Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3370772
kiara schreef:Regen liefhebber :???: Meen je toch niet neem ik aan
Zeker wel, ik vind het heerlijk, ik kan slecht tegen zon en warmte. Maar ondertussen ben ik er wel klaar mee.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370774
sam28 schreef:Zeker wel, ik vind het heerlijk, ik kan slecht tegen zon en warmte. Maar ondertussen ben ik er wel klaar mee.
Ik kan ook niet tegen die hitte maar regen vind ik ook niks
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3370778
kiara schreef:615641DC-0E26-492B-919A-1F7B8EEFD75B.png
Met 4 graden in de nacht kan een winterjas in de vroege ochtend nog wel fijn zijn.
Overigens is mijn winterjas ook beter bestand tegen regen dan de zomerjas en zit er op de winterjas wel een capuchon ::)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370790
dinky89 schreef:Met 4 graden in de nacht kan een winterjas in de vroege ochtend nog wel fijn zijn.
Overigens is mijn winterjas ook beter bestand tegen regen dan de zomerjas en zit er op de winterjas wel een capuchon ::)
Hmm ja bij mij ook en hij gaat ook mooi nog niet de kast in ze zeggen wel meer wat
Door eelke
#3370890
Hier vandaag al de hele dag droog en met regelmaat zon. Ik geloof dat we het meest nare weer wel gehad hebben nu :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370895
eelke schreef:Hier vandaag al de hele dag droog en met regelmaat zon. Ik geloof dat we het meest nare weer wel gehad hebben nu :)
Laten we het hopen! Hier nog wel een paar fikse buien inclusief hagel gehad, maar kan weer de hondjes droog houden omdat tussendoor voldoende lang de zo'n er is.
Gelijk hond nr1 volledig uitgekamd. Dan die andere 2 nog deze week. Wat gaan die toch stinken met zulk zeikweer terwijl het ruiperiode is en je dus niet kunt uitkammen ::)
En dan krijgen ze nog allemaal een wasbeurtje , einde van deze week zijn ze allemaal slik en span en ruiken ze lekker :D
Door eelke
#3370897
Joep heeft vandaag ook zijn voorjaarsbad gehad ja :) die was zo aan het krabben. Sneeuwde het toch nog even (toen ik de waterblazer erop zette ;) )

Ik ga straks nog ff wat in de tuin doen denk ik, we hebben er weer een streepje zon!
Door src_esther
#3374898
Ik hoop toch dat er van de rest van de buien wel nog wat overblijft. Van de eerste die hier over zou komen was enkel een mega windvlaag over...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374899
nou daar hoef ik me geen zorgen over te maken zeg :-X Eerder of al mijn nieuwe plantjes het gaan overleven...Komt alleen maar "rood" aan.
Door src_esther
#3374900
Kaio schreef:nou daar hoef ik me geen zorgen over te maken zeg :-X Eerder of al mijn nieuwe plantjes het gaan overleven...Komt alleen maar "rood" aan.
Rood kwam ook richting hier, maar dat was opgelost voor het hier was. Ik mag dan in Waterland wonen, maar daar is momenteel niet veel van te zien... De scheuren die afgelopen zomer in de grond waren ontstaan en weg waren zijn er inmiddels weer, dus we kunnen wel wat flinke buien gebruiken.
Nu net welgeteld 10 druppels per vierkante decimeter, die zijn verdampt voor het door de grond opgenomen kan worden.
Ik zal voor je duimen dat je kelder niet weer volloopt en je plantjes het overleven...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374902
src_esther schreef:Rood kwam ook richting hier, maar dat was opgelost voor het hier was. Ik mag dan in Waterland wonen, maar daar is momenteel niet veel van te zien... De scheuren die afgelopen zomer in de grond waren ontstaan en weg waren zijn er inmiddels weer, dus we kunnen wel wat flinke buien gebruiken.
Nu net welgeteld 10 druppels per vierkante decimeter, die zijn verdampt voor het door de grond opgenomen kan worden.
Ik zal voor je duimen dat je kelder niet weer volloopt en je plantjes het overleven...
We hebben nu terugslagkleppen, kunnen nze wel gelijk getest worden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door