Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3342648
Ohw Kaio sterkte!

Ik ben net op tijd klaar met schoonmaken dakgoot. Inmiddels komt het met bakken uit de hemel. Vijver wordt weer bijgevuld....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342652
Er rijdt overal brandweer rond maar die zijn nog niet voor mij :'(
De Kelder: hondenvriezers wasgelegendheid
Sportkamer kasten waterwerk spullen proviand tja hele huis is onderkelderd...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342660
20180522_161736.jpg
20180522_161736.jpg (2.94 MiB) 1564 keer bekeken
20180522_162044.jpg
20180522_162044.jpg (1.52 MiB) 1564 keer bekeken
20180522_162039.jpg
20180522_162039.jpg (1.54 MiB) 1564 keer bekeken
De brandweer laat nog ff op zich wachten,
Soo close but far away...

Heb wel foto's voor de verzekering dan ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342662
Hier doet het net zoals bij jou, Kaio...Wij hebben wel geen kelder. Maar wel een veranda waar bij een specifieke windrichting al eens water durft binnen waaien, en ja hoor. Vandaag is het zover... ::)
Terras staat al een paar cm onder water en hagel, hopelijk stopt het toch voor het de deuren bereikt (kleine 10cm dorpel vanop het terras),want anders stroomt het zo de keuken en veranda binnen... :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3342683
Hoorde het inderdaad op de radio dat het drama is in het zuiden :-X Terwijl ik in de strakblauwe lucht naar huis toe reed ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342684
Brandweer kon met de grote pompen weinig doen.
Heb hulptroepen onderweg met kleine pomp en dweil etc.
Het is wel wat gezakt maar omg alles is ook zwart, er ligt in mijn gootsteen een paar cm zwarte drap,
De lades zitten vol water, de wasmachine met lading zit ook onder...matras in andere kamer zuigt zich vol water etc...
Mooie puinhoop :-X

De 2 andere dorpjes hier waren helemaal beroerd volgens de brandweer, eentje kan ik me voorstellen die ligt lager....en heeft zelf ook veel hoogteverschil
De straat hier is wel weer vrij, wel onder de modder, en er blijven erbij staan om het in de gaten te houden denk ik... En zoveel mogelijk mensen weg te sturen die er niet wonen/ moeten zijn geloof ik
Gebruikersavatar
Door jannie.van-mastrigt
#3342685
Ach Kaio, wat erg!!!!!!!! Wat heb ik met jullie te doen. Zie het helemaal voor me....Hel. Gelukkig dat er hulptroepen onderweg zijn! Veel Sterkte.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342702
Kaio, sterkte gewenst met die hoeveelheden water! :bigarmhug:

Vorige week zondag hier ook een gruwelijke plensbui. In één uur de hoeveelheid van een maand. Wij liggen met het huis gelukkig net iets hoger, dus de kelder blijft droog. Sommige buren hebben wel last. :(




Verder was het hier meer dan aangenaam, de afgelopen dagen. :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342708
Nou Kaio, sterkte er maar mee. Ben je een beetje verzekerd tegen dit soort ongein?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342714
De brandweer is hier nog steeds overal met het riool bezig. Zag zelfs dat ze buiten etenstands hebben laten neerzetten, zal een lange nacht worden voor ze.

Hier heb ik morgen nog een hoop te doen :-X
Of er iets stuk is weet ik nog niet, stond wel een hdd in het water :-X
Wel een hoop dingen waterschade, een matras kan volledig weg. Maar dat zijn maar kleine dingetjes

Verzekeringstechnisch moet ik nog kijken hoe en wat, maar met de storm ook dit jaar zijn ze ook gewoon de pannetjes komen leggen. Dit valt denk ik onder inboedel.
Die is ook wel goed verzekerd. Maar goed weet de schade nog niet. En electrische apparaten laat ik nog ff uit. Behalve de wasmachine en droger want die heb ik echt nodig nu....

Nu een luchtontvochtiger van iemand staan. Morgen denk ik dat ik de airco bij mijn broertje ga halen. Want echt alles is super vochtig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door