Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3357345
Hier 30 graden in de zon vandaag... :crying: Het is prachtig hoor, al die bomen die hun gouden bladeren nog niet hebben laten vallen, waardoor ze schitterend afsteken tegen de eeuwig groene naaldwouden. Maar die temperatuur, aargh!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357377
Ik wil mijn nieuwe vest aan zonder dat ik erin stik van de hitte!!! Ik wil "mijn" weer, maar goed, moet het er maar mee doen.
2018-10-14.png
2018-10-14.png (659.44 KiB) 2427 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3357379
Wow, mooi vest Pauline! Ben bang dat je wel nog eventjes geduld moet hebben alvorens het te kunnen dragen.

Het klopt niet, maar ik vind het wel heerlijk dit warme weer. Maar de tuin die wil graag wat water, veel water. Ben momenteel al blij met wat dauw op de planten...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357385
Ik vind het heeeeeeeeerlijk! Nog even zon tanken voor de winter. Maar ik heb dan ook de pech gehad dat ik de laatste tijd elke keer met mooi weer binnen moest zitten en dan is een weekend buiten zijn met dit weer toch echt een cadeautje. Zeker met twee fotoshoots buiten!

Maar het mag nu ook wel herfst gaan worden hoor. Gewoon eens regen en wind en kou. Ga ik wel binnen 2 dagen op mopperen, want ik ben een koukleum en ik hou van zon.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3357400
Ik vind het heerlijk, lekker warm weer.
Kunnen de kindjes mooi buiten spelen, de ramen 's nachts open en we te voet ( Laurens met zijn loopfiets) naar school.
Het enige wat ik jammer vind is dat door Maxime zijn geboorte ik niets meer in de moestuin heb gezaaid. En elke warme dag pikt dat extra natuurlijk. Als ik bedenk wat ik met dit weer allemaal nog had kunnen kweken! :o
Nu kweek ik enkel heeeel veel onkruid. ::) :-X
Maar goed, de baby is het meer dan waard en volgend jaar een nieuwe kans hé. :)
Door fransbulletje
#3357419
Geef mij maar herfst met de normale temperaturen, ben hier helemaal klaar mee :-X
Door Anne in Zweden
#3357440
Hier vandaag een fatsoenlijke herfstdag: 8 graden en aan één stuk regen. *gaat effe naar klaagtopic om te zeiken over het weer ;D *
Gebruikersavatar
Door pike
#3357447
Tja ik heb dus weer slangen uitgelegd en de pomp aangezet om de planten van wat water te voorzien. Zelf vind ik dit weer wel lekker alhoewel het niet hoort natuurlijk, maar voor plant en dier is het een drama. Van de week waren we met de honden wandelen naar de IJssel. Het water stond een stuk lager dan een maand geleden :-X en dat terwijl we in het voorjaar daar niet konden wandelen, de uiterwaarden stonden compleet onder water, je kon geeneens in de buurt van de rivier komen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3357450
Was best bijzonder, gisteren was vriendlief jarig en dit konden we gewoon buiten in de tuin vieren. Bizar op 14 oktober.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3357452
Charlie Angel schreef:Was best bijzonder, gisteren was vriendlief jarig en dit konden we gewoon buiten in de tuin vieren. Bizar op 14 oktober. Afbeelding
Idem hier. Vincent was de 9e jarig en gisteren feest. De kindjes hebben de hele dag buiten gespeeld en we zijn even naar de kermis geweest. Heerlijk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3358702
Ik wilde een foto nemen als bewijs, maar je ziet het niet op foto.
Het sneeuwt hier! :o
30 oktober en het sneeuwt! En geen poedersneeuw, echt super dikke vlokken.
Blijft uiteraard wel niet liggen want een half uur geleden regende het nog gewoon.

Edit: Het regent en sneeuwt tegelijk. Dat heb ik nog nooit gezien. Hele dikke vlokken en regen tegelijk.
Tis dat ik niet weet hoe een filmpje online te krijgen, want daarop zie je't wel.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358704
pearlsofpassion schreef:Ik wilde een foto nemen als bewijs, maar je ziet het niet op foto.
Het sneeuwt hier! :o
30 oktober en het sneeuwt! En geen poedersneeuw, echt super dikke vlokken.
Blijft uiteraard wel niet liggen want een half uur geleden regende het nog gewoon.

Edit: Het regent en sneeuwt tegelijk. Dat heb ik nog nooit gezien. Hele dikke vlokken en regen tegelijk.
Tis dat ik niet weet hoe een filmpje online te krijgen, want daarop zie je't wel.
Ow, getver! Ik dacht dat het hier naar was, maar bij jullie is het duidelijk erger. :-X
Ik liep vanmorgen in de vieze motregen, Oostenwind en gevoelstemp. 1 graad. Moyra had nergens last van, die vind het heerlijk nu het onder de 10 is. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3358749
Angelique schreef:Ben alweer klaar met die k*tkou hoor >:(

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik vind alleen die regen waardeloos, die kou is prima. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door