Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3343472
Tot nu toe is Limburg gespaard gebleven. De donderwolken zijn langs ons heen getrokken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3343493
Hier ineens flink harde wind en water nadat het hele avond al rommelt. Lichten mogen inmiddels wel aan.
Door src_esther
#3343495
Het lijkt hier lekker te blijven hangen. Het is nagenoeg windstil. Maar als het verder flink afkoelt, ga ik niet al te veel klagen. Binnen is het nog 24 graden - met in tegenstelling tot overdag - met deuren en ramen open...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343496
Hier nu genoeg water, flitsen en donder. Nog noets dramatisch, ik hoop dat dat zo blijft.
Door Cathelijn
#3343501
Nog steeds droog en ik denk dat het zo ook blijft. Ik ga de potplanten maar water geven...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3343502
Hier is het deze keer goed meegevallen.
Stevig buitje, maar geen gekke dingen verder.

Hoe is het bij jou, Kaio? Kelder nog droog?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343503
pearlsofpassion schreef:Hier is het deze keer goed meegevallen.
Stevig buitje, maar geen gekke dingen verder.

Hoe is het bij jou, Kaio? Kelder nog droog?
Ja joh ik had goed hard geblazen!
Door smulpaap
#3343505
Kaio schreef:Ja joh ik had goed hard geblazen!
Goed zo ! :biggrin2: ;) Ben blij voor je , echt waar . Horror genoeg gehad

Er is hier iemand die nog graag even op jacht wil . Maar die kan me de pot op , ik ga die dijk niet meer op nu
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343520
Hier de regenton en alles wat we konden vinden aan emmers en gieters vol. Zul je zien dat het nu veel gaat regenen, maar na deze droge periode krijg ik een ernstige aanval van hamsteren.

Het ging hier wel even flink, maar niets engs. Fijn dat het jullie dit keer gespaard heeft Kaio!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3343524
Hier is niet veel gebeurd, een redelijk buitje en wat gerommel op afstand. Tonnen zijn iig niet bijgevuld >:(
Door - pien -
#3343528
Wat gerommel en gedonder, wat afdreef....
Lekker buitje, goed voor de planten, niet overdreven veel :thumbup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door