Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343529
Vannacht trouwens slecht/bijna niet geslapen. Wad zo stik benauwd, ik dreef op mijn matras :-X

Dus vanacht hele nacht de mobiele airco aan dan maar herrie.....
Door eelke
#3343530
Ja ik werd ook wakker van het zweten. Maar ik had de ventilator zachtjes aan in het raamkozijn, dat maakt het minder benauwd en die geeft een constant zoemend geluid ipv het gebrrrr en gebrom van de airco. Dat slaapt makkelijker.
Door smulpaap
#3343531
Hier idem , 23 uur naar bed en om 1 uur nog wakker . Ik heb het terrasscherm laten zakken , het ligbed gepakt en de rest van de nacht onder het scherm in de tuin geslapen
Gebruikersavatar
Door doranto
#3343533
Hier vannacht maar weer de sproeier op de fruittuin aangezet. Het is hier gortdroog.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343552
Gisteren zaten we in Enschede, veel binnen, mét en zonder airco. Dat laatste was echt verschrikkelijk warm. Op de terugweg naar huis werden we door HenkHenk via Dld gestuurd, daar ging het flink tekeer.
Eenmaal thuis werd het rap donker, wel onweer en regen maar niets heftigs. Lekker buitje voor de tuin!

Nu is het heel vies warm en vochtig. :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3343582
Hier is het nu buiten aangenaam :-)
Vanmorgen alleen zonnescherm vergeten dus binnen enorm plakkerig warm en helaas geen wind om door te waaien ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3343649
Precies in een dikke stortbui terecht gekomen, dus tot op de draad nat.... En voor een van de weinige keren zat mijn haar zo leuk toen ik bij de kapper weg kwam... ben nu een verzopen tut...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343653
Was de buienradar aan het volgen omdat de hondjes uit moesten rons half 1...... zag dat het dan ging plensen, zou iets voor 12 uur ff half uur droog zijn... NOT :'( ..... ging met ze aan de wandel, na nog geen 10 minuten begin het weer... ik in stevige pas naar huis..... nat dus.... en ja hoor, om half 1 droog!!!!!!!!! Pfffff.... buienradar werkt dus niet :-[ ...... en u sinds een uur of 3, blauwe lucht en warm!!!!!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3343656
Je moet met dit weer niet op de radar letten.
De buien ontstaan spontaan of groeien gigantisch in rap tempo.
Dat is het verradelijke van dit weer.
Je kunt beter naar de wolken kijken, je ziet t namelijk wel veranderen en dan ist tijd om naar huis te gaan of thuis te blijven.

Stond net op het dak van onze fabriek. Had op de radar een fikse bui gezien maar die zou langs de stad gaan.
Tot ik vanuit het raam van mn kantoor ineens de wolken zag bewegen en de lucht zwart/groenig zag worden.
Het was gewoon eng om te zien hoe snel die in groote toenam. :o
Groenachtige lucht, hard waaien, draaiende wolken, super dikke druppen en veel gerommel en geflits.
Geen hoosje gezien helaas..
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3343658
Het rommelt alweer hier, Harry vind dat helemaal niets dus die is enorm aan het hijgen. Lola vind alleen harde wind eng en die hebben we vandaag gelukkig niet. Wel serieuze plensbuien maar geen wateroverlast er van. Alleen raakt onze vijver zo natuurlijk nooit leeg terwijl dat wel de bedoeling is.
Door Eef+Stippels
#3343659
Wat vervelend voor Harry :(

Wij zijn juist gaan wandelen toen het ging regenen.
Het was toen het nog droog was veel te heet, Xindy en Bella kunnen er allebei niet goed tegen, dus we hebben gauw onze kans genomen toen het begon te gieten.
Meisjes lekker in de waterplassen gestampt :D

Ik hoop dat de regen ook helpt tegen de brandharen van de eikenprocessierupsen die hier naast ons huis zitten....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343670
Tis hier na een wat regenbuien in de ochtend en vroege middag toch weer opgelopen tot 33 graden.
Kwam me net buiten van de fysio met Fozz, boh! En zie ik toch 2 damesgevalletjes met een zwarte husky rennen >:( >:( >:( >:( Op het fietspad dat nooit schaduw heeft :-X
Echt daar moeten zo'n grote gore vette boetes voor komen >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door