Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3348918
Kaio schreef:grapjas!



Maar idd zie het op buienradar, nou hier houden we het wel nog even droog hoor
Het verbaast ons ook, alles lag nog buiten ;D
Gebruikersavatar
Door kira
#3348926
Hier gort droog en warm. Gelukkig hebben wij enkel zwemwandelingen en gaan de beren dus hun normale uitjes doen iedere dag. Kleine beer is woest als haar ronde onder de twee uur duurt maar ja zij zwemt zwemt zwemt en ik sta in de volle zon. Ons zwemwater staat erg hoog alle sluizen staan open om de sloten vol te houden voor de boeren daar hebben we mooi voordeel van.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3348936
Ik wil terug naar vorige week; het is hier nu om 6 uur altijd nog 21 graden. Dus het ochtendrondje voor mijn werk was zelfs warm.... Vorige week koelde het in de nacht lekker af naar 12 graden buiten en kreeg ik het rond de 20,5/21 in huis....
Nu kijken hoe ik het toch op 23 kan houden in huis.....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348937
Het was lekker bewolkt vanacht, daar heb je wat aan...
20180717_061926.jpg
20180717_061926.jpg (2.46 MiB) 1770 keer bekeken
Verder loop ik continue te niezen tijdens honden wandelingen. ..zoveel stof krijg ik in mijn bakkus ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349235
Trouwens wel een voordeel van dit weer: heb geen teek meer gezien :D
Door Danny
#3349236
Hihi, ik moet stiekem een beetje lachen om al het geklaag over het weer hier.
Ik vind het heerlijk, ben gek op dit soort zomers. Mijn zwarte dames hebben er gelukkig ook niet echt last van.
Kan me echt niet meer herinneren wanneer het voor het laatst geregend heeft,....echt wel bizar dit weer.
Door Lizzy
#3349241
Danny schreef:Hihi, ik moet stiekem een beetje lachen om al het geklaag over het weer hier.
Ik vind het heerlijk, ben gek op dit soort zomers. Mijn zwarte dames hebben er gelukkig ook niet echt last van.
Kan me echt niet meer herinneren wanneer het voor het laatst geregend heeft,....echt wel bizar dit weer.
Afbeelding

:biggrin2:
Door BlissSpirit
#3349242
Ja, wij Hollanders zijn niks gewend!!!
Ik vind het ook heerlijk, mag van mij zo blijven tot de kerst en daarna weer beter
De dames zoeken hier wel een lekker koel plekje onder de struiken in een zelf gegraven gat of nemen een duik in hun zwembad.
Dus Lizzy, het eerste plaatje klopt voor mij niet, de andere drie zeker wel!!!!

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349244
Ik hou ook van zon. Van mij mag het gerust de hele zomer zo warm blijven. Maar niet zo droog!
Dan wel af en toe eens een goed onweer aub of wat buitjes tussendoor...

Nou, eerlijk is eerlijk. Zo zwanger vind ik het ook een stuk minder gezellig dan anders. ::)
Door BlissSpirit
#3349245
Okee, 's nacht mag het van mij wel regenen, maar liever geen onweer. Worden de dames heel ongelukkig van.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3349246
Gisteren lag onze husky bij 34 graden in de volle zon op het terras te snurken. :o Ik weet dat die dikke vacht ook tegen hitte en zon beschermt, niet alleen tegen de kou, maar dit was echt een stevig staaltje ontkenning van de realiteit. :biggrin2: Er stond een stevige wind, misschien dat het daardoor toch lekker aanvoelde.

En toen ineens klonk er regen vannacht! Niet zo handig, want we zijn aan het bouwen en het dak is nog niet klaar. En we hadden alles daaronder niet afgedekt, omdat vier verschillende weersvoorspellingen totaal geen regen hadden voorspeld. ::) >:( Zo stonden we dus om 3 uur vannacht met dekzeilen en elektrisch gereedschap en andere materialen te slepen, grrr.
Maar wel fijn, even een buitje. Overal in Zweden woeden bosbranden, en hoewel de regen van vannacht bij lange niet voldoende is om het gevaar te keren, was het toch wel even prettig om te horen dat het nog bestaat, regen in Zweden. Het is nu 28,5 graden en vrij bewolkt. Nog even het dak dichtmaken, dan mag het wat mij betreft gaan hozen!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3349249
BlissSpirit schreef:Ja, wij Hollanders zijn niks gewend!!!
Ik vind het ook heerlijk, mag van mij zo blijven tot de kerst en daarna weer beter AfbeeldingAfbeelding
De dames zoeken hier wel een lekker koel plekje onder de struiken in een zelf gegraven gat of nemen een duik in hun zwembad.
Dus Lizzy, het eerste plaatje klopt voor mij niet, de andere drie zeker wel!!!!

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Probleem alleen, als het zo droog blijft zullen er weinig struiken over blijven ::)
Door BlissSpirit
#3349250
Doranto schreef: Probleem alleen, als het zo droog blijft zullen er weinig struiken over blijven ::)
Ja, daarom schreef ik later ook dat het 's nachts wel mag regenen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Door Maika
#3349251
Heerlijk weertje, we oefenen alvast om in de tropen te gaan wonen, graag :daisy:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349264
Anne in Zweden schreef:Gisteren lag onze husky bij 34 graden in de volle zon op het terras te snurken. :o Ik weet dat die dikke vacht ook tegen hitte en zon beschermt, niet alleen tegen de kou, maar dit was echt een stevig staaltje ontkenning van de realiteit. :biggrin2: Er stond een stevige wind, misschien dat het daardoor toch lekker aanvoelde.

En toen ineens klonk er regen vannacht! Niet zo handig, want we zijn aan het bouwen en het dak is nog niet klaar. En we hadden alles daaronder niet afgedekt, omdat vier verschillende weersvoorspellingen totaal geen regen hadden voorspeld. ::) >:( Zo stonden we dus om 3 uur vannacht met dekzeilen en elektrisch gereedschap en andere materialen te slepen, grrr.
Maar wel fijn, even een buitje. Overal in Zweden woeden bosbranden, en hoewel de regen van vannacht bij lange niet voldoende is om het gevaar te keren, was het toch wel even prettig om te horen dat het nog bestaat, regen in Zweden. Het is nu 28,5 graden en vrij bewolkt. Nog even het dak dichtmaken, dan mag het wat mij betreft gaan hozen!
*Ping*
Vriendelijk verzoek om alleen 's nachts te hozen, dan hebben wij nog wat aan onze vakantie :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door