Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3350168
Pfff ja het is wel afzien voor alles en iedereen hé? Ik ben nu toch wel een soort van 'blij' met alleen Joep; Gijs had dit niet getrokken en die werd ook nog vervelend en chagrijnig van hete gebrek aan beweging.

Vanmorgen 20 min met Joep gelopen en stokken gegooid, die is nu wel weer moe. Het geitenmelk ijsje erna beviel wel.

Ik blijf steeds vlekjes zien voor mijn ogen zodra ik wat beweeg ::)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3350169
eelke schreef:Pfff ja het is wel afzien voor alles en iedereen hé? Ik ben nu toch wel een soort van 'blij' met alleen Joep; Gijs had dit niet getrokken en die werd ook nog vervelend en chagrijnig van hete gebrek aan beweging.

Vanmorgen 20 min met Joep gelopen en stokken gegooid, die is nu wel weer moe. Het geitenmelk ijsje erna beviel wel.

Ik blijf steeds vlekjes zien voor mijn ogen zodra ik wat beweeg ::)
Migraine??? Ik kreeg vlekjes voor mn ogen als ik een migraine aanval kreeg.... kan ook aan de warmte liggen...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350171
Kan ook van warmte/ zweten zijn en te veel of te weinig drinken. Te snel bewegen ook.
En als je veel drinkt en zweet wordt je ook flauw, beetje zout in het water doen om de electrolyten aan te vullen
Door eelke
#3350172
Ik heb net chips gegeten. En gisteren soep als avondeten. En daarvoor ook al chips ::)

Gewoon de warmte. Even een paar seconden wachten met lopen is wel verstandig als ik opgestaan ben :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350177
eelke schreef:Ik heb net chips gegeten. En gisteren soep als avondeten. En daarvoor ook al chips ::)

Gewoon de warmte. Even een paar seconden wachten met lopen is wel verstandig als ik opgestaan ben :D
Zie je je gaat vanzelf op zoek naar zout :biggrin2: heb ik ook met dit weer.
Inderdaad langzaam opstaan en rustig aan...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3350182
Ik schopte acuut kleutertje naar buiten, maar alles is alweer opgedroogd.
Door Anne in Zweden
#3350193
Hier in huis gaat het best goed. Buiten hebben we 31 graden in de schaduw, binnen is het 25 graden. Ik heb twee ventilatoren op de grond staan, niet eens op de hoogste stand, en alle honden liggen lekker rustig te pitten, Max met z'n snuit in de ene ventilator, Lupi met haar snuit in de andere.

Morgen nog effe zweten, en dan breekt zondag de hemel open, volgens de weersverwachting. Ik ben benieuwd...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3350194
Yeeaah :D Wij hebben het geluk in het warmste stukje Nederland te wonen. Oh oh wat ben ik blij...NOT >:(

edit: Oh nee, zie net dat het aan de kust bij Rottedam nog wat warmer is :P
GMT_TTTT_latest.png
GMT_TTTT_latest.png (89.38 KiB) 1300 keer bekeken
Door tt-tjes
#3350195
Nou, wij wonen in Brabant en hier is het op dit moment 38 graden in de schaduw :-[
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3350197
tt-tjes schreef:Nou, wij wonen in Brabant en hier is het op dit moment 38 graden in de schaduw :-[
Ja, hier ook! 38,8. En binnen 31.
Door hannabelgje
#3350198
Hier ook 38 graden in de schaduw. Net terug van onze tweede dag fiets 4 daagse. Pfff 34 km in die hitte. Nu ik terug thuis ben zweet ik me een ongeluk. Ff een lauwe douche en dan richting mijn ouders voor het avondeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door