licht door de sneeuw/hagel die er nog ligt.
Van mij mag het zo blijven, en dan straks in één keer lente zijn. ;)
Door Anne in Zweden
#3365930
Hier is het een aangename -13 met een heerlijk zonnetje erbij. Gisteren nog -22 met een zonnetje, heerlijk! En tien centimeter verse sneeuw, dat werd ook weer eens tijd. Niets is zo stomvervelend als een dagje dooi midden in de winter; dan smelt de sneeuw, die 's nachts weer bevriest, en dan wordt het spekglad buiten. Niet fijn om auto te rijden, niet fijn om in te wandelen met de honden. Doe mij dit weer maar!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3365936
Vanochtend de kortste wandeling ooit, 10 meter :biggrin2:
Echt er lag hier zo'n mooie ijs laag over alles, dat was niet te doen, dus maar eerst gewacht tot de zon de aangevroren regen van gister had weggevaagd
Gebruikersavatar
Door sam28
#3365952
Ik heb vanochtend ook een rondje gegleden met Ziva. Ik wilde vanmiddag met haar fietsen omdat ik een blessure heb die ik rust wilde geven. Ik durfde niet omdat het her en der nog glad was. ;D Nu zit ik dus met pijn op de bank.
(oke, ik heb wel 25km gefietst ipv mn 5km hardlooprondje)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3365987
Hier is het lekker frisjes... Zo rond de 0 graden. Beetje eronder soms, maar niet echt erboven.

Ach... het is droog :)

En ik hoefde vanmorgen niet te krabben... Maar dat komt ook omdat mijn tuutje voorruitverwarming heeft :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3365991
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gelopen. Had eerst nog handschoenen aan maar die gingen vrij snel uit :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3366004
In Leeuwarden was het vannacht het koudste van het hele land met -10,2 :cold: :cold: :cold:

Xavi was chagrijnig dat iemand zijn graafzand bij het losloopveld keihard had gemaakt ::). Hij ging gelijk bij de uitgang zitten. Als het zo moet, hoeft het niet! ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366005
Best lekker weertje zo :)

Tis alleen meteen maar 32 % luchtvochtigheid in huis, wat oa. resulteert in beren die stroomschokken krijgen ( wij ook hoor)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3366007
Ik vind het heerlijk weer!! Koud, zon en in de vooruitzichten sneeuw! :D Dit mag van mij het hele jaar rond!

De luchtvochtigheid is hier vaak minder dan 30. Ik had een droge huid en jeuk en de dieren en ik kregen continu schokken.
Ik heb een luchtbevochtiger gekocht en dat werkt als een trein, ik moet m alleen elke dag bijvullen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3366013
Wij zitten op de Veluwe. Prachtig weer hier en voor straks een wandeling door bos en zandverstuiving geplant.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3366014
Wat een heerlijk weer :-)
En dan lees je dat er geschaatst kan worden en dan gaat dat toch wel erg kriebelen. Uiteraard alleen op paar ijsbanen waar je waarschijnlijk amper kan schaatsen door de drukte ::) Maar het begin van een schaatsseizoen is er in ieder geval :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3366025
Angelique schreef:Wij zitten op de Veluwe. Prachtig weer hier en voor straks een wandeling door bos en zandverstuiving geplant.
Heerlijk hoor, doen jullie goed!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3366076
dinky89 schreef:Wat een heerlijk weer :-)
En dan lees je dat er geschaatst kan worden en dan gaat dat toch wel erg kriebelen. Uiteraard alleen op paar ijsbanen waar je waarschijnlijk amper kan schaatsen door de drukte ::) Maar het begin van een schaatsseizoen is er in ieder geval :D
Wij reden richting Groningen en alles ging van de snelweg af bij Noordlaren. ;D Ik hoorde dat ze al met time-slots werken. Hoop dat je nog wel kunt schaatsen vandaag of morgen!
Gebruikersavatar
Door pike
#3366085
-6 vanochtend met wandelen maar wat was het lekker om te lopen buiten, met de zon erbij, geen wind, heerlijk! Dat het zo maar even mag blijven. Heel wat beter dan die mistroostige, grijze gribus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door