Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342742
Erg handig, ik moet de kelder zien te drogen en ik moet een heleboel spullen te drogen leggen buiten. Maar het giet :-X de hele ochtend al :-X

Ok ff :censored2: :rant: :censored2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342756
Pfff.... ben blij dat ik daar niet woon :o ..... nou, zoals nu, vies warm, vind ik het hier ook niets... vannacht bijna niet geslapen door de warmte en pijn in mn heup..... heb dan toch gewoon ‘normaal’ weer... maar ja, wat is tegenwoordig normaal weer????
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3342757
Sterkte Kaio!
Hoorde net op de radio dat 3 huizen in Limburg onbewoonbaar zijn verklaard door het noodweer :-X

Hier geen regen gezien dus straks de plantjes maar weer sproeien
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342762
Godver*! >:(
Ik denk dat ik mijn moestuin wel vaarwel kan zeggen. Ze krijgen momenteel de 2e keiharde hagelbui over zich heen en die van gisteren had al zo'n ravage nagelaten. :'(
Allemaal gaten in m'n aardbeien, jonge plantjes hun blaadjes aan flarden gehageld.
Door smulpaap
#3342767
CindyMayella schreef:Pfff.... ben blij dat ik daar niet woon :o ..... nou, zoals nu, vies warm, vind ik het hier ook niets... vannacht bijna niet geslapen door de warmte en pijn in mn heup..... heb dan toch gewoon ‘normaal’ weer... maar ja, wat is tegenwoordig normaal weer????
Ja ! Vies weer he ? Ik ben ook vaak wakker geweest vannacht
En dan ligt er nog iemand tegen je aan die dol op warmte is :biggrin2:
En toen sliep ik eindelijk , maar toen werd ik weer wakker van gekietel aan mijn tenen
Lag die gup weer aan het voeteneind , diep verstopt onder het dekbed
Door eelke
#3342769
Ohhhhhhh Kaio :-X :-X :-X :-X :-X :-X sterkte

Hier begint het ook weer. Mijn gras heeft inmiddels ook wel genoeg water gehad hoor ::)
Door smulpaap
#3342772
Wat wij in het najaar hadden . echt zo vreselijk veel zeik
En toen hadden jullie weinig tot niets volgens mij
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342777
Water, tot daar aan toe. Behalve als het binnenkomt natuurlijk.
Maar die hagel mogen ze toch echt achterwege laten hoor. Das echt vreselijk.

Hoe is het nu bij jou Kaio? Nog steeds regen?
Heb je schade aan je vriezers oid? Of enkel wat waterschade? Ik hoop dat je de volgende dagen beter weer krijgt. Dat het wat kan opdrogen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342820
http://Www.huureencloonvooreendag.eu
Waarom bestaat dat nou weer niet :crying:

Meneer Kaio is trouwens de hele week van huis. Die komt morgen pas terug...
De vloeren zijn nu wel bijna allemaal droog. Ja bij de olievaten niet. Lagere prio he, en enorm lastig bij te komen, maar moet toch gebeuren want ineens stikt het van de vliegen in huis. Maar de andere vloeren moeten wel nog eerst goed gedweild worden, vocht wegnemen is niet hetzelfde als weer schoon. :-X
Er staat een geleende luchtontvochtiger en een geleende airco op ontvochtigen in de kelder, dat helpt. Echt ook alles wat niet in het water stond was goed voçhtig.
De vriezers doen het nog. Voor de rest van schade moet ik toch echt vandaag even de verzekering bellen. Staat nog elektronica, maar die heb ik nog niet aangezet vanwege de vochtigheid. Matras kan weg, fitness matten best een oppervlakte zijn denk ik ook einde verhaal, dat soort dingetjes. Voor de rest heel veel dingen omspoelen en laten drogen buiten en ook dingen die niet zo erg zijn weggooien.
Mijn moestuin plantjes zijn ook plat, wellicht dat hier en daar wel wat overleefd. Oja ergens zit een gat in de grond naast de schutting, buurman ligt lager, daar moet ook zand in.

En dan moet ik nog voor komende zaterdag perse 2 honden uitkammen, eh waar is die cloon?
En mijn omgezwikte voer doet weer meer pijn >:(

Nouja ik hoef in ieder geval niet te denken :g: :g: :g: wat zou ik vandaag toch eens gaan doen?


En er staat voor vanavond een hoop onweer weer op het programma :nerves: :nerves: :nerves: :nono2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342821
Een sfeerimpressie nadat het water al gezakt was...
20180522_165553.jpg
20180522_165553.jpg (1.51 MiB) 1596 keer bekeken
20180522_180841.jpg
20180522_180841.jpg (1.44 MiB) 1596 keer bekeken
20180522_180848.jpg
20180522_180848.jpg (1.44 MiB) 1596 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342822
20180522_193501.jpg
20180522_193501.jpg (1.84 MiB) 1596 keer bekeken
20180522_193449.jpg
20180522_193449.jpg (1.55 MiB) 1596 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door