Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3351660
Ze verwachten hier ook het e.e.a. nog. Gister hebben ze de putten en goten schoongemaakt.
Voor nu nog erg weinig aan de hand. Mag geen regen heten. Drolupjes zijn het
Door Too
#3351663
Mandarijn schreef:Hier was het meer dan ewn malse bui. De dakgoot stroomde zelfs over terwijl ik die gauw voor de bui schoon had gemaakt
Ik zag op de kaart de rode vlekken over het land trekken.. pittig hoor
Gebruikersavatar
Door koekje
#3351669
Ik wilde vandaag even uitgebreid boodschappen doen. Dat hoeft dus niet >:(
Ik heb er een poephekel aan om mezelf al op de heenweg pisnat te laten regenen. Dan me verder te laten natregenen tijdens het boodschappen en kinderen weer in de fiets te laden. Om daarna nog helemaal te verregenen tijdens het op slakkengang weer terug naar huis fietsen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3351671
Hier tot nu toe alleen wat buitjes. Beetje gerommel in de verte en meer niet. Is ook prima hoor. Het gras klinkt blij ::) :biggrin2:
Door Lida. S
#3351673
Hoera, het regent. Al zeker 15 minuten komt er in een normaal tempo water naar beneden. Geen stortbui, geen miezerbui, gewoon echt een gezonde regenbui. En het ziet er naar uit dat het ook nog even blijft regenen. Ik wist niet dat ik ooit blij zou kunnen zijn met regen. De temperatuur is gedaald naar 24 graden. Wat een verademing.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351674
In Veendam rond 2 uur een bui. Daarna droog. Onderweg naar huis begon het ter hoogte van hoogezand te plensen en was het rustig rijden want je zag bijna niets. In stad kreeg ik weer beetje zicht maar daar regende het al bijna hele middag en nog steeds.
Krijg het idee dat ik dan komende week weer eens gras mag maaien, dat hoefde iig al 4 weken niet ;D

Temperatuur buiten is hier maar 19 graden :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351678
Slechts 4 weken niet meer? :o Hier is het al 2 maand geleden en het zal nog wel even duren. Als het dit jaar nog moet. Want het staat zo droog en bruin dat ik mijn twijfels heb of er voor het voorjaar nog wat groen gaat doorkomen, laat staan groeien... :-\

Hier heeft het gelukkig de laatste 24 uur mooi wat geregent. Grond die wat bedekt was heeft weer wat vocht opgenomen. Daar genieten de plantjes. Grond die naakt ligt, stuift nog steeds. Die zal nog wat meer nodig hebben eer die het water terug opneemt ipv dat het er gewoon afloopt.... :-\
Maar goed, ze geven nog wat regen de komende week. Hopelijk komt het allemaal goed.
Door Lida. S
#3351681
dinky89 schreef:In Veendam rond 2 uur een bui. Daarna droog. Onderweg naar huis begon het ter hoogte van hoogezand te plensen en was het rustig rijden want je zag bijna niets. In stad kreeg ik weer beetje zicht maar daar regende het al bijna hele middag en nog steeds.
Krijg het idee dat ik dan komende week weer eens gras mag maaien, dat hoefde iig al 4 weken niet ;D

Temperatuur buiten is hier maar 19 graden :)
Scheemda ligt vlakbij, maar het heeft hiermaar een half uur gestaag geregend.En de laatste keer dat ik gras gemaaid heb was 3 juni.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351692
Gras maaien, wat is dat???

Hier een aardige tijd regen. Varierend van wat gedruppel tot lekker doorplenzen. Het begon vee later dan beloofd, maar ging ook veel langer door.

Wel jammer dat door de droogte de regenton zo lek als een mandje is geworden. Dus dan liep het water bijna net zo hard weer uit. Maar de emmers en gieters zijn weer vol en vandaag heeft het allemaal genoeg gehad!
Door El_Kato
#3351720
Hmmm hoor hier net een donder rommelen. Lig nog een beetje te relaxen in bed hondjes erbij. Moet eigenlijk vlees gaan portioneren maar iets houd me boven ::) (zoooho geen zin in). Dex kent nog niet echt onweer en tilde net zijn kop op maar verder niets. Twijfel nu of het handig is omnog even te blijven liggen ik relaxed, Rana relaxed dus niet aan de hand. Of naar beneden… dat laatste heb ik niet zoveel zin in want dan kan ik gelijk aan de gang en onweer is natuurlijk geen excuus… :P

Hoppathee op naar beneden dan maar. Ook daar is het relaxed onweer of geen onweer…
Door - pien -
#3351729
Ik had het vannacht koud.
Net heeft het heerlijk geonweerd, compleet met veel regen en hagelstenen. Jammer dat het al na 10 minuten over is.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351730
Hier is het buiten nog steeds maar 15 graden :o
Alles lekker open dus ook woonkamer is nu afgekoeld naar 22 graden ipv de 26,5 vanmorgen.
Wel fijn zo'n verkoelende dag :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3351732
Het heeft hier wel geregend, maar niet hysterisch. Lekkere buitjes, helemaal prima. Koelt nu in huis eindelijk ook af, vannacht was het gewoon koud boven, met alle ramen tegen elkaar open. :o
Door Tanna
#3351741
Hier gistermiddag een buitje, niet spectaculair. Het ging 's avonds wel enorm waaien, waardoor we uiteindelijk ook de ramen moesten sluiten en het dus niet kon afkoelen binnen. :-\
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3351745
Gisteren begon het opeens enorm te waaien, zo hard dat het badje door de tuin stuiterde. Dus die moest even in de schuur logeren. Het heeft flink geregend. En vandaag vallen er ook nog wel af en toe wat buitjes. De voorspelling voor vanavond is weer erg slecht. Er valt zoveel water dat de natuur dat niet gelijk kwijt kan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door