Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3366120
Ik heb gister een tijd uit de wind en in de zon gezeten! Heerlijk zeg! Het was zelfs niet te koud voor ziva. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366132
Was -8 Vanochtend. Dat was wel een beetje koud maar toch lekker.
Goh wel dat mijn 2 speuravonden niet doorgaan deze week. Maar de beren vinden het heerlijk! Een hoop gerol tijdens de wandelingen :biggrin2:
Liggen ook lekker veel buiten.
En oh ze nemen geen modder mee naar binnen nu :D :D :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366157
sam28 schreef:Ik vind het heerlijk weer!! Koud, zon en in de vooruitzichten sneeuw! :D Dit mag van mij het hele jaar rond!

De luchtvochtigheid is hier vaak minder dan 30. Ik had een droge huid en jeuk en de dieren en ik kregen continu schokken.
Ik heb een luchtbevochtiger gekocht en dat werkt als een trein, ik moet m alleen elke dag bijvullen.
Hoe groot is die van jou en maakt zo een ding herrie/ geluid.
Hier nu 23 % ::)
Door Robian
#3366161
Kaio schreef:Hoe groot is die van jou en maakt zo een ding herrie/ geluid.
Hier nu 23 % ::)
Ik heb er nog twee staan van medisana die ik niet meer gebruik. Ze maken geen geluid.
Door Anne in Zweden
#3366164
Kim_S schreef:Ik heb het zoooooo koud :cold: :(
Rotweer >:(

Ik ga naar bed :P
En dat wil naar Zweden verhuizen. ::) :P Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3366234
Anne in Zweden schreef:En dat wil naar Zweden verhuizen. ::) :P Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Maar bevriezen je Honden dan niet? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3366245
Anne in Zweden schreef:En dat wil naar Zweden verhuizen. ::) :P Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Daarom is het er natuurlijk ook zo lekker rustig wonen ::)
Door Anne in Zweden
#3366257
Kaio schreef:Maar bevriezen je Honden dan niet? :biggrin2:
Jawel, maar na de wandeling leg ik ze even in een vrieskist tot ze weer -17 zijn, dan gaat het wel weer. ;D
Door Anne in Zweden
#3366258
pike schreef:Daarom is het er natuurlijk ook zo lekker rustig wonen ::)
:D

Het voordeel is dat als het dan de volgende dag maar -12 is, dat meteen lekkker warm aanvoelt. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3366266
Hier is nu het sneeuwfront ook aangekomen. Eerder naar huis gegaan en precies op tijd thuis :) tijdens middagpauze nog heerlijk in de zon kunnen lopen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3366270
Ja! Het begon hier precies volgens Buienradar te sneeuwen. ;D Kleine vlokken, er ligt een heel dun laagje.
Door Siberienne
#3366273
Hier is het ook wit maar ik ben gescheiden vd mannen en weet niet hoe gek ze zijn...

Gelukkig kan ik wandelend naar mijn hotel heen en weer: scheelt hoop fileleed
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door