Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2728572
Ik vind 30+ toch wel erg warrum, maar beter dan kou. Ik haat kou. Ijsje is alweer op. Zoë vond em ook erg lekker..
Door Martine-Tom
#2728575
Ik heb geen idee hoe warm het buiten is, binnen is het 26.3 graden.
Door Jantina
#2728585
Ik had me nog zo verheugd op de koudste zomer ooit... Wat krijgen we? Eerste hittegolf in 7 jaar + verlenging... Dat die weervoorspellers nog salaris krijgen zeg... Is gewoon echt geen hol aan als je hoogzwanger bent. Maar in een andere situatie had ik er heerlijk van genoten op het strand! Dus ik gun het iedereen wel.
Door eelke
#2728587
Martine-Tom schreef: Ik heb geen idee hoe warm het buiten is, binnen is het 26.3 graden.
Het is 30.6 bij jou (buienradar)

Hier nu 31. Kweet niet, waar ik het de vorige keer ff niet wist waar ik het zoeken moest, en al lang de airco aan had, kan ik het nu goed hebben, en wordt ik er zelfs lichtelijk actief van. Voor zoverre dat al gaat natuurlijk. Heerlijk, ben er helemaal gelukkig van!
Door Jantina
#2728592
Vorige week was het er echt super benauwd bij. Kon ik geen 5 min buiten zijn zonder naar te worden en nu heb ik toch ff onder de parasol gezeten met mn olifantenpoten in een zwembadje. Dus dat het beter te doen is als vorige week ben ik t mee eens!
Door zurca
#2728596
Ik vind er niks an :-X  Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden :-[
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
Door Dreetje
#2728607
zurca schreef: Ik vind er niks an :-X  Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden :-[
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
+1
Door Anne in Zweden
#2728608
eelke schreef: Dames, ik wil jullie er op wijzen dat het geen huishoudtopic is he! Kom op, ook een beetje meer details over het weer!  :biggrin2:
Mag het ook allebei? Ik had anderhalf uur geleden een flinke was opgehangen, bij 22 graden en een doorbrekend zonnetje, wordt zo ineens de lucht zwart: wolkbreuk. Ik kon niet eens meer naar buiten rennen om m'n beddengoed te redden. >:(
Door Anne in Zweden
#2728609
zurca schreef: Ik vind er niks an :-X  Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden :-[
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
Jaaaaaaaaaa! Ik wil ook!
Door Martine-Tom
#2728611
eelke schreef: Het is 30.6 bij jou (buienradar)

Hier nu 31. Kweet niet, waar ik het de vorige keer ff niet wist waar ik het zoeken moest, en al lang de airco aan had, kan ik het nu goed hebben, en wordt ik er zelfs lichtelijk actief van. Voor zoverre dat al gaat natuurlijk. Heerlijk, ben er helemaal gelukkig van!
Het voelt als 40 graden in elk geval  :biggrin2:
Het idee was om vanavond buiten te eten maar je fikt weg in de tuin nu dus we blijven maar gewoon binnen.
Net even met Doki gespeeld...Doki versus tuinslang...tuinslang won  :biggrin2:
Raar beest houd van regen en douchen enzo  ::)
Door Martine-Tom
#2728612
Anne in Duitsland schreef: Mag het ook allebei? Ik had anderhalf uur geleden een flinke was opgehangen, bij 22 graden en een doorbrekend zonnetje, wordt zo ineens de lucht zwart: wolkbreuk. Ik kon niet eens meer naar buiten rennen om m'n beddengoed te redden. >:(
*Proest*
;D

Gewoon laten hangen...word vanzelf weer een keer droog  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door