Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3344187
Bij ons is het iets meer dan 16 graden, er is geen zon en er staat een beetje wind. Wat de hondjes en mij betreft mag het de hele zomer zo blijven.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3344256
Tanna schreef:Bij ons is het iets meer dan 16 graden, er is geen zon en er staat een beetje wind. Wat de hondjes en mij betreft mag het de hele zomer zo blijven.
Ik vond het vanmiddag met het zonnetje lekkerder ;)
Gelukkig niet al te warm maar wel lekker zonder jas :)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3344484
Hoe is het weer bij onze Zuiderlingen??? Zoals ik lees/hoor is het in Brabant en Zuid Limburg weer aardig raak :-[ ....
Door Mandarijn
#3344488
Wat?? Midden-Limburg niks gehad, gezien, gehoord. Ja Noord-Limburg, net gelezen, was raak.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344499
Hier heeft het wel de hele nacht lichtjes geregend wat resulteerde in een ongelooflijk kleffe nacht met minimum van 20 graden...dreef zo weer van het matras....
Maar gelukkig geen hoosbuien hier
Door Tanna
#3344546
In het noorden is het al 27 graden en dan schijnt de zon op het moment niet eens. Ik heb wallen onder mijn ogen van ellende, ik word altijd moe en vreselijk ongelukkig van warmte.
Door - pien -
#3344552
Tanna schreef:In het noorden is het al 27 graden en dan schijnt de zon op het moment niet eens. Ik heb wallen onder mijn ogen van ellende, ik word altijd moe en vreselijk ongelukkig van warmte.
Hier nog éen :-X
Het is hier bewolkt, het lijkt lekker fris/aangenaam maar eigenlijk is het gewoon benauwd want hoge luchtvochtigheid en net een tikje te warm. Niet druk maken en binnen lekker de ventilator aan :D
Ik heb er éen naast m'n bed, éen bij de bank en éen in de keuken :yeah:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344593
ik vind warm op zich wel lekker maar niet deze kleffe warmte, moet toch heel wat zuidelijker gaan wonen dan ::)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3346270
Hier lijkt het onderhand de Sahara van Nederland :-\ . Normaal gesproken sproei ik de tuin nooit, maar het is nu zó droog dat de plantjes beginnen af te sterven. Het heeft hier al weken niet geregend. Gisteren dus toch maar even wat water gegeven.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3346283
Hier ook windvlagen :-[ .... al een aantal keren de tuinstoelen weer overeind gezet.... ook een aantal plantjes aan het dood gaan :???: .... voogende week schijnt er een hittegolf in de lucht te zitten :-\ ..... niet blij :( .....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346389
dinky89 schreef:Het is hier vandaag vooral nat met buien dus hier geen sproeien.
Ik ben vannacht ook steeds wakker geworden van de regen. Nu was het hier ook kurkdroog, dus zeer welkom!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door