Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342830
ja is verzekerd :D
Foto's , foto's , foto's.
Manuren kan ik opschrijven...
Kan zelfs de stroom opgeven voor de droogapparaten...

hier nog een leuke dat matras was zwaar :-X (op zijn kop weer :P )
20180522_180931.jpg
20180522_180931.jpg (1.73 MiB) 1553 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342860
de staalplaten garage die we hebben is ook niet 100% waterdicht, nou is dat normaal geen probleem, dat regent er zo niet door naar binnen. Maar eh ik zie dat het in mijn dure waterblazer heeft geregend :crying:
Ik ga die pas aanzetten als meneer Kaio er is. Mocht het fik vatten of wat dan ook....
De radio die er stond is stuk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342879
Sterkte Kaio.
Tis echt behoorlijk erg!
Ik heb echt met je te doen.

Hier valt het gelukkig allemaal wel mee.
Door eelke
#3343020
Gatver, wat is het vochtig!

(oké, in het kader van Kaio eigenlijk niks te klagen natuurlijk, maar jakkes, alles blijft nat, en het is benauwd).
Door smulpaap
#3343041
eelke schreef:Gatver, wat is het vochtig!

(oké, in het kader van Kaio eigenlijk niks te klagen natuurlijk, maar jakkes, alles blijft nat, en het is benauwd).
Hier idem hoor eelke , smerig gewoon . Nog een paar dagen te gaan , blehhe
Door cj
#3343042
Bah bah, ik woon op 10 km in de buurt van je Elke. Giga bui gehad en megaklam.

Saskia
Gebruikersavatar
Door koekje
#3343047
Hier op 2 of 3 km van Eelke en de afgelopen dagen iedere avond onweer. Vanavond (nog) niet. Ik ga zo maar eens zelf mn plantjes wateren.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343048
Het was hier vandaag overdag heerlijk. Om druk bezig te zijn aan de warme kant, maar wel met een lekker briesje. Vanavond ging de wind liggen en zaten we buiten op het terras ineens onder de zwarte vliegjes. Dat was minder.
Door eelke
#3343052
cj schreef:Bah bah, ik woon op 10 km in de buurt van je Elke. Giga bui gehad en megaklam.

Saskia
Jup, ik weet het. Hier waren het vanmiddag maar wat spatjes.
Hoe is het met jou? Niet op antwoorden als je niet wil hoor ;) went het een beetje in het brabantse?
koekje schreef:Hier op 2 of 3 km van Eelke en de afgelopen dagen iedere avond onweer. Vanavond (nog) niet. Ik ga zo maar eens zelf mn plantjes wateren.
Google maps zegt te voet 1200 meter ;D
Door smulpaap
#3343054
Ja Sas ? Hoe gaat het met je ? Als je geen zin hebt hoef je niet te antwoorden hoor ;) :-* :-*
Door cj
#3343089
Wil best een update geven hoor.
Al bijna 2 jaar in het Brabantse. En dat bevalt heeeeeeeeel goed.
Helaas dus darmkanker gekregen, maar waar de prognose eerst heel slecht was ziet t er nu niet zo heel slecht meer uit.
Chemo en bestraling achter de rug en die zijn beiden goed aangeslagen. Het vermoeden was dat ook mijn lever aangetast was, maar het blijkt een enkelvoudige tumor te zijn in mijn endeldarm (met mogelijke doorgroei naar de baarmoeder).
Ik zit nu te wachten op een oproep voor de operatie (in Bergen op Zoom). Gelukkig kan het daar sinds kort ook, want ze opereren met een robot (Da Vinci).
Het wordt een lange en zware operatie , maar laat maar komen.
Als de operatie slaagt verwijderen ze na een paar maanden mijn stoma. En dan......als het goed is......ben ik er vanaf!

Ik blijf positief en hopen op het beste.
Met Joepie gaat het heel goed. Hij wordt volgende maand al 14. Heb perfecte opvang voor hem als ik naar het zkh moet. Dat is zo'n geruststelling.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door