Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3343683
Vanochtend zulke dikke mist op het strand dat je ertegen kon leunen :o Ik heb maar een merkteken in het zand gemaakt, zodat ik wist wanneer ik het strand weer af moest lopen (ik loop altijd heen en terug)

Bij de meneer is inmiddels de garage 3x onder water gelopen, hozen maar :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343712
Eh..... :wavecry:


Nou ik hoop echt dat het gaat meevallen met de neerslag....


Dacht nog net gaat nog met de honden wandelen, toch iets ingekort, want het gerommel was er al, toen toch terwijl je in het veld bent een verdwaalde flits ::)
Nou Ja doorlopen hondjes. Toen vond Fozzy het ook nog nodig om uitgebreid te gaan rollen, lalalala, lekker regen. Apekop dat ie is. Nouja nu veilig thuis :biggrin2:
Door eelke
#3343713
Oef dat is een flinke bui ja. Ik zie dat er hier zo nog een mini langs komt zo. Verder hebben we het wel gehad en is het heerlijk afgekoeld, wat dus ook zo blijft de komende dagen. Mooi.
Door Cathelijn
#3343725
Ik heb gisteren uitgebreid de tuin gesproeid. Ik kijk naar alle beelden van ondergelopen straten, ingestorte daken etc terwijl wij hier met moeite 10 druppels hebben gehaald deze week en ik het sproeien echt niet meer uit kon stellen. Bizar toch!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343735
Gewoon normale regen :D Beetje onweer.
Dreef allemaal goed af :biggrin2:
Nu regent het nog zachtjes, en is ook weer lichter
Zo dan kan het nu weer lekker benauwd worden vandaag ;D ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3343803
Hier begint nu lekker koel briesje te komen en het begint te rommelen. Ik sta in de startblokken om straks alles als een idioot dicht te moeten gooien maar geniet nu nog even van de bries :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343807
dinky89 schreef:Hier begint nu lekker koel briesje te komen en het begint te rommelen. Ik sta in de startblokken om straks alles als een idioot dicht te moeten gooien maar geniet nu nog even van de bries :)
Het is hier net weg. :)


Vanmorgen idd dikke mist, daarna werd het rap warmer. Eind v/d middag heel lang onweer, en uiteindelijk een beschaafde bui voor de tuin. Heerlijk! Het koelt ook prima af.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3343906
Lizzy schreef:Het is 22 graden in huis en ik heb het koud ;D
Heerlijk hè, hier ook en de balkondeur lekker open. Is gewoon even bijkomen. Mijn oren staan weer ipv hangen. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3344072
Heerlijk 3 koelere dagen! Het huis is weer een beetje op een normale temperatuur; 22 graden, en de deur kan toch lekker de hele dag open staan. De bullen voelen zich ook duidelijk fijner met dit weer.
Nu hopen dat mijn schaduwdoek gauw binnen komt en kijken of we het koel kunnen houden want de voorspelling is gewoon weer 27 vanaf woensdag.....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3344073
Dit weer vind ik ook heerlijk.... vanochtend bewolkt en sinds een uur of 2 blauwe lucht en weinig wind..... hondjes vinden dit ook veel fijner ;) .....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344088
Tis hier anders wel 29 graden, zo koel vind ik dat niet :biggrin2:
Vannacht amper geslapen dus nu weer de hele dag de airco laten bromsen op de slaapkamer ::)
De verdieping van ons is designtechnisch een hoge toelopende punt aan een kant, dus een metertje of 4,5 hoog, de slaapkamer ook maar zit dus direct onder dak. Leuk design , niet praktisch....

Toch maar eens gaan sparen voor een echte multi split airco
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3344129
Kaio schreef:Tis hier anders wel 29 graden, zo koel vind ik dat niet :biggrin2:
Vannacht amper geslapen dus nu weer de hele dag de airco laten bromsen op de slaapkamer ::)
De verdieping van ons is designtechnisch een hoge toelopende punt aan een kant, dus een metertje of 4,5 hoog, de slaapkamer ook maar zit dus direct onder dak. Leuk design , niet praktisch....

Toch maar eens gaan sparen voor een echte multi split airco
Het was hier ‘maar’ 20 graden, bewolkt en een briesje.... dus ik heb het nu in huis nog maar 21,5 graad.

29 is gewoon eigenlijk te warm, wordt het hier verwacht vanaf woensdag weer...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door