Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328584
Oh jolly.....
Vond vannacht al erg. De tuintafel en stoelen lagen weer overal ( zijn niet zwaar van dat nepriet)
En ik werd me toch 2x wakker geklapt van het onweer... Vandaag vertrouwde ik sommige bomen ook niet meer. Morgen dus nog gezelliger :-\
Maar weer op open veld proberen te wandelen. Ook dat viel de vorige keer niet mee ;D
Ik ga eens even kijken welke tijden...
Door Mandarijn
#3328585
Kaio schreef:Oh jolly.....
Vond vannacht al erg. De tuintafel en stoelen lagen weer overal ( zijn niet zwaar van dat nepriet)
En ik werd me toch 2x wakker geklapt van het onweer... Vandaag vertrouwde ik sommige bomen ook niet meer. Morgen dus nog gezelliger :-\
Maar weer op open veld proberen te wandelen. Ook dat viel de vorige keer niet mee ;D
Ik ga eens even kijken welke tijden...
De storm is op zijn hoogtepunt tussen 10u en 13u. Ik verwacht dat er morgen toch heel wat bomen zullen sneuvelen. Vooral omdat de grond goed nat is en hele verzwakt zijn door de vorige storm.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3328586
Vandaag had ik al flinke zijwind toen ik naar huis fietste. Om het helemaal leuk te maken barstte er ook nog een flinke sneeuw/hagelbui los, auwtsj >:(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328614
Hier is de grond echt vet nat. Heeft sinds november continue geregend met een kleine pauze vorige week maar dat doet niet veel. Ben benieuwd hoeveel er gaan, sinds vorige keer hangen er genoeg op half 11, zijn soms ook van die dunne hoge boompjes, ik blijf uit de buurt vandaag ..
Eerst maar snel in de toet stappen voor boodschappen , hebben we dat gehad voor het echte werk begint... :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3328616
Ik heb een drukke werkdag vandaag, met zo'n 400 km op de weg...
Wish me luck :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328617
Kim_S schreef:Ik heb een drukke werkdag vandaag, met zo'n 400 km op de weg...
Wish me luck :-X
Getver de getver.
Heel veel luck dan maar!
Door eelke
#3328623
Ik vrees voor onze schutting :nerves:

Kim, 400 km is niet tof vandaag nee. Het is hier al windkracht 8, en de storm is nog niet op zijn top. Ik moet vanmiddag twee cliënten ophalen om naar de rechtbank te gaan. Ook niet erg tof, da's niet echt een ding om te laat te komen zeg maar...
Door smulpaap
#3328629
Ja Kim , op de weg kan je nu ook je lol op :-X

Het is hier inmiddels code rood , en dat is bepaald niet overdreven
Net met Thara maar een stukje door de wijk gewandeld
En dan zijn er nog van die heldere lichten die hun inmiddels lege kliko hebben laten staan
Ik zag er heel wat gaan over de weg
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328631
Het gaat hier al te keer en zou pas om 11 uur beginnen....
Van alles rammelt hier wat een herrie.
Mijn caddy is sowieso wind ontvankelijk , was leuk met tegen en rijwind, ging bijna achteruit ::) raar gevoel als je gas geeft.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3328632
Kim_S schreef:Ik heb een drukke werkdag vandaag, met zo'n 400 km op de weg...
Wish me luck :-X
Heel veel ‘luck’ vandaag Kim! Pffff 400km en dat met deze storm! :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328633
smulpaap schreef:Ja Kim , op de weg kan je nu ook je lol op :-X

Het is hier inmiddels code rood , en dat is bepaald niet overdreven
Net met Thara maar een stukje door de wijk gewandeld
En dan zijn er nog van die heldere lichten die hun inmiddels lege kliko hebben laten staan
Ik zag er heel wat gaan over de weg
Ja de buren hebben ook van alles staan ....hoop dat het niet tegen mijn auto opknald, maar maakt niet uit waar ik heb neerzet, is niet te voorspellen met deze wind. Heb net onze kliko's binnen gezet, voor de zekerheid idd.
Door eelke
#3328634
Ik heb de dakplaten van mijn afdak net geducktaped. Dat was bibberen op het trapje hoor ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door