Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350827
pearlsofpassion schreef:Ja, dat had ik ook vanmorgen. Ik had nog net tijd om te zeggen : he, het regent! En toen was het al gedaan... ::)
Precies dat. Ik was nog net op tijd om een filmpje te maken. ;D

Het waait wel lekker door nu.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3350838
Wij waren vandaag een dagje in de Nop alwaar het toch echt 5 graden koeler was dan in Deventer. Een heerlijk dagje dus.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350841
Charlie Angel schreef:Wij waren vandaag een dagje in de Nop alwaar het toch echt 5 graden koeler was dan in Deventer. Een heerlijk dagje dus.

Lekker aan het voorproeven :) Wat zullen jullie blij zijn als je straks met de voetjes omhoog in je eigen tuintje zit :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350848
Ik had vanmorgen de moestuin water gegeven met een deel van het regenwater dat we zaterdag op hadden gevangen. Ging het smiddags prompt regenen en hebben we alle gieters en emmers weer vol en ook precies de regenton weer gevuld. Wat een mazzel!
Door enya13
#3350851
hier in het centrum van het land nog geen druppel gevallen. sloten staan droog, en zelfs de rivieren staan mega laag. de lijsterbessen zijn volgens mij dood. zelfs de wilgen langs de waterkant verbranden en de nieuw aangeplante wilgen zijn ook kaal/dood.
3 1/2 maand van hitte en droogte hier en er komt maar geen einde aan.....
en toch gooien aso's nog brandende peuken uit het raam van de auto in de gortdroge berm langs de bosrand. ongelofelijk!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3350867
Angelique schreef:

Lekker aan het voorproeven :) Wat zullen jullie blij zijn als je straks met de voetjes omhoog in je eigen tuintje zit :D
Inderdaad Lique, we kunnen niet wachten. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sam28
#3350868
Ik zie die aso's ook regelmatig enya. :-X

Verder gaf buienradar me vanochtend een teaser:
Screenshot_20180801-085007.png
Screenshot_20180801-085007.png (682.73 KiB) 1881 keer bekeken
Was het maar zo'n feest. ;D :biggrin2:
Door hannabelgje
#3350870
Hier ook nog steeds geen regen. Al veel planten dood in de tuin.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door koekje
#3350873
sam28 schreef:Ik zie die aso's ook regelmatig enya. :-X

Verder gaf buienradar me vanochtend een teaser:
Screenshot_20180801-085007.png

Was het maar zo'n feest. ;D :biggrin2:
Ja, die ' geen service' klopt ook :P
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3350876
Hier is het ondanks de hitte, toch redelijk te vertoeven..... Hondjes hebben het best wel naar hun zin, als we het zo zien ;) .... alle wandelingen doen we onder de bomen, heerlijk in de schaduw.... in de achtertuin hebben we een haak in de grond waar ze aan vast zitten (lijnen zijn 11 en 15 meter) en daar scharrelen ze als wij er ook zijn.... op de heenweg hebben ze beiden in 1 mand gelegen in de auto en volgens mn man waren ze rustig.... vanmiddag gaan we nog verder het bos in met ze, een wat langere wandeling..... al met al valt hetvmee heel erg mee hoe de hondjes zijn, reageren etc :) .... nog 2 daagjes te gaan :) ... wat zullen ze het saai vinden om straks weer in de bebouwde kom te lopen, zonder de konijntjes, eekhoorns etc :D ;D .....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350885
Vanochtend liet de zon zzich nog ff zien daarna is het bewolkt geworden. Zo blij maar 30 graden en geen brandende zon :D Dat scheelt echt . Ik voel me zelf ook weer beter :D , zal een combi zijn van minder warm en die zalf. Zo goed dat ik maar weer eens aan de slag ga en een lekker foute heerlijke 80's hard rock mix op Spotify opgezet heb. :biggrin2:
Door fransbulletje
#3350887
Vannacht koelde het lekker af. Vanmorgen alles opengezet en nu is het in huis 23 graden. Het zal wel wat oplopen als straks de zon op de voorkant komt maar het is zo goed te doen.
Even bijkomen voor de volgende hete dagen :P
Door eelke
#3350888
Kaio schreef:Vanochtend liet de zon zzich nog ff zien daarna is het bewolkt geworden. Zo blij maar 30 graden en geen brandende zon :D Dat scheelt echt . Ik voel me zelf ook weer beter :D , zal een combi zijn van minder warm en die zalf. Zo goed dat ik maar weer eens aan de slag ga en een lekker foute heerlijke 80's hard rock mix op Spotify opgezet heb. :biggrin2:
Ah, hoe heet ie?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350890
eelke schreef:Ah, hoe heet ie?
Eh gewoon '80s hard rock, begint met Paradise city

En er komen nog voorbij tutututu final countdown, en whowwow bad medicine :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3350913
Kaio, even zoeken op Frog Leap Studio. Deze meneer heeft vanalles vermetalled. Erg leuk en zeker muzikaal verantwoord.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door