Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3348321
Hier in Noord Nederland afgelopen week al rond de 20 graden en nu nog steeds. Vanmorgen is er buitje gevallen en in de loop van de ochtend zonnig :) stuk beter dan gisteren toen het hele dag bewolkt was :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348329
Ja, zoiets hier ook. Het is net natgesproeid, maar meer echt niet. Op de bovenkant van de zandbak kan je het goed zien, er ligt niets bovenop, tis gewoon net nat, das al. En daarvoor is het dan al de hele dag bewolkt en 19 graden. Dat dan weer wel... Maar dat voelt echt ontzettend koud na een maand 25-30.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348828
Ahhh, nu wordt ik het wel zat ze! >:(

Vorige week werd deze week neerslag voorspelt. Niet veel, maar toch iets. En hup, tis weer weg. Weer 2 weken niets op de voorspellingen.
Als er al iets zou vallen is het altijd het oosten en zuiden van het land, altijd ginder, en wij krijgen niets. Tis gewoon niet meer eerlijk. :'(

En zeg, als het dan toch de hele zomer droog gaat blijven, zou ik dat gewoon graag eerlijk weten. Maar regen voorspellen en dan 2 dagen ervoor terug intrekken, das gewoon frustrerend. En dat hebben we nu al een keer of 3-4 gehad.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348845
Behalve dat ik het niet meer leuk vind, deze hitte, vindt zelfs Appie het niet meer fijn :'( ....l en voorlopig blijft het zo :o .....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348858
tja hier is het gewoon vroeg opstaan. half 6 (als het nog warmer wordt moet dat nog eerder), zodat ik 2x een ronde (opa minder ver en langzamer) kan doen, voor ze het te warm hebben. Rest van dag is het siesta voor opa, die andere 2 krijgen hier en daar nog wat vermaak, wat oefeningetjes , wat detectie binnen, maar liggen ook grotendeels voor pampus. Zaterdag is het waterwerk dag dat gaat nog het beste , maar met dik boven de 30 ook niet meer, nou hopelijk halen we dat niet.
Maar gelukkig weten ze zich allemaal best aan te passen.

Opa ligt trouwens buiten, vandaag staat er wel wind, gisteren niet. Dat scheelt toch wel die wind.
20180716_150432.jpg
20180716_150432.jpg (1.93 MiB) 1840 keer bekeken
(hier draait nooit de zon op, dus hoef ik me geen zorgen te maken ;) )
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348877
Ik loop om half 8 een ronde, zo’n 20 minuten (kom ik geen honden tegen).... tussen de middag neem ik alleen Appie mee, Saar trekt het gewoon niet.... vind het niet leuk meer :-[ .... om 5 uur moet Saar echt mee... of ik haar er een plezier mee doe....
Door Siberienne
#3348887
ik loop in de ochtend, meestal om 8 uur en dan lopen we 1-1,5 uur, soms iets langer met zwem-uitstapje. De komende dagen gaan we maar wat vroeger. En dan wacht ik tot zij zich weer verroeren en gisteren was dat pas om 18:30.
En asl ze eerder zijn doen we mini ronde door het bosje, want alle langere wandelingen hier zijn toch vrij open.

Ik moet zeggen, het is wel heet maar tot nu toe niet erg benauwd. Dat maakt dat het te doen is.
IMG_2343.JPG
IMG_2343.JPG (1.73 MiB) 1808 keer bekeken
Spot ligt heerlijk op de koele tegels van de serre

Shadow lag net buiten, afwisselend in de zon (!) en in de schaduw.
Door Maika
#3348896
De gup hier, vind het allemaal prima, als we op stal zijn, is ze als een gek de schaduw van vogels aan het vangen.
Ik dwing haar zo nu en dan in de schaduw om af te koelen.
Thuis, ligt ze lekker op koel plekje te slapen, maar als ik buiten wat in de tuin doe, wil ze er bij zijn.

Een echte griekse :-*
Door tt-tjes
#3348910
Ik vind het niet leuk meer. Ik kan heel slecht tegen de warmte. De jongens liggen de hele dag binnen, maar zelfs de tegels zijn niet echt koel meer.
Rolluiken zijn de hele dag dicht, hierdoor in huis nu 24 graden.
Maar vandaag koelt het ook niet echt af. Andere dagen kon ik de deuren nu wel open zetten.
Dus een flinke regenbui zou welkom zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348917
eelke schreef:Ja, regen, hier!!
grapjas!



Maar idd zie het op buienradar, nou hier houden we het wel nog even droog hoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door