Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3328753
Heb de hele dag binnen gezeten en weinig van de storm meegekregen… :o Wel veel ramen maar met van die vitrage ervoor. In de ochtend hoorde we de wind nog wel om het pand gieren maar dat was vrij snel over. Moest presenteren voor een grote groep mensen wat ik best spannend vond dus was misschien ook te veel afgeleid. Was wel bizar einde van de middag kwam een collega naar me toe of hij mee mocht rijden omdat er geen treinen meer reden en hij anders niet naar huis kon of niet zo makkelijk. Hadden het er in de auto nog over dat er toch echt wel wat loos moest zijn als al het treinverkeer landelijk stil gelegt word :o
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3328755
image.jpeg
image.jpeg (219.4 KiB) 2170 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (182.68 KiB) 2170 keer bekeken
Ten opzichte van alles wat hier genoemd wordt valt het reuze mee, maar ik word hier best triest van... :-\
Door Siberienne
#3328761
Nou Kim, dat kan ik me goed voorstellen, is toch ook gewoon balen zoiets!
Sterkte ermee
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3328772
Oh Kim, hier in Niederlangen ongeveer dezelfde schuur met dezelfde gaten. Ben benieuwd of de verzekering het oppakt. Je kunt zelf veel doen maar de nok is zo vreselijk hoog dat moet veilig en professioneel aangepakt worden.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3328783
Oh jee Kim, dat is balen zeg! :-X
Pfff ben ik blij dat ik na de laatste storm (een jaar of 25 geleden ofzo) dakbeschot heb laten maken. Met die storm toen was een behoorlijk stuk weggewaaid. Nu is alles gelukkig blijven liggen. Er is bij ons alleen een groot zwaar hok op de wei omgegaan (stonden gelukkig geen dieren in) en een oude krentenboom.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3328809
Het is echt ongelooflijk spookweer geweest, bizar al die nieuwsberichten.
hier op de flat zijn de zonnepanelen van het dak afgewaaid, gelukkig niemand geraakt.

Jeetje kim, dat is echt flink balen zeg, sterkte. :-*
Door eelke
#3328811
Zo da's inderdaad een geluk, je zal er een op je kop krijgen...

Hier is het heerlijk! Oppasdag, dus kinderboerderijweer besloot ik! Nu een middagdutje, hopelijk is ie op tijd wakker voor nog een rondje buiten straks. Maar niet naar het bos, want de boswachter raad dat streng af, veel te gevaarlijk nog.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328826
Oo Kim, K* zeg ...
Nou hier ging de verzekering ook een dakdekker regelen ....geen idee hoe lang dat duurt, ik gok zo dat dakdekkers het druk hebben ::) Hier zijn alleen hier en daar pannen verschoven, en anders hebben we nog liggen, maar zelf kunnen we niet dat dak op.

En net het bos in geweest met opa beer. OMG :o Wat een workout heeft hij gehad! De helft van het bos lag om :-X
IMG_0951.JPG
IMG_0951.JPG (188.48 KiB) 2032 keer bekeken

IMG_0949.JPG
IMG_0949.JPG (173.96 KiB) 2032 keer bekeken
IMG_0948.JPG
IMG_0948.JPG (186.41 KiB) 2032 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door