Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3349797
dinky89 schreef:Wat doe jij met de passiebloem? Die van mij lijkt namelijk helemaal af te sterven ipv de vele knoppen uit te laten komen ::)

Af en toe water geven aan de voet, verder niks. Hij staat al een paar jaar, vorig jaar deed hij het ook goed. Dit jaar dus nog beter. Hij groeit tegen een muur waar bijna de hele dag de zon op staat.

Dit is de plant, bloemen zijn nog niet open, komt later op de dag nog.
178FD37B-67EA-4FA4-842C-AC6736C65748.jpeg
178FD37B-67EA-4FA4-842C-AC6736C65748.jpeg (4.27 MiB) 1353 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349800
hannabelgje schreef:Zelfs met airco op de slaapkamer blijft het minimaal 28 graden op de slaapkamer en dat is voor Zoë niet te doen. Ik heb de tent naar beneden gehaald, die gaan we opzetten en dan gaan we voorlopig in de tent in de tuin slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Goed idee!
Geniet ervan. Ik vond dat altijd heerlijk!

Je raad het nooit, maar ik heb gisteren ook was laten buiten hangen met het idee dat het geen kwaad kon, en vanmorgen ook regen gehad.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349802
Regen ::)

Voor morgen staat er nu 38 graden op het programma, en nachtemperatuur min 20. Gelukkig anders zouden we het nog koud kunnen krijgen :uglystupid2: ;D
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3349803
pearlsofpassion schreef:

Je raad het nooit, maar ik heb gisteren ook was laten buiten hangen met het idee dat het geen kwaad kon, en vanmorgen ook regen gehad.
Hier ook! De eerste keer dit jaar dat ik de was laat buiten hangen en inderdaad, plensbui. De was was vanochtend natter dan toen ik hem gisterenavond omhoog hing! ;D
Door hannabelgje
#3349805
Hier hangt iedere nacht was buiten, maar er valt geen druppel regen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349810
Hmm :g: volgnes mij moeten we dan ook maar eens was buiten gaan hangen dan ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349811
hannabelgje schreef:Hier hangt iedere nacht was buiten, maar er valt geen druppel regen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Oo dan , werkt blijkbaar alleen in Nederland dus >:( :P
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3349812
Kaio schreef:Oo dan , werkt blijkbaar alleen in Nederland dus >:( :P
Nee hoor, wij wonen in België ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349834
Anne in Zweden schreef:Ik ben onmiddellijk een wasje gaan draaien. :biggrin2:
Kom ik straks ook ff je wasmachine lenen :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3349835
Kim_S schreef:Kom ik straks ook ff je wasmachine lenen :biggrin2:
Jij mag niet, jij hebt een hele rivier voor de deur om nat te worden. >:( :biggrin2:

Alle vier de weerdiensten beloven regen vanmiddag. Oftewel: het blijft gortdroog en zonnig. ::)
Door Cathelijn
#3349843
Ik heb vannacht beneden in de woonkamer geslapen. Normaal slaapt Ilan nl ook boven maar met deze temperaturen maak ik me daar zorgen over. Dus gisteren een matras naar beneden gegooid en boven de ramen opengezet en beneden alle deuren tot en met de achterdeur. Het was vanmorgen afgekoeld naar 25, 5 graden en dat sliep prima. De komende nachten slaap ik dus niet boven. Tent heb ik ook even overwogen maar die past niet goed in de tuin.
Door hannabelgje
#3349845
Zo mijn tentje staat. Zoë wilde er al in gaan liggen. Ik denk dat ze het nog weet van 2 jaar geleden. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door