Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3370399
Ik zag net even de zon en een prachtige regenboog en toen kwam er toch weer een bui over ons heen. S2 en ik vonden er niks aan..
Door Paulus5
#3370406
Ze zitten Alletwee in de deuropening te wachten tot de regen over is. Ze gaan nog wel even mogen wachten ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370415
Leipe Oop zeg om zo te blijven liggen :o

Hier gingen ze vanmiddag echt op een holletje richting huis, moeders voorop. En dat gaat al dagen zo, ze worden er shaggy van :(
Door eelke
#3370421
Die wind blijft ook maar, ik wil naar het bos naar dat gaat dan niet.
Door src_esther
#3370435
eelke schreef:Die wind blijft ook maar, ik wil naar het bos naar dat gaat dan niet.
Vooral dat. Gek wordt ik ervan. Het is hier ook nog een hele kunst om naar buiten te gaan want als we niet oppassen liggen we met deur en al een paar meter verder en die deur moet toch echt nog even in het kozijn blijven zitten...
Nog een paar dagen doorbijten en hopelijk zijn we er dan weer voor een jaar vanaf? :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370436
eelke schreef:Die wind blijft ook maar, ik wil naar het bos naar dat gaat dan niet.

Bos is wel link ja. Ik zou hier wel kunnen wandelen, ware het niet dat je verzuipt in de modder :biggrin2: Maar ik heb fijne honden, niemand wil wandelen in regen en hagel met zo'n wind erbij.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370439
Ja die wind :-X hier heeft ie ook nog eens vrij spel. Ik kan er snachts soms uren of langer wakker van liggen. Hij slaat echt om punt dak heen en er liggen al enkele pannen niet ok meer. En dan kraakt en rommelt alles wat maar kan. Ben er naast figuurlijk ook letterlijk moe van dus.
Wandelingen daar kunnen meer dan de helft niet van ivm bomen, dus alleen in het veld en ze zijn met regen en wind. Gister had ik serieus pijn aan mijn ogen door de wond en regen. Gewoon k*t dus, doe ik echt niet voor mijn plezier nou.
Ik hou inderdaad voor ogen volgende week eindelijk beter weer. Nog ff op tandjes bijten.
En daarna mogen we aan de erfafscheiding beginnen ::)
Door Elf
#3370468
Hier deert de regen ze niets... Maar ik ben het zelf beu om een aantal keren per dag met 3 doornatte honden thuis te komen :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370469
Ziva wil ook niet naar buiten met de regen. Die blijft in de deuropening staan en kijkt me aan alsof ik gek ben geworden! Gister met de lange wandeling heeft ze in 100 meter geplast en gepoept en gaat dan op de rem, helaas moest ze van me mee. Een heel uur. Zo zielig :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370503
Lucky bastard! :o ;D

Hier nog steeds hetzelfde liedje ::)

En waar is die foto dan he?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3370509
Ik word heel vervelend van dat gewoei al bijna 3 weken >:(
Mag nou wel een keer klaar zijn, bij elke windvlaag denk ik “o help mijn dak” :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door