Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Het weer

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 23 Jun 2016, 21:47

Nope, niet met onweersbuien. Hoewel dus buienradar wel waarschuwt als er code geel of oranje is.

Hier is het weer opnieuw begonnen met onweer. Dat is hier wel leuk te volgen;

https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#y=51.401;x=5.6881;z=8;t=3;m=sat;r=0;s=200;o=0;b=16.23;n=0;d=2;dl=2;dc=0;
-Annemarie-
5-sterren

Berichtdoor -Annemarie- » Do 23 Jun 2016, 21:56

dinky89 schreef:Klimaatverandering brengt blijkbaar heftig weer.
Hier in Groningen is het aardig rustig. Bewolkt en voornamelijk droog

+ 1 voor Drenthe.

Wel vies klef vanmorgen, en nare insecten. Vanmiddag en vanavond gewerkt dus niks gemerkt. Klanten kwamen wel wat verhit binnen, en wij hebben ook binnen tropentempo gelopen. ;) :)
Sonja
5-sterren

Berichtdoor Sonja » Do 23 Jun 2016, 22:18

Op dit moment heb ik een bouvier die naar buiten wil. Ik twijfel wat ik aan zal trekken. Regenjas of bikini. :-\
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Do 23 Jun 2016, 22:19

Hier nog 30 graden en inmiddels regent en onweert het iets. Ploepieheet is het nog.....
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Do 23 Jun 2016, 22:30

Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Do 23 Jun 2016, 22:39

Anne in Duitsland schreef:Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(

:o :o :o

Vreselijk!
Heel veel sterkte voor hem en zijn gezin. Wat een drama.
Aprilsnow
5-sterren

Berichtdoor Aprilsnow » Do 23 Jun 2016, 22:53

Anne in Duitsland schreef:Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(

Man :-X da's niet grappig. Komen we er hier nog goed mee weg.
smulpaap
5-sterren

Berichtdoor smulpaap » Do 23 Jun 2016, 23:03

Ik zag er net wat beelden van .... vreselijk . Wat een hagelstenen
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Vr 24 Jun 2016, 00:36

Wat een narigheid voor je broer Anne :(

Hier een paar klappen onweer en de rest buigt...wie immer...weer net voor de deur af naar Duitsland. Bitte schön.
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Vr 24 Jun 2016, 01:15

Angelique schreef:Wat een narigheid voor je broer Anne :(

Hier een paar klappen onweer en de rest buigt...wie immer...weer net voor de deur af naar Duitsland. Bitte schön.

>:(

Hier dus onweer. Pupsel vindt het spannend, maar doet wel gewoon zijn ding. Dus doen wij ook gewoon ons ding. Slapen nu dus :biggrin2:
Kim_S
5-sterren

Berichtdoor Kim_S » Vr 24 Jun 2016, 01:16

En jemig Anne, wat vreselijk voor je broer!!! :o
Sterkte voor hem! (En voor jullie ook voor de schrik :-* )
Mandarijn
5-sterren

Berichtdoor Mandarijn » Vr 24 Jun 2016, 07:12

Iets voor vijven wakker geworden van een flinke klapper. Dacht dat de wereld verging. Honden helemaal in de stress door het onweer. Merk toch dat het ze te veel wordt. Toch maar iets gaan zoeken om de stress te verminderen. Gelukkig is het weer voorbij. Maar heb er nu wel genoeg van.
Hope
5-sterren

Berichtdoor Hope » Vr 24 Jun 2016, 07:26

Ik heb gisteren te vroeg gejuigd. Wat een afschuwelijk noodweer vannacht.
In 1 nacht tijd is er 38 mm water gevallen. Veel hagel ook. Het ging zo gruwelijk hard...
Zo maar eens naar buiten om te kijken of er schade is.

Ben blij dat we uit voorzorg de stroom hadden uitgeschakeld, het onweer was echt eng dichtbij. Manlief en ik hebben de halve nacht rechtop in bed gezeten.

Wat een lekker ding is Nelson toch, die sliep gewoon door. Man o man wat ging het tekeer.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 24 Jun 2016, 07:32

Hier is het verder rustig gebleven. Nu snel een bak koffie zodat ik auto-rij-capabel ben en dan nog even het bos in.

Raam staat open, mijn ventilator ervoor, hoop dat ik er weer een graadje af krijg in huis. Wat wel echt smerig is is dat de vloer gisteren gewoon niet droogde. En de honden werden uitgelaten toen het nog een beetje regende dus het was goed nat. En dan Gijs daar met zijn kap aan weer op moeten liggen... :-\ vind hem zo sneu nu.
Lil

Berichtdoor Lil » Vr 24 Jun 2016, 08:16

Dikke tak op de auto, maaaaar..... het is een leenauto, de garage had de mijne niet op tijd af dus krijg ik die vandaag pas terug. Ik heb ze meteen gebeld en ze hadden iets van oooo maak maar een foto, maar dat boeit totaal niet (het is een heeeeel oude leenauto). Was ook gebeurd als hij hier had gestaan. Nou super als ze vanmiddag inderdaad ook zo gemakkelijk doen als ik hem inlever. Liever de leenauto dan mijn eigen vrij jonge auto.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”