Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Zuzanna
#3323456
Hier in het zuiden sneeuwt het alweer een uur, de grond wordt alweer witter. Er wordt in mijn regio 15cm voorspeld! Gelukkig kan ik vanuit thuis werken, wel jammer dat een lange sneeuw wandeling met Ziva er niet in zit. Van het weekend heeft ze er wel erg van genoten. Ze vond het mysterie van de verdwijnende ballen wel grappig!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3323460
Wij reden gisteren een retourtje Drenthe-Woerden-Drenthe. Het was mooi wit overal. :biggrin2: :-X

Straks op het werk eerst sneeuwschuiven, anders moet ik ook nog gaan BHV'en vandaag. :P
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3323462
Sneeuw is hartstikke leuk zolang je niet de weg op moet of gebruik moet maken van de stoep. De mooie witte wereld is veranderd in 1 grote ijsbaan, van stoepje schoon maken heeft bijna niemand meer gehoord en dus was het vanmorgen een enorme uitdaging om via de duinen op het strand te komen zonder glijpartijen.
Helaas maakte Flow een flinke smak en ik vlak daarna ook. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor haar pootjes.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3323464
In west brabant is het weer gaan sneeuwen. Het blijft nog niet liggen op straat, op de bomen wel.
Door Danny
#3323465
Bah, bah!
Gister vanuit de Winner al mega lang over gedaan naar huis.
Vanmorgen met uitlaten was het een grote ijsbaan. En nu sneeuwt het al weer hier in het Z Westen, jakkie, jakkie!
Ik ben er wel klaar mee!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3323468
In regio Den Haag sneeuwt t nu ook weer.

Scott is niet verder gekomen dan t einde van de straat zoveel ijs lag er.
Gelukkig kan ik thuiswerken vandaag. Hopelijk is t morgen weer voorbij.
Door eelke
#3323472
*Lia* schreef:In west brabant is het weer gaan sneeuwen. Het blijft nog niet liggen op straat, op de bomen wel.
Hier nu wel.

Ik moet over een uur de weg op, om mijn winterbanden onder de auto te laten zetten :P toch een beetje spijt, het had zaterdag namelijk ook wel gekunnen maar dat kwam wat minder goed uit bij de garage.
Door Zuzanna
#3323473
eelke schreef:Hier nu wel.

Ik moet over een uur de weg op, om mijn winterbanden onder de auto te laten zetten :P toch een beetje spijt, het had zaterdag namelijk ook wel gekunnen maar dat kwam wat minder goed uit bij de garage.
Om het goed te maken doen ze vast gratis reparatie van blikschade die je anders niet had gehad :D
Al hoop ik natuurlijk dat je zonder problemen daar aan komt (en weer terug!).

Hier ligt alweer 2-3 cm, en het gaat hard!
Door eelke
#3323475
Zuzanna schreef:Om het goed te maken doen ze vast gratis reparatie van blikschade die je anders niet had gehad :D
Al hoop ik natuurlijk dat je zonder problemen daar aan komt (en weer terug!).

Hier ligt alweer 2-3 cm, en het gaat hard!
Haha ja. Ik twijfel wel een beetje nu. Er ligt echt al een flinke laag. Ik weet niet zo goed wat de voorspelling is? Morgen moet ik namelijk wel werken, en met sneeuw en gladheid zijn winterbanden dan natuurlijk wel helemaal fijn. Maar ja, ik moet er wel eerst op mijn zomerbanden heen. Tis normaal maar 10 minuten rijden hoor.
En ik wilde Joep meenemen om daar te gaan lopen. Als er iets gebeurd onderweg (slippen of vastzitten) is dat natuurlijk fijner zonder hond. Maar ja, als ik denk dat dat risico er is, waarom ga ik dan de weg op?
En rijd ik dan binnendoor, of beter wel over de snelweg?

Vragen, vragen, vragen... ;D

Eerst nog maar eens een bak koffie.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3323483
waar zit de bandendealer? Ik zou in eerste instantie zeggen snelweg.
Ik heb overigens mn afspraak bij de instrumentmaker ook afgezegt. Het is niet zo ver naar het zkh, maar er wel blij om. Ik had anders nu op de fiets moeten stappen en er ligt al best een dik pak. Op de grote doorgaande straat wordt wel gestrooid en geschept (hopelijk incl fietspad), maar als ik de deur uitstap, ben ik daar nog niet. De achterafstraatjes hier worden nooit gestrooid en ik strooi mn eigen erf ook niet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3323484
Nog over de stoep vegen.
Ik heb er een duidelijke voorkeur voor als mensen dat niet doen. Bij sneeuw vegen blijft er altijd een laagje nat achter. Dat laagje nat vriest op -> spekgladde spiegel. Een laagje sneeuw, ook als deze papperig of juist brokkig is, geeft net wat meer grip onder de schoenen dan een spiegel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door