Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3351749
Er is nog lang niet genoeg regen gevallen hier (nog geen cm), maar ik ben het nu al zat. Die hitte was ook niet leuk, maar ik klaag liever over de warmte dan over de regen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351750
Ik Ben er wel ff blij mee. Zag de laatste week ook veel afscheid van newfies...
En de mijne ging het ook steeds slechter mee, gewoon mager slechte conditie niet meer willen eten....
Gisteren aten ze eindelijk weer! Tenminste ze hadden er zin in , Maci kreeg nog niet alles op. Maar willen eten is al een goed begin.
En Fozzy heeft gisteren zelfs top gespeurd weer, volgens mij was ie er blij mee!
Dus hopelijk nu geen extreem weer meer, kunnen ze weer goed bijkomen, letterlijk en figuurlijk. Gewoon 25 graden is prima zat
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351751
Ik ben heel blij voor jou en je beren. Voor hen is dat idd dodelijk he, zo'n hitte.
Geef je ze nu niet 2x per dag te eten? Als Maci niet alles op krijgt?
Door fransbulletje
#3351752
Heerlijk afkoeling en af en toe een bui regen.
Vanmorgen voor het eerst sinds weken weer eens met de heren gewandeld.
Het leken wel koeien die in het voorjaar voor het eerst weer naar buiten gaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351753
pearlsofpassion schreef:Ik ben heel blij voor jou en je beren. Voor hen is dat idd dodelijk he, zo'n hitte.
Geef je ze nu niet 2x per dag te eten? Als Maci niet alles op krijgt?
Heb ik geprobeerd, maar dan eet ie de 2e keer gewoon niet.....dus dat was ook geen succes.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351754
Ik hang de vlag uit! Wat heb ik hier naar uitgekeken en besef me ineens hoe vreselijk zat ik die rot hitte was.
Er moet alleen nog wel heel veel meer regen gaan vallen. Buienradar maakt me steeds blij maar ipv regen schijnt nu de zon. :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3351760
Hier is gisteren wat regen geweest maar een noemenswaardige hoeveelheid water viel er bepaald niet. :-X Vandaag voorspelde de buienrader telkens regen, maar alle wolken zijn overgetrokken, zonder dat er ook maar een enkele regendruppel uit is gevallen. De was hangt al de hele middag buiten. Ik wil ook regen, ben het dagelijkse gezeul met de waterslang nu wel zat.
Door Maika
#3351769
Gisteren is er een aardige plens gevallen, de aarde is nog steeds wat zacht :D
Vandaag is het zonnig en winderig, het lijkt wel aan zee :)
En de temperatuur in huis is met 4 graden gedaald naar 22 graden, wat een verademing!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351772
pike schreef:Hier is gisteren wat regen geweest maar een noemenswaardige hoeveelheid water viel er bepaald niet. :-X Vandaag voorspelde de buienrader telkens regen, maar alle wolken zijn overgetrokken, zonder dat er ook maar een enkele regendruppel uit is gevallen. De was hangt al de hele middag buiten. Ik wil ook regen, ben het dagelijkse gezeul met de waterslang nu wel zat.
En je woont bij mij om de hoek? ;D Hier is het exact hetzelfde.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3351777
Er komt zoveel water en wind aan dat zelfs het vuurwerk vanavond is afgelast. Code rood gel groen oranje paars weet ik veel wat. Wij blijven lekker binnen.
Door Siberienne
#3351779
Maika schreef:Gisteren is er een aardige plens gevallen, de aarde is nog steeds wat zacht :D
Vandaag is het zonnig en winderig, het lijkt wel aan zee :)
En de temperatuur in huis is met 4 graden gedaald naar 22 graden, wat een verademing!

Lijkt wel of jij bij mij in de buurt woont :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351782
Hier de hele dag behoorlijke buien afgewisseld met wat zon. Goed voor de tuin maar van mij mag het meer 's nachts vallen. Beetje warmer mag ook wel, nu max 19 met flinke wind.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3351783
Els&Flow schreef:Er komt zoveel water en wind aan dat zelfs het vuurwerk vanavond is afgelast. Code rood gel groen oranje paars weet ik veel wat. Wij blijven lekker binnen.
Dan is het echt pittig bij jullie zeg! Hier wel wind en af en toe een bui maar niets geks.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351788
Hier waait het wat en het zou, volgens buienradar, nu moeten regenen.. Ik geloof dat het nog droog is.
Het is al wel een half uur donker buiten. Dat dan weer wel. Heb de lampen aan. Lekker knus
Door Maika
#3351790
Siberienne schreef:Lijkt wel of jij bij mij in de buurt woont :biggrin2:
Haha, nee ik woon niet in Siberie ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door