Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3351226
De Zweedse wolken huilen met ons mee. We zijn weer onderweg naar Duitsland... :'(

En het regent hier dus flink.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351228
Kim_S schreef:De Zweedse wolken huilen met ons mee. We zijn weer onderweg naar Duitsland... :'(

En het regent hier dus flink.
Aah nu al voorbij ? :bigarmhug:
Er mag hier nu wel wat vallen ondertussen, want alles is geel en bruin, maïs, aardappelplanten, zonnebloemen ( die kunnen ook te veel aan zon hebben blijkbaar)
Gisteren in Belgische eifel zag ik echt nog groene weilanden, ook daar is het droog en zonnig geweest maar je ziet wel dat ze meer buien hebben gehad tussendoor, wat een verschil dan toch.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3351260
Oh het is hier bewolkt, 23/24 graden en een windje.... ik heb dus ook alles opengegooid in huis en het is nu 24.5 binnen....
mag ik al een lange broek aan?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351261
Volop zon maar gelukkig niet heet. Alles staat open en het is hier nu 26 graden. Al stukken beter dan de afgelopen dagen. Gelukkig morgen en overmorgen weer 30+ graden. We zullen dat toch eens ontwennen... :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351263
Hier is het toch alweer 31 graden geworden de zon kwam door.
Ik duim overigens hard voor de weersomslag. Eigenlijk ging er al dagen iets niet goed met Maci. Hij is af en toe echt even alles kwijt. Als ie eten krijgt dan loopt ie normaal eerst naar de drinkbak drinkt wat en dan naar de gang. Nu staat ie op en dan weet ie het niet meer. Je moet hem dan echt naar de drinkensbak brengen en daarna dus ook naar de gang. Soms ook zeggen dat ie moet eten, zie je hem ook zo van oja. Morgen en overmorgen overdag dus actief drinken aanbieden , heb het idee dat ie dus ook vergeet te drinken overdag. Na het eten slurpt ie heel veel binnen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351265
Ach jeetje, wat sneu. Kun je hem ook nog op andere manieren koeler houden? Onder de douche bijvoorbeeld?
Sterkte ermee, ik zou me erg veel zorgen maken als het om een van mijn dieren zou gaan.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351274
Ja koeljassen liggen klaar.
Morgenvroeg wil ik kijken of ze nog van die luchtbedden hebben.
En dan ff nog 3 daagjes uitzitten , fingerscrossed.
Ze hebben het alle 3 zwaar....ze hebben zich wekenlang redelijk gehouden maar de koek is nu echt op.
Bij Fozzy is zijn ondergewicht nu best 114 zorgwekkend :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351277
Wat sneu voor ze Kaio. Het lijkt echt nog heel even volhouden, de voorspellingen voor eind deze week zijn stukken koeler en met regen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3351282
Sterkte ermee nog Kaio, hopelijk gaat het na de komende dagen echt afkoelen en blijft het dan ook koeler. Dat is geen grapje voor je lieverds.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351300
Gaat de wekker , wordt je wakker, eerste gedachte : nog maar 2 dagen. Erg he :P
Ok woensdag is hier ook nog best warm maar bewolkter, en daarna zijn de hondjes denk ik toch ff echt blij
20180806_111229.jpg
20180806_111229.jpg (1.85 MiB) 1949 keer bekeken
Deel van het newfy survival pakket :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3351304
+1
Het moet nou echt een keer klaar zijn. Onze Nuria trekt het ook steeds slechter. Die loopt steeds slechter en eet steeds slechter - dat kan niet eeuwig goed blijven gaan. Die valt straks letterlijk om :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351308
Ze weigeren allemaal te drinken he als ik ze aanbied. Echt alsof ik knettergek ben zo kijken ze me aan. Had er ook nog een electrolyten oplossing in gedaan. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door