Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350363
Lizzy schreef:Zo jammer dit..... :-\ . Juist in het oosten van het land was een flinke regenbui ZO nodig.......
Gelukkig woon ik in het noorden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3350366
Gelukkig hier ook afgekoeld
Maar hoorde dat er nog meer warmte komt volgende week?
Door Cathelijn
#3350379
Hier zou het morgen 29 graden worden, maandag 31, dinsdag 28, dus ja het blijft nog lekker warm...
Door Cathelijn
#3350390
Siberienne schreef:Maar de nachten zijn koeler, dat scheelt wel vind ik
Ja nogal! Dat maakt het voor mij in ieder geval weer lekker weer.
Door hannabelgje
#3350392
Na 3 nachten waken in de tuin was Zoë erg moe vandaag. Vannacht dus weer een nachtje boven slapen met de airco aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3350395
Alles wat maar open kan staat hier tegen elkaar open. Eigenlijk zou je een voorraadje frisse lucht aan moeten kunnen leggen voor de komende weken :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350401
Kaela schreef:EEBF67DE-D133-42F3-A09B-281E4B412EDF.jpegJoehoe! Flinke buitjes! We hebben nu alle gieters en emmers vol, nu hopen dat er nog een buitje komt om de regenton weer helemaa te vullen! Kunnen we er weer even tegenaan!

Zo lekker om alles even goed nat te zien regenen. Lost het tekort nog niet op natuurlijl, maar het is toch even een zucht(je) van verlichting.
Wow, zo veel! :o
Wij hadden maar een piepklein bodempje in de emmer hoor... Maar goed, alles beter dan niets en we kunnen toch ook een keer water geven van wat de regenton opgevangen heeft.

Ik hoop ook dat het huis wat afgekoeld raakt door de koelere nachten. Tot nu toe lukt het niet erg, maar ja, we waren niet thuis vandaag en kunnen beneden niets open laten staan als we van huis zijn. Vannacht 15 graden voorspeld. Joehoe!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3350410
Hier is het ook wat afgekoeld. behalve binnen in huis. Oud huis van zo'n 100 jaar met dus geen (spouwmuur)isolatie, plat dak, grote achtergeven op het zuiden, de slaapkamer op het zuiden, grotendeels betegeld erf. De binnenmuren stralen gewoon infrarood uit.
Door eelke
#3350417
13.6 is het hier nu! De ventilatoren blazen nu de koele lucht binnen. Dat kan wel lijen want de zonnepanelen brengen momenteel genoeg op :P
Door enya13
#3350422
hier in het centrum van het land weer maar 3 druppels [sinds half april]
en die klotehitte en droogte blijft maar doorgaan. al ruim 3 maanden non-stop sahara........
en er is nog geen enkele verandering op komst........wat een ellende!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350423
pearlsofpassion schreef:Wow, zo veel! :o
Wij hadden maar een piepklein bodempje in de emmer hoor... Maar goed, alles beter dan niets en we kunnen toch ook een keer water geven van wat de regenton opgevangen heeft.

Ik hoop ook dat het huis wat afgekoeld raakt door de koelere nachten. Tot nu toe lukt het niet erg, maar ja, we waren niet thuis vandaag en kunnen beneden niets open laten staan als we van huis zijn. Vannacht 15 graden voorspeld. Joehoe!
Dit kwam wel uit de regenton hoor, die het water van 3 rrijtjeshuisdaken opvangt. En daarna kwam de ton jammer genoeg niet meer vol. Maar goed, dit hebben we!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350432
Kaela schreef:Dit kwam wel uit de regenton hoor, die het water van 3 rrijtjeshuisdaken opvangt. En daarna kwam de ton jammer genoeg niet meer vol. Maar goed, dit hebben we!
Ah ja, op die manier.
Krijg jij het water van je buren ook dan?
Door Eef+Stippels
#3350442
Ik ben zo blij dat het hier gisteren en vannacht is afgekoeld!
Vanochtend was het 18C, heerlijk! :D
De meisjes wandelen zo fijn zo :)
Door hannabelgje
#3350447
Vannacht de deur naar boven open laten staan zodat het door kon tochten van het keukenraam naar het open raam op de kattenkamer. Het is van 28 nu naar 25 graden gegaan. Dat is fijn. Voorlopig maar iedere nacht op deze manier doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door