Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3367442
sam28 schreef:Wat een hoop Anne!! Ik ben jaloers, mis de echte winters..
Ik heb dit ook vele malen liever dan regen, regen, regen! Het is wel veel werk soms, die hoeveelheid sneeuw, maar dan denk ik alleen maar: als de temperatuur boven nul was, zou dit als regen vallen, en da's nog veel vervelender. En het grote voordeel van sneeuw: de honden komen niet drijfnat en modderig binnen na een wandeling. :D
Door Anne in Zweden
#3367443
Kim_S schreef:“Thuis”!!! :D
Zo’n heimwee... :'(
Zal ik de buren alvast waarschuwen dat ze de vloeren moeten versterken? :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3367447
Ik vind regen ook niet erg maar ik vind sneeuw zo mooi. :D Het kraakt zo lekker!!!
En dan steenkoud met een zonnetje :D En schaatsen, oooh ik wil zo graag schaatsen op natuurijs.
Dus ja, ik ben fan. Duss, zullen we de zomer overslaan? :naughty: :whistling:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367448
Anne in Zweden schreef:Zal ik de buren alvast waarschuwen dat ze de vloeren moeten versterken? :P :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan :P
Door Anne in Zweden
#3367449
sam28 schreef:Ik vind regen ook niet erg maar ik vind sneeuw zo mooi. :D Het kraakt zo lekker!!!
En dan steenkoud met een zonnetje :D En schaatsen, oooh ik wil zo graag schaatsen op natuurijs.
Dus ja, ik ben fan. Duss, zullen we de zomer overslaan? :naughty: :whistling:
Schaatsen op natuurijs gaat wat lastig hier, met 50 cm sneeuw om doorheen te ploegen. :P Maar misschien wil de buum wel een baan voor je maken met de sneeuwschuiver. Het ijs is zo'n 60 cm dik, dat kan wel een tractortje hebben. :D
Door Anne in Zweden
#3367450
Kim_S schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan :P
In de keuken wel, geloof ik. Maar als jullie komen, moet de hele rest van het huis waarschijnlijk ook. :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367451
Anne in Zweden schreef:In de keuken wel, geloof ik. Maar als jullie komen, moet de hele rest van het huis waarschijnlijk ook. :P :biggrin2:
Vorige keer heeft het huisje het ternauwernood overleefd natuurlijk...
Lök lök lök dat huisje ;D :P

Maarreh, snö bij jullie dus nog steeds, heerlijk hoor! :cool:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3367462
Jeetje Anne, het is wel een beetje jaloersmakend hoor die sneeuw bij jou! Maar ik begrijp ook heel goed hoeveel werk het is en dat het soms ook wel lastig is. Maar je krijgt er wel hele mooie plaatjes van. :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3367473
Angelique schreef:Hier de hele dag een ijzige koude k..wind. Nu is het warmer, maar zeikregent het ::) >:(
Hier ook, heel gek ::)
Maar vond er nog steeds wel veel woei staan daarnet... Brrrrr :-X
Door zurca
#3367483
Het lijkt mij best eens leuk om een keer zo'n pak sneeuw mee te maken zoals bij jullie Anne!
Bij ons in Garderen lag afgelopen vrijdag een klein beetje, genoeg voor weer een happydepeppy Pippa :biggrin2:
_20190203_160128.JPG
_20190203_160128.JPG (2.75 MiB) 1798 keer bekeken
(die zouden we kwijt zijn in 50 cm sneeuw :o :biggrin2: )
Door Siberienne
#3367484
Nog 5 weekjes dan gaan we weer de sneeuw opzoeken en kunnen onze heren weer sneeuwzwemmen. Vanmorgen was het wel lekker weer, fris, beetje zon maar vanmiddag stond er maar een vieze gure wind. Brrrr...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3367494
Angelique schreef:Hier de hele dag een ijzige koude k..wind. Nu is het warmer, maar zeikregent het ::) >:(
Hier ook ja en neerslag tijdens die koude wind. Nu is het koud maar rustig buiten.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3367508
Anne in Zweden schreef:Schaatsen op natuurijs gaat wat lastig hier, met 50 cm sneeuw om doorheen te ploegen. :P Maar misschien wil de buum wel een baan voor je maken met de sneeuwschuiver. Het ijs is zo'n 60 cm dik, dat kan wel een tractortje hebben. :D
Lijkt me heerlijk! En 60cm, daar zakt niemand meer doorheen. :D
Ik geloof dat zweden in de winter vakantiebestemming nummer 1 word als ik geld heb. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door