Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3310771
Het is weer om straks nat te regenen in het bos en dan vanavond de houtkachel aan te doen...
Door eelke
#3310775
Ik heb er eigenlijk wel zin in, doen alsof het herfst is. Straks door het bos banjeren zonder dazen en dan met een kop thee opdrogen bij de kachel. Zul je zien dat het aan het eind van de middag opklaart ::)
Door eelke
#3312470
Ieuw!! Ik dacht, ik ga lekker in de regen in het bos lopen, lekker fris, geen dazen, joepie! VOCHTIG!! Het was net een turks stoombad. Mijn bril sloeg er steeds van aan.

21 graden en een luchtvochtigheid van 90%, tis er gewoon mistig van.
Door smulpaap
#3312564
Gisteren de hele dag zeik , 40 mm gevallen . En nu net onderweg naar huis weer een heel erg nat pak
Door src_esther
#3312661
smulpaap schreef:Gisteren de hele dag zeik , 40 mm gevallen . En nu net onderweg naar huis weer een heel erg nat pak
Ik vond het wel wat hebben, zo'n echte ouderwetse regenachtige dag... :sofa:
Door smulpaap
#3312669
src_esther schreef:Ik vond het wel wat hebben, zo'n echte ouderwetse regenachtige dag... :sofa:
Elk nadeel heeft een voordeel . Lekker rustig onderweg :)
Door eelke
#3317593
Wat raar! Omdat het zo laat licht wordt, én het helder weer is, verwacht ik eigenlijk een soort van vrieskou buiten. Dat is eigenlijk wel normaal ook voor deze tijd van het jaar. Maar het is hartstikke warm haha.

En toch heeft buienradar buitjes in de planning staan :???: ik wilde lekker een eind gaan lopen vanmorgen, hmm...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317600
eelke schreef:Wat raar! Omdat het zo laat licht wordt, én het helder weer is, verwacht ik eigenlijk een soort van vrieskou buiten. Dat is eigenlijk wel normaal ook voor deze tijd van het jaar. Maar het is hartstikke warm haha.

En toch heeft buienradar buitjes in de planning staan :???: ik wilde lekker een eind gaan lopen vanmorgen, hmm...
Goed dat je het zegt! Wij hebben gister twee stoeltjes opgehaald, die had ik gevonden op marktplaats. Maar het zijn stoffen stoeltjes en die ruiken naar rook. Dus ik heb ze gisteren ingesprayt en buiten laten staan. Zo nog even met de stoomreiniger poetsen, maar dan zal ik ze daarna binnen zetten.

Het is wel genieten hoor, zo'n lekker zuchtje nazomer. Dat vond de mug die mij gister 2 keer geprikt heeft denk ik ook ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3317711
De weer mensen op tv zeiden dat het iig tot donderdag droog blijft :)

Ik dacht dat het na zonsondergang vandaag wel af zou koelen maar het bleef vies benauwd :???:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317746
dinky89 schreef:De weer mensen op tv zeiden dat het iig tot donderdag droog blijft :)

Ik dacht dat het na zonsondergang vandaag wel af zou koelen maar het bleef vies benauwd :???:

Oh, dat zou ik dikke prima vinden. Auto is stuk, dus moet alles op de fiets doen en dan is droog weer wel fijn!

Gisteravond avonddienst en ik durf niet door het donker te fietsen, dus door meneer opgehaald en lopend naar huis gegaan. En het was toen echt nog zo warm! Niet normaal, echt zomeravond-warm.
Gebruikersavatar
Door Nebaini
#3317755
Het was heerlijk gisteren, overdag lekker kunnen genieten omdat ik avonddienst had :)
En in de avond gewoon lekker in mijn jasje zonder mouwen naar buiten geweest, top !
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3317818
Heel bijzonder vandaag, die rode zon! Vanmorgen was het helemaal mooi, de lucht was nog blauw, en de zon helemaal rood.
Wilde er later op de dag nog mooie foto's van maken maar toen was ik al te laat.
Door Mandarijn
#3323356
En wie is al ingesneeuwd???

Hier is het wit. Maar het laagje sneeuw is maar een paar centimeter
Door Eef+Stippels
#3323359
Het is hier inmiddels heel zachtjes gaan sneeuwen, maar het voorspelde pak van 10 cm daar lijkt het in de verste verte nog niet op :sneeuwpop:
Door Siberienne
#3323360
249F8FCC-23F5-4D3D-8036-E326C69DE45A.jpeg
249F8FCC-23F5-4D3D-8036-E326C69DE45A.jpeg (2.46 MiB) 2023 keer bekeken
Hier al aardig wit, en zoals je ziet genieten onze ‘geharde winterhonden met tomeloze energie’ er volop van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door